Pyörälenkillä havaitsin paljon naisia yksin kävelyllä
Kommentit (43)
No hyvä että edes naiset viitsii liikkua ulkona nätillä ilmalla.
Naurettavaa, mutta tuossa syy miksi olen pysytellyt kotona koko juhannuksen. En halua että minua katsotaan säälien kun kuljen yksin.
Olivat varmaan rentoutumassa raadettuaan koko viikonlopun muiden ruokien eteen. Vihdoinkin hetki omaa aikaa...
Krapulan hoitoa. Viime yönä oli villit orgiat kaikilla heistä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa, mutta tuossa syy miksi olen pysytellyt kotona koko juhannuksen. En halua että minua katsotaan säälien kun kuljen yksin.
?
Tekosyitä, mutta mille?
:DD!! Jotkut haluavat olla hetken yksin. Mistä tiedät vaikka hänellä mies ja lapsi/lapset kotona odottamassa.
Ei kaikilla ole koiraa, osalla on kissa tai kaksikin.
Mä tein saman havainnon aamupäivällä lenkillä ollessani ja mietin että niinköhän kaikki miehet makaa krapuloissaan. Tai siis ainakin sinkkumiehet, koska muutama pariskuntakin oli liikenteessä mutta muuten oli kovin naisvaltaista enkä itse onnistunut bongaamaan ainuttakaan miestä/miesparia/miesporukkaa.
Eikä ollut muuten eka kerta.
N43
Minä olen lähdössä vielä hieman myöhemmin tänään kävelylle. Ihan yksin. Voit tulla surkuttelemaan minua. Kunhan vaan et tuppaa liian lähelle, pidän yksinolosta.
Itse palasit onnellisen perheesi pariin?
Miehet makaa kotona krapulassa. Minäkin kävin yksin hakemassa lisää juomaa.
Taisin olla liian aikaisin liikkeellä, kun en nähnyt yhtäkään yksinäistä naista lenkillä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Krapulan hoitoa. Viime yönä oli villit orgiat kaikilla heistä.
Juhannus-mies ja pakarat on saanut kyytiä. Kiirettä on pitänyt, vähän niinku joulupukki, jakanut lahjaansa. :D
Siis mitä helv? Minä käyn kävelyllä aina yksin. En jaksa puhella kenenkään kanssa, vaan ajatella omia ajatuksia ja ei tarvi sopeuttaa kävelyrytmiä kenenkään muun tahtiin. Useimmat kaverini kävelevät niin hitaasti, että minulle tulee vilu ja vitutus alta aikayksikön. Yksin on ehdottomasti parasta kävellä ja lenkkeillä.
Miksi pelko muita ihmisiä ja arvostelua kohtaan olisi tekosyy? Vietän ensimmäistä kertaa juhannusta yksin, olen äskettäin eronnut ja itsetuntoni on riekaleina.
Kävelyhän parasta midfullnesta juurikin yksin.
Ne oli niitä kilttejä naisia.
Kiltit naiset hunningolla.............
Kävelyllä huomattu pareja, jotka kävelevät käsi kädessä pitkiäkin kävelyitä.
En jaksaisi. Kävely on parasta omaa aikaa.
Mitäs surullista siinä on?