Pyörälenkillä havaitsin paljon naisia yksin kävelyllä
Kommentit (43)
No nyt tiedätte miehet, mistä niitä hyviä naisia löytää!
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla liian aikaisin liikkeellä, kun en nähnyt yhtäkään yksinäistä naista lenkillä.
M38
Lähdin liikkeelle vasta klo 6.
Kun palasin 7.30 mies kuorsasi vielä täyttä soittoa...
Vierailija kirjoitti:
Mä tein saman havainnon aamupäivällä lenkillä ollessani ja mietin että niinköhän kaikki miehet makaa krapuloissaan. Tai siis ainakin sinkkumiehet, koska muutama pariskuntakin oli liikenteessä mutta muuten oli kovin naisvaltaista enkä itse onnistunut bongaamaan ainuttakaan miestä/miesparia/miesporukkaa.
Eikä ollut muuten eka kerta.
N43
Miehiä yksin kävelyllä? Näkeekö niitä muutenkaan juuri koskaan? Miehiä näkee liikkunnan parissa lähinnä salilla ehkä juoksemassa jossain lenkkipolulla (ei heitä näe siellä autosta tai pyöräilessä) tai sitten jossain pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa mitään lähestymisiä. Fiiliksistä riippuen, välillä viuhdon kovaa ja olen hikinen, tai haluan rauhoittaa mieleni. En kaipaa sosiaalista kontaktia!
Voi herrajumala jos ei ihminen saa enää edes mennä lenkille yksin.
Miksi sinä olit yksin pyörälenkillä?
Yksinäinen nainen kävelyllä ilmoittautuu...tosin en tiedä lasketaanko, kun olin siis kuitenkin ulkoiluttamassa koiraa jo toistamiseen tänään ja sikäli siis en ihan yksinäni ulkoillut :)
Eilenkin olin ja silloin vielä näkyi miehiäkin yksinään liikenteessä, mutta tänään ei montaa näkynyt...aika hiljaista oli tosin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olithan sinäkin yksin.
Minulla on sivupersoona.
Minua on huvittanut just tuo, että miehet kyllä juoksee ja pyöräilee niskavillat pöllyten ja naiset kävelee..jos miehetkin kävelis sitä vois vaikka kysäistä että mennäänkö yhtä matkaa 🙂 ei tuo paskempi alku olis, vaikka jäisi lenkkikaveruuteen.
Tulee aika totinen kuva noista urheilijamiehistä. Onko nykyään kaikki samanlaista suorittamista?
Tulee aika totinen kuva noista urheilijamiehistä. Onko nykyään kaikki samanlaista suorittamista?
Sekä naisissa että miehissä on näitä suorittajia. Sen sijaan se että kävelyn sijaista mieluummin juokset tai pyöräilet tai lähdet vaikka pelaamaan golfia ei vielä tee tuosta tekemisestä suorittamista.
Mitä ihmettä :D
Useimmiten kävelen yksin ja se on ihanaa.
Naisia on Suomessa lukumääräisesti enemmän kuin miehiä. Sinänsä siis ilmiössä mitään ihmeellistä ole.
Yksin kävely ja yksin juokseminen on nimenomaisesti minulle sitä parasta omaa aikaa, hermolepoa, saan akut ladattua. Käyn yksin lenkillä koska haluan olla silloin yksin. Jopas oli kummallinen aloitus :D
Ajatukset kulkee paremmin kävellessä. Joskus lähden kävelylle vain siksi, että lenkin aikana suoritan jonkun ongelman ratkaisun. Tänä aamuna kaikki vastaantulleet kävelijät oli muuten naisia. Ikäryhmä 40-85v Mummoilla oli sauvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa mitään lähestymisiä. Fiiliksistä riippuen, välillä viuhdon kovaa ja olen hikinen, tai haluan rauhoittaa mieleni. En kaipaa sosiaalista kontaktia!
Ymmärrän. Mutta nyt kuitenkin on paljastunut, missä ne hyvät naiset oleilevat.
Juhannuspäivä aamu ei ehkä ole normiotos...
Missä päin ap liikuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein saman havainnon aamupäivällä lenkillä ollessani ja mietin että niinköhän kaikki miehet makaa krapuloissaan. Tai siis ainakin sinkkumiehet, koska muutama pariskuntakin oli liikenteessä mutta muuten oli kovin naisvaltaista enkä itse onnistunut bongaamaan ainuttakaan miestä/miesparia/miesporukkaa.
Eikä ollut muuten eka kerta.
N43
Miehiä yksin kävelyllä? Näkeekö niitä muutenkaan juuri koskaan? Miehiä näkee liikkunnan parissa lähinnä salilla ehkä juoksemassa jossain lenkkipolulla (ei heitä näe siellä autosta tai pyöräilessä) tai sitten jossain pelaamassa.
Törmään koiramiehiin kävelylenkillä, muuten miehet joko juoksevat tai pyöräilevät.
Oletkohan samanlainen kuin yksi mieskollegani, joka sanoi että minun tulisi hankkia mies kun en kuulemma enää ole niin nuori. Varmaan joillekin täysin vieras ajatus, että yksinkin voi viihtyä.
N26