Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko julkisen sektorin työntekijöillä autoetu? Kerro omastasi?

Vierailija
20.06.2020 |

Tuntuu että kellään ei julkisella ole autoetua, poislukien kunnanjohtajat. Miksi kuntapuolella ei ole autoetua? Ei edes johtajilla. Miten sellaisen olet saanut jos olet?
Tarkoitan nyt siis autoetua joka MAKSETAAN ITSE eli palkasta vähennetään 700-900e kuussa (tämä niille jotka luulee että tämä maksatetaan veronmaksajilla).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamatkalle varaan vuokra-auton tai ajelen omalla jolloin saan km-korvaukset.

Vierailija
2/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajien virallinen kokoontumis neuvoston ylipää organisjoita täällä

Saan työsuhe autoksi Mersun kaikilla herkuilla (Joka toinen vuosi menee vaihtoon uudempaan), maksan vain 10% bensakuluista omasta taskusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen Julkisella töissä olevan palkasta ei ole varaa vähentää tuollaisia summia. Itse pääsen paljon halvemmalla kun ajan 15v vanhalla yariksella.

Vierailija
4/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun meillä on matkaseteli eli pitää käyttää julkisia. Mutta sitten meillä on kans  lounasetu, kuntoremontti kylpylässä joka vuosi, vaate-etu, silmälasit ostetaan, asuntoetu, virikerahasto yms kivaa. 

Vierailija
5/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat on julkisella niin pieniä, että autoedun jälkeen ei jäisi tarpeeksi muuhun elämiseen.

Vierailija
6/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10v kunnalla töissä ja ei ollut autoetua. Varattiin kaupungin auto tai ajoin omalla josta tehtiin matkalasku

Vierailija
7/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos koronan, että kaikki paskapalaverit ovat jääneet pois ja nettipalaverit on kunniassa. Ihan turhaa ajelua ja länkytystä on ollut tähänkin asti. Asiakaspäivät mai ääässs....

Vierailija
8/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen Julkisella töissä olevan palkasta ei ole varaa vähentää tuollaisia summia. Itse pääsen paljon halvemmalla kun ajan 15v vanhalla yariksella.

Julkisella on paremmat palkat kuin yksityisellä, varsinkin asiantuntijatasolla ja siitä ylöspäin.

T. Yksityisellä 5ke, samasta hommasta julkisella 7ke

Vierailija
9/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoetu ei varmaan ole oikein sallittua julkisella. Yksityisellä sen saa lähes kuka vaan koska se on firmoille liki ilmaista. Eli työntekijä maksaa sen tavallaan itse (palkasta vähennetään esim 800) ja työnantajan maksama leasingmaksu menee verotuksen poistoihin eli sen kulun saa vähentää firman verotuksessa.

Vierailija
10/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen Kelalla töissä, ei todellakaan ollut autoetua siellä.

Vierailija
11/11 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen Kelalla töissä, ei todellakaan ollut autoetua siellä.

Oliko edes johtajilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi