Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi latinalaisessa amerikassa on niin kauniit naiset?

Vierailija
20.06.2020 |

Ja ovat mukavia myös verrattuna pohjoiseurooppalaisiin

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä latinonaisista, mutta latinomiehet pettävät kyllä minkä ehtivät. Minullekin aikoinaan  aktiivisesti soitteli naimisissa oleva lattariukko, oli vielä suomalaisen kanssa naimisissa. Oli kyllä ystävällinen ja hirmaava, ei siinä mitään. Varmaan olisi ollut sängyssäkin intohimoinen ja lempeä.

Vierailija
62/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulupohjalta jopa minä osaan aloittajan kysymykseen vastata. Kysymys on perimästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisiä? Minusta latinonaiset ovat töykeitä ja vaativia.

Vierailija
64/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh.

Geenit.

Muuta kysyttävää?

Oletko oikeasti noin yksinkertainen??? XDDD luuletko ihan tosissasi, että he ovat luomuja XDDDDD

Vierailija
65/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisiä? Minusta latinonaiset ovat töykeitä ja vaativia.

Ja suomalaiset naiset sitten ei?

Tuskinpa ne latinonaiset foorumeissan kertovat miten inhottavia ja vastenmielisiä miehet ovat kun eivät ymmärrä jättää heitä rauhaan baareissa. "Miten ne ei tiedä että oon täällä vaan joraamassa kavereitten kaa" "mä en oo velkaa hyvää käytöstä kellekään" "jos [tavis] mies tulee juttelemaan leikin etten kuullu mitään enkä sano sille sanaakaan."

Vierailija
66/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat huomattavan komeita verrattuna Suomi-miehiin. Ehkä rodullinen hyvä ominaisuus.

Vierailija
67/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunista niissä siis on? Karvat?

https://www.google.com/amp/s/www.pinterest.com/amp/shoebrush1948/latin-…

Tuollaisia oli medellinissä käänsipä päänsä mihin suuntaan tahansa. Toisin kuin suomessa missä keskivertonaisella ei ole mitään yhteistä maan missien kanssa.

Ja ihan vaan tiedoksi että noi indiot ovat vähäkarvaista porukkaa. Karvainen nainen on eurooppalaista perua.

Siis nuo on sinusta luonnonkauniita? Luuletko tosiaan, ettei nuo sheivaa ja käy plastiikkakirurgilla ihan saatanan tiheään tahtiin?

Ja photoshop on viuhunut tiheään 

Vierailija
68/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen sitä, miten tänne pohjoiseen on saatu maailman parhaat valtiot, tyhmistä miehistä huolimatta. Tai ehkä vallassa olevat miehet eivät ole tyhmiä.

Koska kaiken takana on nainen

Vierailija
69/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lattarit mukamas mukavia. Hohhoh, hirveimpiä noita-akkoja saa hakea. Kauheita draama kuningattareita jotka luulevat itsestään liikaa.

Vierailija
70/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kääntänyt tämän ketjun eräälle foorumille missä on paljon latinalaisia :D.

Sanovat että kovat luulot on ainakin suomalaisilla itsestään :).

Vierailija
71/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kääntänyt tämän ketjun eräälle foorumille missä on paljon latinalaisia :D.

Linkki tai ei tapahtunut. Veikkaanpa että saamme tovin odottaa sitä.

Vierailija
72/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille foorumille? Kiinnostaa.

Vierailija
73/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
74/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
75/133 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
76/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on keskimäärin aika iso geenipooli jossa on edustettuna niin Eurooppaa, Afrikkaa kuin Latinalaisen Amerikan alkuperäiskansoja monen sukupolven ajalta, yleensä useamman kansan sekoitukset ovat yksinkertaisesti kauniimpia kuin sisäsiittoiset. 

Eipähän afrikassa tai espanjassa noin hotteja naisia ole. Tai no, espanjassa muutama muttei läheskään samassa määrissä.

Kyse onkin siitä että geenit ovat sekoittuneet.  Esim Brasilialaiset polveutuvat portugalilaisista, afrikkalaisista, italialaisista, japanilaisista ja saksalaisista, alkuperäiskansojen ohella. 

Etelä-Amerikkaan tuotiin miljoonittain orjia eri Afrikan maista noin kolmensadan vuoden ajan joten todella monilla on paljon afrikkalaista perimää 

Brasiliassa on kaiken näköisisiä ihmisiä han pohjoismaisen vaaleista pikimustiin. Esim. kaupoissa ja muissa asiakaspalvelutilanteissa on aina ensi olettamus, että olet brasilialainen, olet minkä näköinen tahansa.

Vierailija
77/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinomaat ovat kaikki erilaisia väestöltään. Boliviassa ei ole hirveän hyvännäköisiä naisia. Mutta ei heissä ihmisinä vikaa ole. Kolumbiassa ja Venezuelassa parhaimmat, siellä on kansat sekoittuneet paljon. Paikallisissa valkoisissakin on hieman intiaaniverta ikään kuin mausteena, vaikka vaaleita olisivatkin.

Ei semmoista maata olekaan, jossa kaikki olisivat kauniita, mutta joissakin maissa kaunottaria on enemmän keskimäärin. Monissa latinomaissa naiset ovat kurvikkaampia kuin pohjois-Euroopassa. Se on jo yksi erävoitto. Ja jos on tummat piirteet, niin symmetriset kasvot näyttävät entistäkin häikäisevämmiltä.

Mutta onhan suomalaisetkin monesti kauniita. Sitä monesti vain tottuu ja turtuu kaikkeen mitä näkee joka päivä.

Tunnen yhden bolivialaisen miehen joka asuu suomessa. On lihava ja lyhyt. Mulkosilmä. Pettää minkä ehtii. Kuitenkin hukkuu pilluun täällä suomessa.

Just hyvä esimerkki siitä että suomalaisille naisille kelpaa mikä tahansa ulkkari.

Mulle ei todellakaan kelpaisi mikään tavis bolivia nainen. Vähintään pitää olla kolombian tai venezuelan nuori ja kaunis muikkeli. Ja sellaisen saankin.

Se ero meissä suomalaisissa miehissä ja naisissa on.

HUUTONAURUA TÄLLE! :'D 

Vierailija
78/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen sinkku, niin pitäisikö hakea mies Medellinistä? Tulisi nättejä lapsia

Vierailija
79/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on keskimäärin aika iso geenipooli jossa on edustettuna niin Eurooppaa, Afrikkaa kuin Latinalaisen Amerikan alkuperäiskansoja monen sukupolven ajalta, yleensä useamman kansan sekoitukset ovat yksinkertaisesti kauniimpia kuin sisäsiittoiset. 

Eipähän afrikassa tai espanjassa noin hotteja naisia ole. Tai no, espanjassa muutama muttei läheskään samassa määrissä.

Et taida olla penaalin terävin kynä?! Mene takaisin kouluun ja lue edes perusasiat genetiikasta.

Vierailija
80/133 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä, kuin siellä on komeat miehet.

Latinattaret taas pitävät enempi vaaleista gringoista ihan ulkonäöllisestikin, niin muuten aasialaisetkin naiset vaaleista miehistä. Pitäisikö naiset vaihtaa, pohjoisesta etelään ja etelästä tummat naiset tilalle. Kummatkin olisivat varmaan tyytyväisempiä.

Suurin osa tuntemistani paikallisista latinonaisista arvostaa erityisesti turvallista ja toimivaa arkea; täällä kun ei haeta sossusta rahaa omien rahojen loppuessa. Ulkomaalaiset miehet ovat yleensä paikallisia varakkaampia ja pystyvät takaamaan paremman toimeentulon turvan. Ei siinä mitään, kukapa meistä haluaisi olla ja pysyä köyhissä oloissa.

Kun jokapäiväinen leipä on kovan työn takana, ei siinä ehdi paljoa ajatella puolison ulkonäköä. Tällaista oli elämä ennen Suomessakin.

Usko pois, ne vasta ovat ulkonäön perään. Heti tinderissä

ovat kinuamassa lisää kuvia.

Ja siellä joka toinen nainen on yksinhuoltaja. Eipä siellä paljoa hyvä kunnollinen mies saa plussa pisteitä.

Mitä tummempi, niin sitä varmempi yksinhuoltaja ja yhteiskunnan sosiaalihuollon asiakas.. Jenkeissä 90% mustista naisista on yksinhuoltajia

Todennäkoisesti kuitenkin valehtelet.  Taitaa 20 olla likempana.

Ja Argentiina on itseasiassa suurvalta, joka on paljon paljon vahvempi kuin entinen emamaansa konsanaan

Liiottelin

In 2014-18, the share of families headed by single parents was 75% among African American families, 58% among Hispanic families, 37% among white families and 21% among Asian families.

Kummasti korreloi älykkyyden kanssa.

Ei ainakaan minulle ollut yllätys - jotkut elää vain enemmän - vaistojen varassa.

Mies52v

Sinä elät pimeässä ruoantähteiden varassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme