Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kim Yo-jong on kyllä melkosen seksy

Taksisuhari
20.06.2020 |

Yo-jong kuuma kuin mikä! Mitä mieltä muut ootte oisko ens talven reissu kuitenki Pohjois-Koreaan Thaimaan sijaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdin Seriffi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma on, kannattaa talentaa kuvat koneelle ja katsoa slideshowna. Mulla oli 20 sec vaihddolla ja pääsin kuvaan 23.

Samoilla asetuksilla 34. Tosin oli kolmas kierros tälle päivälle.

Mahdat olla vielä melko nuori, jos kolmas kerta saman päivän aikana onnistuu? Mitään videoita todisteeksi tms?

Jos kehtaat laitta email osoitteen, niin voin lähettääkki olen kuitenki jo 45 vuotta, toivottavasti silti kiinnostaa!

Vierailija
22/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma on, kannattaa talentaa kuvat koneelle ja katsoa slideshowna. Mulla oli 20 sec vaihddolla ja pääsin kuvaan 23.

Mahdat olla vielä melko nuori, jos kolmas kerta saman päivän aikana onnistuu? Mitään videoita todisteeksi tms?

Jos kehtaat laitta email osoitteen, niin voin lähettääkki olen kuitenki jo 45 vuotta, toivottavasti silti kiinnostaa!

Tein uuden osoitteen gmailiin: runnku.kalevi@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdin seriffi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein uuden osoitteen gmailiin: runnku.kalevi@gmail.com

Sori kirjoitusvirhe... eli runkku.klevi@gmail.com

Vierailija
24/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin ennakoiva tekstin syöttä valitsen aina ensimmäisen sopivan sanan ja mutt ymmärtää jos ymmärtää, mutta emailin kanssahan se ei toimi, kun sen pitääollamtasan oikein eikä vähän sinnepäin

Tässä nyt se oikea osoite:

runkku.kalevi@gmail.com

Vierailija
25/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin ennakoiva tekstin syöttä valitsen aina ensimmäisen sopivan sanan ja mutt ymmärtää jos ymmärtää, mutta emailin kanssahan se ei toimi, kun sen pitääollamtasan oikein eikä vähän sinnepäin

Tässä nyt se oikea osoite:

runkku.kalevi@gmail.com

Postia laitettu, toivottvasti auttaa kiimaan ja sormet löytää oikeat nappulat ;-)

Vierailija
26/26 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sen veli vielä hengissä, kun haluaisin sitä?