Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi latinalaisessa amerikassa on niin kauniit naiset?

Vierailija
20.06.2020 |

Ja ovat mukavia myös verrattuna pohjoiseurooppalaisiin

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te suomalaiset miehet ja naiset haukutte täällä kilpaa toisianne?

Ymmärrättehän että solvaatte samalla itseänne. Suurin osa teistä kuitenkin päätyy valitsemaan suomalaisen puolison ja kasvattamaan uuden sukupolven näitä noloja, persjalkaisia, pottunokkaisia, rumia suomalaisia - uusi sukupolvi ilman itsetunto, joka häpeää omaa ulkomuotoaan niin että haukkuu muita rumiksi, noloiksi, junteiksi yms. 

Toki olen itsekin suomalainen mutta sanon te koska mulle ei tulisi mieleenkään haukkua maanmiehiäni ja naisiani näin rumasti kuin täällä on tehty. 

Vierailija
102/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä arvostetaan naisellisuutta. Housuja käyttävät naiset on turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä kuinka myös muoti vaikuttaa kauneusviehtymyksiinne? Nyt on muodissa ruskettunut iho, paksut huulet ja iso takamus. Jos yhä olisi kasarimuoti-ihanteet kuten lättäpylly, leveät hartiat ym. ei lattarinaiset tuntuisi nyt niin kauniilta.

Vierailija
104/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on vain puoliksi latina ja sillä mittapuulla verrattain rauhallinen, hiljainen ja tasapainoinen, mutta en silti suosittelisi tätä heikkohermoisille. Meidän tytär se vasta tulinen onkin, tuntuu että peri kaikki äitinsä puolen suvun temperamenttisimmat geenit eikä mitään muuta... Ja aivan järisyttävä draamailija, kovaääninen, mutta kaunis kuin mikä eikä anna poikien pompotella. Suomessa tädit mulkoilevat kun "kiljusen herrasväki" on liikenteessä, mutta ulkomailla näitä tahdonilmaisuja vain kehutaan.

Vierailija
105/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä kuinka myös muoti vaikuttaa kauneusviehtymyksiinne? Nyt on muodissa ruskettunut iho, paksut huulet ja iso takamus. Jos yhä olisi kasarimuoti-ihanteet kuten lättäpylly, leveät hartiat ym. ei lattarinaiset tuntuisi nyt niin kauniilta.

Ennen somea muotimaailmaa kontrolloivat homomiehet, mutta nykyään ei välttämättä enää pysty sanelemaan mistä ihmiset tykkäävät joten ihmisen oma luonto ottaa vallan, isompi joskin kiinteä takamus on aina kiihottanut miehiä kuten isohkot tissit sillä ne kertovat aivoilla naisen kykenevän synnyttämään terveitä lapsia ja selviämään synnytyksestä elossa. 

Kiitos somen nyt on vallalla luonollisemmat kauneusihanteet. Ennen vanhaan isot peput, paksu kiharatukka, täyteläiset huulet, muodokkaat lantiot liitettiin seksiin eikä länsimaalainen nainen saanut näyttää siltä. Aikoinaan säädettiin jopa tignon laki (valkoiset naiset tukivat lakia) jolla mustaihoiset tai ns sekoittuneet naiset käskettiin peittämään tuuheat hiuksensa sillä ne nähtiin liian eroottisina.  

Vierailija
106/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen kansaan en myöskään ole törmännyt, jossa miehet ja naiset näyttäisivät jotenkin radikaalisti erilaisilta viehättävyytensä suhteen,.

Venäjä!!! Upeita naisia ja gangsterin oloisia kyrmyniska miehiä.

Vierailija
107/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä lomalla ja havaintoni mukaan naiset ovat lyhyitä ja paksuja, kaulattomia ja pyöreänaamaisia. Mutta makunsa kullakin.

pitkäraajaisuus siro ja hoikka kroppa on kauneusihanne ihan yleinen. Se vaan on niin että joku 150cm nainen ei voi omistaa slaavikroppaa. Todella harvinaista.

Vierailija
108/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen kansaan en myöskään ole törmännyt, jossa miehet ja naiset näyttäisivät jotenkin radikaalisti erilaisilta viehättävyytensä suhteen,.

Venäjä!!! Upeita naisia ja gangsterin oloisia kyrmyniska miehiä.

No joo, venäläiset miehet eivät kieltämättä ole omaan makuuni, mutta tähän vaikuttaa hyvin pitkälti sikäläinen muoti ja kulttuurilliset tekijät. Tiedän joitakin Suomeen ja muualle länsimaihin adoptoituja tapauksia, eivätkä nämä erotu ainakaan negatiivisessa mielessä keskivertoväestöstä. Naisia löytyy myös monenlaisia, ne maatuskat vain eivät catwalkeilla juuri näy edustettuina. :)

Vierailija
109/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on keskimäärin aika iso geenipooli jossa on edustettuna niin Eurooppaa, Afrikkaa kuin Latinalaisen Amerikan alkuperäiskansoja monen sukupolven ajalta, yleensä useamman kansan sekoitukset ovat yksinkertaisesti kauniimpia kuin sisäsiittoiset. 

Joten sinäkin olet siis sisäsiittoinen?

Se että sinun isovanhempasi tai jopa vanhemmat ovat serkuksia tai jopa siskoja keskenään ei tarkoita että kaikki muut euroopassa ovat, aika rasistista puhetta

No mun vanhemmat on eri maista joten epäilen ettei ainakaan serkuksia.  :D

Mutta onhan nyt herranjestas suomalaisilla kaikenlaisia kansantauteja juuri siksi että perinteisesti puolisoa ei ole lähdetty kovin kaukaa hakemaan. Taisi osua? 

Vierailija
110/133 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljy fazer

Vierailija
111/133 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättehän että solvaatte samalla itseänne. Suurin osa teistä kuitenkin päätyy valitsemaan suomalaisen puolison ja kasvattamaan uuden sukupolven näitä noloja, persjalkaisia, pottunokkaisia, rumia suomalaisia - uusi sukupolvi ilman itsetunto, joka häpeää omaa ulkomuotoaan niin että haukkuu muita rumiksi, noloiksi, junteiksi yms. 

Toki olen itsekin suomalainen mutta sanon te koska mulle ei tulisi mieleenkään haukkua maanmiehiäni ja naisiani näin rumasti kuin täällä on tehty. 

Ei näitä haukkumaketjuja suomalaiset tänne availe. Kokonaan ulkkisten jälkeläiset ja puoliksi ulkkikset näitä tänne availee. Itse olen täysin suomalainen mies enkä kelpuuta seurustelukumppanikseni kuin vaaleasilmäisen suomalaisen naisen. Haluan lasteni tulevaisuudessa perivän harvinaiset ja uniikit geenini, esim. ~90%:lla maapallon väestöstä on ruskeat silmät, booring, ei kiitos.

Vierailija
112/133 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/133 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä haukkumaketjuja suomalaiset tänne availe. Kokonaan ulkkisten jälkeläiset ja puoliksi ulkkikset näitä tänne availee. Itse olen täysin suomalainen mies enkä kelpuuta seurustelukumppanikseni kuin vaaleasilmäisen suomalaisen naisen. Haluan lasteni tulevaisuudessa perivän harvinaiset ja uniikit geenini, esim. ~90%:lla maapallon väestöstä on ruskeat silmät, booring, ei kiitos.

:D 

Tuskinpa vaan 

Vierailija
114/133 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
115/133 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
116/133 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli opiskeluaikana tyttöystävänä oikein kaunis pienehkö aito hesalaishurri. Oikein hillitty atleettityttö. Karvankasvu oli melko runsasta, mutta aidon blondin karvat olivat kullanväriset, ihan oikeesti ja ruskettunutta ihoa vasten ne olivat kuin koristeet, käsivarret olivat oikein hienot. Latinoilla on mustat karvat, ja näkyvyyden takia ne ajetaan melkein päivittäin. Onneksi on hyvät koneet ja sokerit!

Vierailija
117/133 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
118/133 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
119/133 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joissakin maissa on paksut huulet tulleet muotiin. Varsinkin Ukrainan tytöillä muoti on mennyt älyttömäksi. Jonkunverran on todellisia nakkimakkara-, jos nyt ei ihan lenkkimakkarahuulia tarjoamassa itseään edulliseen länsimaalaiseen liittoon, tai ainakin narraamassa hölmöiltä rahat pois! Eikö ne rassut ollenkaan tajua, miten tehokkaasti he ovat itsensä rumentaneet ainakin suomalaismiesten mielestä, ja luulen että ei me suomalaiset ole yksin tätä mieltä. Voi olla, että siinä on jonkinlainen naisten välinen eleganssikilpailu, ja ei eivät vaan ole kysyneet miesten mielipiteitä. Olen kyllä havainnut, että mitä vähemmän koulutusta ja meriittejä, sitä uhkeammat  hyaluronaani happo täytteiset huulet. Lukemani mukaan ne onneksi pikkuhiljaa sulavat, esim vuodessa tapahtuu ja melkoista kaunistumista. En tiedä käytetäänkö silikonia, jos käytetään tuho on valitettavasti lopullinen, tai ainakin tosi kalliisti jotenkuten korjattavissa!

Vierailija
120/133 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naismakuja on monenlaisia. Itse en yleensä välitä stereotyyppisestä latinalais-amerikkalaisesta naisesta. Tykkään hoikista ja vaaleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi