mistä aiotte repiä rahat tuohon " läskiveroon" ?
mulla ei oo tuommosia summia. pakko varmaan laihduttaa :(
Kommentit (11)
kaikkee paskaa te kanssa uskotte. olisko jollain tarjota faktaa?
Siinä vaiheessa kun kaikki tupakoitsijat, alkoholistit, syömähäiriöiset, narkkarit sun muut kaikki maksavat vastaavaa veroa niin harkitaan asiaa uudelleen.
ylipainoiset taas eivät maksa... vielä
hiljalleen? VOIsko joku kertoa, myös sen miten tätä kontrolloidaan ja milloin on tarkoitus astua voimaan. t. Ihan pihalla
Alkoholi ja tupakka ovat kalliita Suomessa juuri siksi, että niihin on laitettu korkea haittaverotus. Ei tupakan tuominen maahamme ole sen kalliimpaa kuin sen tuominen Viroon, joten siitä vaan laskemaan, paljonko valtio saa joka askista. Näin tupakoitsija siis maksaa aiheuttamastaan kuormituksesta terveydenhuollolle.
Eli siis haittavero vaan sellaisiin syötäviin, jotka eivät ole ravintoa vaan pelkkää sokerin- ja rasvanhimoisten viihdykettä.
mitäs luulet, onko todella lihaksikkaan naisen painoindeksi hyväksyttävän rajan sisällä? ja hän siis joutuisi maksamaan läskiveroa lihaksista? juuh... keksi parempi.
vpk ja punnitsee ja veroa rapisee sitä mukaan kun paino nousee. Alipainosta myös veroa, sillä eikös sellaisten riukujen luut jo tuulessa katkea?!
Niin hullunkurista kuin se onkin.
Entäs ne joilla on geeneissä kaiken maailman sairaudet? Miksi minun pitäisi niistä maksaa, eihän se mun asia ole että jollain on syöpä tai sydäntauteja. Aivan pimeitä olette, tai OLET, eiköhän täällä ole vaan yksi mukula näitä topikkeja tekemässä ja nostelemassa. Mene päikkäreille.
Vierailija:
8: tupakoijat ja alkoholistit maksavat jo veroa joka on piilotettu tuotteiden hintaan
ylipainoiset taas eivät maksa... vielä
tai nettiriippuvaisille. Kas kun nämäkin vievät yhteiskunnan rahoja...