Pettääkö miehenne työkaverin kanssa?
Kommentit (29)
Ja mistäkö tietää? Kyllä sen huomaa.. muka ”kavereina” viestitellään Facebookissa jne..
Parikymppinen nainen
Tietääkseni ei ole homo, joten tuskin. Toki enpä ole työpaikalla häntä vahtimassa.
tällainen paska on av-mammoilla juhannusaatto-iltana mielessä? kannattaa varmaan miettiä sitä elämän hankkimista. olisko mitään?
No.. meillä on sellaista peliä meneillään yhden varatun mieskollegan kanssa..
Jos joskus tavataan töiden ulkopuolella kahden niin aion kyllä sheivata valmiiksi.
Sinkkunainen
Mun ex-mies oli aina ylitöissä. "Hirveän ahkera ja hyvä mies kun tekee niin paljon töitä". HAH :D . Paneskeli assarinsa kanssa, lopulta jätti minut 10 vuoden jälkeen ja meni sen kanssa naimisiin. Mutta hei, oli lottovoitto mulle, sain kunnon miehen :)
Vähän vaikea uskoa että pettäisi, mutta miksi se sinun päänsärkysi olisi vaikka pettäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies oli aina ylitöissä. "Hirveän ahkera ja hyvä mies kun tekee niin paljon töitä". HAH :D . Paneskeli assarinsa kanssa, lopulta jätti minut 10 vuoden jälkeen ja meni sen kanssa naimisiin. Mutta hei, oli lottovoitto mulle, sain kunnon miehen :)
Jos näitä ylitöitä alkaa tulla enemmänkin niin kannattaa pyytää miehen pomolta selvitys niistä niin silloin viimeistään selviää ovatko ihan oikeita vai jotain hämärähommia.
Mies alkoi jäädä ylitöihin.yhtenä päivänä menin sitten työpaikan pihalle katsomaan, kun mies tuli työpaikalta ulos, nainen tuli heti perässä. Kerroin miehelle, että olin nähnyt heidät. Ja edelleen vaan kielsi ja kieltää,ettei tiennyt kuka nainen oli.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi jäädä ylitöihin.yhtenä päivänä menin sitten työpaikan pihalle katsomaan, kun mies tuli työpaikalta ulos, nainen tuli heti perässä. Kerroin miehelle, että olin nähnyt heidät. Ja edelleen vaan kielsi ja kieltää,ettei tiennyt kuka nainen oli.
No mitä erikoista tuossa on? Voihan se olla vaikka miehen työkaveri ja heillä joku yhteinen projekti jonka parissa ovat olleet ylitöissä, silloin ihan luonnollista että työt loppuu samaan aikaan molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Aika vahvalla pohjalla oli suhteenne, kun piti oikein mennä työpaikan pihalle kyttäämään.
Jos ei luota enää mieheen, niin parempi vaan erota. Turha mitään tunnustusta on jäädä odottamaa, pettävät miehet ei koskaan tunnusta. Jos sulla on huono olla suhteessa, et saa enää hellyyttä ja arvostusta kumppanilta ja epäilet jatkuvasti kumppania, niin siinä on ihan tarpeeksi syitä eroon. Pitää vaan olla rohkea ja tehdä itse se päätös, eikä odottaa jonkun pettämisen paljastumista.
Tuttavaparin miehen ex-vaimo oli narsisti, joka flirttaili avoimesti muiden miesten kanssa, vaikka oma mies oli lähettyvillä ja lopulta kävi ilmi että oli käynyt vuodet vieraissa. Oli kiipinyt töissä jakamalla. Mies ei ollut pettänyt ja oli ollut vaimon työmatkojen aikana heidän pienten lasten kanssa. Vaimo oli kuotenkin koko ajan kytännyt, epäillyt ja syytellyt pettämisestä. Sittemmin tuli esille että oli myös hakannut miestä joka ei uskaltanut lähteä kun pelkäsi että kiero ja manipuloiva vaimo vie lapset jonkun uuden miehen kiusattavaksi. Kahden vuoden jälkeen erosta vaimo sai hyväpalkkaisesta ja julkksesti arvostetusta töistään kenkää ja asuu yksin, välillä liikkunut eri miesten kanssa. Lapset on tavallisesti miehen ja miehen uuden normaalin naisystävän luona. Ex vaimo instaa hienoja lomakuvia ja dieettilautasia vaiika on pa ja omat lapset vihaa häntä. Hurjinta että viimeiset vuodet levitteli miehestään juttuja että se varmaan pettää ja on hirviömulkku vaikka oli sitä itse. Meni minullekkin läpi, osasi kansankynttilä hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei luota enää mieheen, niin parempi vaan erota. Turha mitään tunnustusta on jäädä odottamaa, pettävät miehet ei koskaan tunnusta. Jos sulla on huono olla suhteessa, et saa enää hellyyttä ja arvostusta kumppanilta ja epäilet jatkuvasti kumppania, niin siinä on ihan tarpeeksi syitä eroon. Pitää vaan olla rohkea ja tehdä itse se päätös, eikä odottaa jonkun pettämisen paljastumista.
Ja jos olet itse käynyt vieraissa niin se ei välttämättä tarkoita sitä että miehesi käy.
Toivottavasti ei. Niitä on 5 miestä tuossa firmassa eikä tunnu kivalta, jos se pettää mua jonkun Petrin tai vaikka Markon kanssa 🤮
Meillä "pariskunta" käy ruokatunnilla muhinoimassa naisen asunnolla.
Ei vielä, mutta hyvin ollaan vauhdissa. Hän on selkeästi ihastunut.
Parikymppinen nainen