Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ei vaikuttanut mitenkään minuun ja naurattaa muiden "vaikeat" olot

Vierailija
20.06.2020 |

Koronatilanne on nyt hyvä, mutta katsoin sarjaa "toimettomat", niin naurattaa ihmisten itku. Itse olen ollut eristyksissä todella kauan syynä mielenterveysongelmat.
Tervetuloa maailmaani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saat koronan ja joudut teholle. Toivottavasti vielä naurattaa.

Vierailija
2/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että saat koronan ja joudut teholle. Toivottavasti vielä naurattaa.

Miksi et samantien vaikkapa ammu mua jos noin ajattelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vaikutti, tulin nimittäin paremmalle tuulelle. Olen pohjasakkaa, joten kun muiden taso laskee, niin en ole samalla tavalla sosiaalinen hylkiö kuin normaaliaikoina.

Vierailija
4/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos ajatellaan osakemarkkinoita, niin ne on nyt jopa korkeammalla kuin ennen koronaa. Paniikkimyyjät otti turpaan aika pahasti.

Vierailija
5/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko se 'maailmasi' niin hyvä, että kannattaa toivoa toiset sinne tervetulleiksi? Positiivista kuitenkin, että jaksat nauraa vielä.

Vierailija
6/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei vaikuttanut korona elämääni paitsi että säästöön jäi ekaa kertaa elämässäni monta tonnia kun kaksi ulkomaan reissua peruuntui. Pelkkää positiivista siis vaan.

Vierailija
7/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minuunkaan juuri vaikuttanut. Työt mulla jatkui koko ajan ihan normaalisti ja niitä tuli jopa lisääkin, joten tienasin. Osakkeiden hinta laski, ostin ja taas tienasin. Ainoastaan palveluiden hetkellinen sulkeminen vähän kirpaisi, koska käyn usein ulkona lasillisella tai leffassa tai museossa, mutta äkkiä tuo aika sitten kuitenkin meni.

Vierailija
8/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko se 'maailmasi' niin hyvä, että kannattaa toivoa toiset sinne tervetulleiksi? Positiivista kuitenkin, että jaksat nauraa vielä.

En kutsu ketään mutta sanon että tervetuloa jos pakosta sinne jotkut joutuu.

Oon oikeasti vaan katkera, koska ketään ei kiinnosta vittuakaan vaikka olisin kuinka paskassa jamassa. Sit muilla, joilla on kaikki mennyt hyvin, vähän elämä satuttaa, ne alkaa äänekkäästi itkee ja saavat paljon huomiota.

Vierailija
9/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavimmalla saatiin paljon pahaa aikaan

Vierailija
10/10 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei vaikuttanut korona elämääni paitsi että säästöön jäi ekaa kertaa elämässäni monta tonnia kun kaksi ulkomaan reissua peruuntui. Pelkkää positiivista siis vaan.

Lopeta se matkailu, älä ole niin itsekäs. Ilmastonmuutos on pysäytettävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi