Miksi latinalaisessa amerikassa on niin kauniit naiset?
Ja ovat mukavia myös verrattuna pohjoiseurooppalaisiin
Kommentit (133)
HistoriaMies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä kuinka myös muoti vaikuttaa kauneusviehtymyksiinne? Nyt on muodissa ruskettunut iho, paksut huulet ja iso takamus. Jos yhä olisi kasarimuoti-ihanteet kuten lättäpylly, leveät hartiat ym. ei lattarinaiset tuntuisi nyt niin kauniilta.
Ennen somea muotimaailmaa kontrolloivat homomiehet, mutta nykyään ei välttämättä enää pysty sanelemaan mistä ihmiset tykkäävät joten ihmisen oma luonto ottaa vallan, isompi joskin kiinteä takamus on aina kiihottanut miehiä kuten isohkot tissit sillä ne kertovat aivoilla naisen kykenevän synnyttämään terveitä lapsia ja selviämään synnytyksestä elossa.
Kiitos somen nyt on vallalla luonollisemmat kauneusihanteet. Ennen vanhaan isot peput, paksu kiharatukka, täyteläiset huulet, muodokkaat lantiot liitettiin seksiin eikä länsimaalainen nainen saanut näyttää siltä. Aikoinaan säädettiin jopa tignon laki (val
Minä en pidä isosta takamuksesta naisella. Sopivan pieni mutta tiukka on paras.
Se on mihin kiinnität huomiosi. Kotimaassa kiinnität huomiosi rumiin ja ulkomailla kaikkeen kauniiseen.
Suomalaiset metriahterimalliset puuttuvat joukosta. Hikisen sillin hajuisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset isät.
Joo, ei ole haaleita possunenäisiä suomalaisisiä.
Translator
Uskotko yhä aikoja sitten tiedemiesten hautaamiin Pu$ka-oppeihin. Pahimpina nykyään pidetään runsaasti omega-6 komponentteja sisältäviä siemenöljyjä , kuten esim. pellava- auringonkukka-, maissi-, soija- ja puuvillansiemenöljyjä ! Nykyiset lääkintä- ja dieettisuositukset perustuvat lähes pelkästään rahan hankintaan alan tehtaille ja kauppiaille. Esim. lautasdieettiä pitäisi mieluummin kutsua lääketehdas-dieetiksi, sillä se takaa runsaan lääkkeiden käytön viimeistään keski-iästä lähtien ja ei tapa kuitenkaan kovin nopeasti, eli ihanne ! Ja diabetes-2 kukkii kuin sireenit kesäkuun alussa. Olen päässyt omastani eroon carnivore-dieetillä ! Aloitinn vähähiilihydraatisella VHH dieetillä, mutta se tehonnut tarpeeksi. Kun diabeteshoitajani kuuli VHH:stani, hän, hyvin systeemin kasvattama hoitajatyttö kauhistui, ja luki minulle kunnon madonluvut. Tosiasiassa VHH:n vaarallisuudesta ei ole ollut yhtäkään luotettavaa tutkimusta. Kaikki ne, joissa vaaroja tuli esiin, olivat suoraan lääketehtaiden järjestämiä huijauksia. Carnivore on sitten paljon tiukempi VHH, eli hiilihydraatit pois! Se minulle tehosi, kaikki lääkkeet pois. Mutta dieetti on todella tiukka, pienetkin horjumiset ainakin minulla hyppäyttävät sokeriarvoni heti ja selvästi. Mutta näillä mennään. En tarvitse kuituja, p#ska luistaa, jollen syö kauheasti juustoa.
Alkuperäiskansojen naiset ei ole kauniita. Ne on lyhyitä pönäköitä tappeja. Eurooppalaiset geenit tuo kauneutta mukaan. Olen asunut Brasiliassa ja tiedän tämän.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysytään. Meitä vaaleita naisia ihannoidaan useissa osissa maailmaa, lähtien ihan Etelä-Euroopasta, jossa olemme eksoottisia. Vaaleus on globaalisti harvinaista. Sinulle suomalaisena miehenä ne, esim. latinonaiset ovat eksoottisia. As simple as that. 😄
Jaajaa, kun näytin kuvia latinoille suomalaisista naisista, ihmettelivät missä kaikki kauniit naiset ovat...
Toki riippuu varmaan mitkä latinot ovat kyseesessä. Joillekin guatemalan miehille olette varmaan tosi hotteja.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiskansojen naiset ei ole kauniita. Ne on lyhyitä pönäköitä tappeja. Eurooppalaiset geenit tuo kauneutta mukaan. Olen asunut Brasiliassa ja tiedän tämän.
Ei tavislatinot ole kauniita. Juurikin tommosia pönäköitä persjalkoja. Usein myös iso nenä ja niistä tulee keski-ikäisenä kaamean näköisiä tanttoja. Ei voi verrata mitenkään latinalaisen amerikan misseihin, aivan eri maata tavikset.
Kun katselet latinalaisen amerikan naisia niin millaisia naisia katsot? Yleisesti kaikenikäisiä vai vain niitä nuoria. Katsotko aidossa ympäristössä paikanpäällä vai sosiaalisessa mediassa? Jotta voisit oikeasti verrata pitäisi sinun katsoa myös suomalaisia naisia samoilla rajoituksilla ja samoissa olosuhteissa ja lisäksi unohtaa miltä suomalaiset naiset näyttävät muussa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavislatinot ole kauniita. Juurikin tommosia pönäköitä persjalkoja. Usein myös iso nenä ja niistä tulee keski-ikäisenä kaamean näköisiä tanttoja. Ei voi verrata mitenkään latinalaisen amerikan misseihin, aivan eri maata tavikset.
Nojaa, eipä ole olemassa kansoja missä se tavis 80% naisista olisi mitenkään erityisen kauniita.
Kuitenkin, kieltämättä tietyissä lattarimaissa on monin verroin enemmän kauniita naisia suomeen verrattuna.
Esim tältä videolta on kyllä vaikeata löytää jotain erityisen rumaa naista. Suomessa taas ei tarvitse koirien kanssa sellaista etsiä.
Joka latinonaisten perään haikailee, ei ole tehnyt muuta kuin netissä yhdellä kädellä katsellut kuvia.
Olen ollut suhteessa sellaisen kanssa ja tutustuttuani naiseen ja sukulaisten kautta muihin, en suosittele kenellekään.
Nainen taloudellinen katastrofi, maku ylitti tilipussin monta kertaa. Peilin edessä vietettiin niin paljon aikaa että lattiaan jää varpaanjäljet. Suuttuessaan vihaisia niin että kaikki järki lähtee päästä. Et tiedä mustasukkaisuudesta mitään ennen kuin olet ollut latinon kanssa.
Seksi ja seksikkyys tursuaa joka puolelta niin että kahden viikon jälkeen on mitta niin täysi että karkuun juoksee. Yhdessä pitäisi olla kokoajan, niin että ilma loppuu kovimmaltakin.
Sellainen yleinen tyhmyys on ilmassa niin sakeaa kuin hernerokka, listaa voisi jatkaa, mutta sanon tähän lopuksi että moni kakku päältä kaunis.
Nää miksi -ketjut on niin outoja. Miksi sitä ja miksi tätä. Ihan kuin kyselyikäisten palsta. Jos haluat keskustella latinoiden kauneudesta, eikö voi perustaa ketjua siitä, yrittämättä kysellä syytä mieltymyksilleen. Kuka siihen voi vastata mitään? Siksi, koska satut pitämään latinoiden ulkonäöstä? Tätäkö vastausta nyt odotit?
Riippuu keneltä kysytään. Meitä vaaleita naisia ihannoidaan useissa osissa maailmaa, lähtien ihan Etelä-Euroopasta, jossa olemme eksoottisia. Vaaleus on globaalisti harvinaista. Sinulle suomalaisena miehenä ne, esim. latinonaiset ovat eksoottisia. As simple as that. 😄