Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE sensaatiouutisoi teinistä jonka elämä ei mene laman vuoksi niin kuin suunniteltu

Vierailija
20.06.2020 |

Onko joku muka niin hajuton ja mauton, että elämä on oikeasti mennyt kuten sen on teinivuosinaan haaveillut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä haaveilin isosta perheestä ja kotiäitiydestä. Päädyin johtotehtäviin ja asun kissan kanssa, lapsia tai miestä ei ole yrityksestä huolimatta siunaantunut. Ketä voin syyttää? 90-luvun lamaan, jolloin itse olin lapsi/teini?

Vierailija
2/5 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä haaveilin isosta perheestä ja kotiäitiydestä. Päädyin johtotehtäviin ja asun kissan kanssa, lapsia tai miestä ei ole yrityksestä huolimatta siunaantunut. Ketä voin syyttää? 90-luvun lamaan, jolloin itse olin lapsi/teini?

Niin, asut kissan kanssa.

Sovimme hyvin yhteen. Rakastan kissoja.

nm, m88

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ooho-lalalaa. Oletko muuten vaativan erityisalan asiantutija myös? vai erityisasiantuntija?

Vierailija
4/5 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aho ja Viinanen pelasti pankit kansalaisten kustannuksella.

Esim. Islanti teki toisin.

Eli kiitä kekustaa ja kokoomusta.

Vierailija
5/5 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en loukkaa tämän sanoessani, mutta sinulla ovat voineet myös elämänarvot ja -prioriteetit muuttua teinivuosien jälkeen.