Mitä eliitti ajattelee palstasta
Kelaako eliitti että täällä ollaan tyhmiä ja katkeria??
Kommentit (11)
Lukevat tätä palstaa muna pystyssä ja heittävät toisilleen yläfemmoja, kun aivopesu on tehonnut niin hyvin.
Me emme käy täällä. t. Alexandra von Beaverhousen
Emmä mitään sen kummempia. Jos ette kauheesti mokaile.
Jos varallisuuden perusteella lasketaan eliitiksi, niin sitten olen sellaista. Kamalinta täällä on huomata kuinka oikeistolaista meininki on.
Vierailija kirjoitti:
Lukevat tätä palstaa muna pystyssä ja heittävät toisilleen yläfemmoja, kun aivopesu on tehonnut niin hyvin.
Tai pipari kosteana.
Meemme ole täällä. Kuvittelette vain.
G. Horn
Älyllinen eliitti lukee - ja kärsii.
Minä, joka olen eliitin asteikossa ylimpänä, hyväksyn tämän palstan olemassaolon.
Voitte siis jatkaa.
Kansansivistys on keskiluokan hommaa: pilkunnussintaa, oikeinkirjoitussääntöjä, persujen ja weetee-kansanosan halveksuntaa.
Meidän elitistien on kannattanut ulkoistaa tuo likainen työ alempiluokkaisille. Vassakuu!
Vierailija kirjoitti:
Kansansivistys on keskiluokan hommaa: pilkunnussintaa, oikeinkirjoitussääntöjä, persujen ja weetee-kansanosan halveksuntaa.
Meidän elitistien on kannattanut ulkoistaa tuo likainen työ alempiluokkaisille. Vassakuu!
Hyvin sanottu, massa Johnson.
Eiköhän täällä avausten perusteella kaikki tulokymmenykset. Jos tuloihin, politiikkaan tai asumismuotoon liittyviä keskusteluja ei lasketa, on ilahduttavaa huomata, kuinka "jätä se sika!"- tai "etsi uusia ystäviä!" -tyylisiä kommentteja satelee kaikilta, jos siihen on aloituksen perusteella aihetta. Kyllä jotkin arjen asiat yhdistävät meitä kaikkia!