Kuka lähtee mun kanssa jonnekin, Hki?
Vaikka Porvooseen, olen keski-ikäinen nainen mutta en haluais aina liikkua yksin.
Kommentit (15)
Kannattaisi tutustua paremmin ennen.
No Porvoo ei ole nyt mikään vitsi vaan ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaisi, ensin tutustua kyllä.
Olin nyt liian hätäinen.
Kokeile uudet ystävät 40+ -ryhmää:)
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Aa no mä olisin lähtenyt jos olisit ollut kmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Facebook. Ei sieltä varmaan tänään nyt yhtäkkiä joku mihinkään lähde, mutta yleensä sinne on laiteltu tällaisia "lähtiskö joku jonnekin" -avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä herzoghause@gmail.com
Kannattais varmaan vähän laittaa, minkälaista seuraa tarjolla..
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olen lähtenyt täältä muutama vuosi sitten oluelle. Oli ihan mukava av-mamma ja ei siinä tarvittu syvempää tutustumista. Mutta se oli niitä aikoja. Nykyään täällä on enemmän miehiäkin niin ei voi tietää, mikä jorma siellä todellisuudessa kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olen lähtenyt täältä muutama vuosi sitten oluelle. Oli ihan mukava av-mamma ja ei siinä tarvittu syvempää tutustumista. Mutta se oli niitä aikoja. Nykyään täällä on enemmän miehiäkin niin ei voi tietää, mikä jorma siellä todellisuudessa kirjoittelee.
Ja se Jormako ei voi olla mukava tyyppi? Ihme sukupuolisyrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se Jormako ei voi olla mukava tyyppi? Ihme sukupuolisyrjintää.
Jos sen löytää tätä kautta niin ei voi olla. Eikä liity sukupuoleen vaan palstalle valikoituneeseen miesaineistoon.
Eri
Ilmaislehdestä löysin ystävän aikoinaan.
Muiden kanssa ei niin hyvin synkannut mutta tämän yhden kanssa kyllä.
Voisin muuten, mutta olen toisella puolella Suomea. Ei ole paljon hyviä kavereita, joiden kanssa voisi käydä vaikka terassilla kahvilla.