Kim Yo-jong on kyllä melkosen seksy
Yo-jong kuuma kuin mikä! Mitä mieltä muut ootte oisko ens talven reissu kuitenki Pohjois-Koreaan Thaimaan sijaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vihdin Seriffi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma on, kannattaa talentaa kuvat koneelle ja katsoa slideshowna. Mulla oli 20 sec vaihddolla ja pääsin kuvaan 23.
Samoilla asetuksilla 34. Tosin oli kolmas kierros tälle päivälle.
Mahdat olla vielä melko nuori, jos kolmas kerta saman päivän aikana onnistuu? Mitään videoita todisteeksi tms?
Jos kehtaat laitta email osoitteen, niin voin lähettääkki olen kuitenki jo 45 vuotta, toivottavasti silti kiinnostaa!
Tein uuden osoitteen gmailiin: runnku.kalevi@gmail.com
Vihdin seriffi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma on, kannattaa talentaa kuvat koneelle ja katsoa slideshowna. Mulla oli 20 sec vaihddolla ja pääsin kuvaan 23.
Samoilla asetuksilla 34. Tosin oli kolmas kierros tälle päivälle.
Mahdat olla vielä melko nuori, jos kolmas kerta saman päivän aikana onnistuu? Mitään videoita todisteeksi tms?
Jos kehtaat laitta email osoitteen, niin voin lähettääkki olen kuitenki jo 45 vuotta, toivottavasti silti kiinnostaa!
Tein uuden osoitteen gmailiin: runnku.kalevi@gmail.com
Sori kirjoitusvirhe... eli runkku.klevi@gmail.com
Hemmetin ennakoiva tekstin syöttä valitsen aina ensimmäisen sopivan sanan ja mutt ymmärtää jos ymmärtää, mutta emailin kanssahan se ei toimi, kun sen pitääollamtasan oikein eikä vähän sinnepäin
Tässä nyt se oikea osoite:
Hemmetin ennakoiva tekstin syöttä valitsen aina ensimmäisen sopivan sanan ja mutt ymmärtää jos ymmärtää, mutta emailin kanssahan se ei toimi, kun sen pitääollamtasan oikein eikä vähän sinnepäin
Tässä nyt se oikea osoite:
Postia laitettu, toivottvasti auttaa kiimaan ja sormet löytää oikeat nappulat ;-)
Onks sen veli vielä hengissä, kun haluaisin sitä?