Kuinka juhannus on sujunut? - Tänne kaikki pettymyksen tunteet
Onko ollut kärhämää sukulaisten kesken tai onko joku syönyt enemmän ruokaa kuin toi tullessaan? Kävikö rantasaunassa kuhina miehesi/vaimosi kanssa?
Entäpä marjapuskat? Keräsikö vieras emäntä ne omiin tarpeisiinsa?
Kommentit (61)
Kaikkien juhannus sujunut onnellisesti?
Me olimme lasten isovanhempien luona. Oli erittäin tylsää ja kun puheissa joka toinen sana on kirosana niin hankala välttyä siltä ettei lapset kiroile. Myös toisten ihmisten halveksunta korostuu isovanhempien puheissa. Sitten tuotiin vielä omat ruuat joista tietysti riitti kaikille mutta olisin odottanut että heilläkin jotain tarjoilua olisi ollut muuta kuin makkaraa.. no sekin vielä että parin trinksun jälkeen yksi sammui ja nukkui koko illan ( muut eivät juoneet). Niin olipa jännä juhannus. Ja kyllä, emme mene ensi vuonna.
Ammuin ilotulitteella kohti poliisia, mutta en osunut!
Hyvin mennyt, mökillä ollaan omalla porukalla. Ei mitään valittamista.
Suurin pettymys on ollut se ettei eilen illalla jaksettu lähteä yönylivaellukselle. Se on ollut meidän juhannusperinne, mutta viime viikot ovat olleet niin täysiä että tänä vuonna jäi väliin. Eilen grillattiin vähän ja käytiin aikaisin nukkumaan. Ensi viikolla sitten lähdetään patikalle, pidetään oma juhannus vähän myöhässä
Sujunut oikein mukavasti! Ensin ajattelin, että tulee tylsää, kun normisti vietetään sukulaisten kanssa, mutta nyt ei Koronan vuoksi viitsitty järjestää koko suvun yhteistä juhlaa.
Järjestin lapsille aarteenetsinnän pulloposteineen, sokkona kuljettavine labyrintteineen ja vihjeineen. Siihen heillä kului päivä, kun etsivät vihjeitä ja aarretta.
Käytiin saunassa ja uimassa. Syötiin pihvit ja katettiin herkkubuffet. Kannettiin piano rantaan, soitettiin ja laulettiin. Juomaksi riitti alkoholiton hedelmäinen booli, yksi lasi kuohuviiniä oli per aikuinen.
hieta niemessä luuseri nuoriso syytteli ruokkivaa kättä tuet pois paskoilta ja sinne asumaan vuoden ympäri
Harmitti kun pyysin vierasta tuomaan uusia perunoita, itse ostin lihat. Vieras oli tuonut tavallisia perunoita. Ei elämä tähän kaadu mutta uudet perunat jotenkin ois kuuluneet juhannukseen.
Uusi miesystävä sanoi kyllä etukäteen, että ei ole ollut tapana juhannusta juhlia. Kutsui kuitenkin luokseen aatoksi ja puhuttiin, että tehdään ruokaa, katsotaan elokuva ja käydään ajelulla hänen harrasteautollaan. Mies vietti päivän autoaan rassaillen. Tein ruoan, mies tuli syömään, makasi hetken sohvalla ja lähti takaisin pajalle. Yhdeksän aikaan illalla sanoi, että kohta voitaisiin lähteä ajelulle, pitää vain yksi pikkuhomma autosta fiksata. Yhdeltätoista miestä ei vieläkään kuulunut eikä näkynyt, joten pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja lähdin kotiin. Moikkasin pajan kulmalta miehelle autosta, siellä oli hänen autonsa niin monessa osassa, että ehkä ensi juhannuksena hän sillä pääsee ajelulle - yksin tai jonkun muun naisen kanssa.
Olisi ollut ihan ok, jos mies olisi sanonut, että haluaa viettää juhannuksena laatuaikaa autonsa kanssa. Olisin mennyt suvun mökille ja nauttinut ihmisten seurasta. Nyt kökin melkein koko aaton yksin. Ja kyllä - tarjouduin auttamaan miestä autonsa kanssa, mutta apuani ei huolittu.
En juonut eilen tippaakaan alkoholia. Silti heräsin hirveään päänsärkyyn ja nyt makaan edelleen sängyssä.
Mieheni pani äitiäni
Mieheni joi, oksensi ja sammui
Mieheni yritti kähmiä isääni
Mieheni poltti pihvit
Mieheni hukkui
Sairastuin todella vakavasti kolmisen vuotta sitten. Olen itse ehdottanut eroa ja omaisuuden jakoa yms. koska suhteemme ei enää tyydytä häntä, mutta nyt, antaessaan vihansa purkautua, nimitteli minua läskiksi.
Lääkkeiden myötä on painoni noussut, vaikka näillä määrillä syömisteni mukaan ihan varmaan jopa laihtuisi. En ole aiemmin ollut mikään läsä, joten tämä yhteiselo taitaakin olla tässä.
Kyykäärme puraisi jalasta ja vietin yön päivystyksessä. Ei ainakaan paranna käärmekammoani.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin todella vakavasti kolmisen vuotta sitten. Olen itse ehdottanut eroa ja omaisuuden jakoa yms. koska suhteemme ei enää tyydytä häntä, mutta nyt, antaessaan vihansa purkautua, nimitteli minua läskiksi.
Lääkkeiden myötä on painoni noussut, vaikka näillä määrillä syömisteni mukaan ihan varmaan jopa laihtuisi. En ole aiemmin ollut mikään läsä, joten tämä yhteiselo taitaakin olla tässä.
Nää on niin ihania: Kaljut ja rumat suomalaiset pallomahamiehet haukkuvat vaimojaan läskeiksi, vaikka vaimo vakavasti sairas tai ihan vaan pikkuisen pyöreä.
Kuinka monen mies oli jo iltapäivällä kaljakoomassa?
Olen pettynyt Seiskan paparazzeihin, kun eivät yhden yhtä kuvaa ole saaneet Sohvista/Stefusta/Nikosta.
No tuota...eilen grillailtiin perheen kesken ja saunottiin. Illalla neuloin ja luin kirjaa, mies katsoi jalkapalloa. Nuoriso lähti oppiin hippaloihinsa. Tänään kävin aamulla pyöräilemässä ja keräsin kimpun kukkia. Sitten laitoin ruokaa ja syötiin miehen kanssa. Kaksi nuorta nukkuu vielä, taisivat tulla kotiin joskus varhain aamulla, yksi jäi yöksi jonnekin mökille. Nyt vois keitellä päiväkahvit. Että eipä tässä ihmeempää draamaa ole ollut.