Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun on itse ihan hulluna johonkin asiaan, mutta kukaan kavereista ei tykkää yhtään?

Vierailija
20.06.2020 |

Ja heitä ärsyttää jatkuva intoiluni, alkaa jo rasittaa ystävyyttämme. Internetissä harrastusyhteisö taas on täyttä roskaa, ihan mölöä sakkia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo nettiharrastajat järjestä vaikka miittejä tai voi tutustua muuten ihmisiin paremmin? Minusta on ymmärrettävää, että joku netin keskustelupalsta tai -ryhmä ei ole välttämättä se autuaaksi tekevä juttu.

Eivät, porukka on pieni, koostuu hyvin ärsyttävistä tyypeistä sekä irstaista vanhoista ukoista (oikeesti).

Ok, onko ulkomaisia harrastajia? Olisko siinä mitään mahdollisuutta?

100% suomijuttua

Vierailija
22/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harrastuksesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa piireissä Suomessa ei saa olla innostunut tai onnellinen. Karua, mutta totta. Suosittelen hiihtämään soolona sen aikaa, että löydät parempia piirejä tai innostus laantuu. Saatat menettää kaverisi, mutta onko se sitten lopulta niin suuri menetys, jos et voi heidän seurassaan edes iloita.

Vierailija
24/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastuksesi on?

Yritän pysyä tunnistamattomana tässä ketjussa, en oikein pienten porukoiden vuoksi tahdo kertoa. Mutta mobet pitävät ihän pöhlönä touhuna varsinkin tällä vakavuudella, ja olen aika epätyypillinen harrastaja. Minun taustallani ja asemallani moni ei uskoisi tällaiseksi.

Vierailija
25/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa piireissä Suomessa ei saa olla innostunut tai onnellinen. Karua, mutta totta. Suosittelen hiihtämään soolona sen aikaa, että löydät parempia piirejä tai innostus laantuu. Saatat menettää kaverisi, mutta onko se sitten lopulta niin suuri menetys, jos et voi heidän seurassaan edes iloita.

Syy on yksin minun jos suhteet nuoruuden kavereihini pilaan, hurahtamisestani on kuitenkin vain pari vuotta.

Vierailija
26/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on yksin minun jos suhteet nuoruuden kavereihini pilaan, hurahtamisestani on kuitenkin vain pari vuotta.

Niin että annat sun nuoruuden piirien määrittää sun koko loppuelämän ja tulevien polvien suunnan sekä kasvun mahdollisuudet? Tsemppiä vaan.

Vierailija
27/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastuksesi on?

Yritän pysyä tunnistamattomana tässä ketjussa, en oikein pienten porukoiden vuoksi tahdo kertoa. Mutta mobet pitävät ihän pöhlönä touhuna varsinkin tällä vakavuudella, ja olen aika epätyypillinen harrastaja. Minun taustallani ja asemallani moni ei uskoisi tällaiseksi.

Kansallissosialismihan se siellä! Ei sitä tarvitse hävetä. Piilottaa asian vaan lähimmiltä tuttavilta ja työkavereilta, niin voi hyvin harrastaa ja tavata vielä kaltaisiaan milloin vain. Pitää vaan taustoista huolta.

Vierailija
28/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että annat sun nuoruuden piirien määrittää sun koko loppuelämän ja tulevien polvien suunnan sekä kasvun mahdollisuudet? Tsemppiä vaan.

Haluaisin olla ärsyttämättä heitä, ihan loistavia tyyppejä ja aina autettu toisiamme kaikin tavoin.

Vierailija
29/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut puhua harrastuksestani kaverille, lopetin kuuntelemasta hänen lapsijuttujaan koska en halua itse lapsia. Jäljelle ei jäänyt enää mitään syytä olla yhteydessä.

Vierailija
30/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita hillitä intoiluasi. 

Höpsistä. Älä ikinä muuta itseäsi muiden ihmisten takia! Jos hei eivät jaksa intoiluasi, intoile yksin. Mutta älä ikinä kuuntele tällaisia neuvoa oman persoonasi muuttamisesta. Ei ikinä! Olet arvokas juuri sellaisena kuin olet.

Yksin intoilu on raskasta. Tiedän sillä olen ollut aina yksin ilman hyviä ystäviä ja kaveriporukoita. Aina kaiken on saanut tehdä yksin, juhlia yksin, viettää yksin, jakaa yksin jne ilman että ketään on kiinnostanut tai ollut kuulemassa. Välillä ei ole edes ollut voimia tehdä sitä mistä on innostunut kun tuntee olonsa yksinäiseksi ja lamaantuu voimattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän