Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette extra pitkistä hiuksista jotka ulottuvat takapuoleen saakka?

Vierailija
19.06.2020 |

Mielipiteitä? :)

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että tuolla ihmisellä on varmaan paljon niskavaivoja, ja kiitän luojaani, että teininä uskalsin leikkauttaa hiukseni niskapituiseksi vanhusten surusta piittaamatta. Pitkä tukka aiheuttaa jännitystä niskaan, koska se tukka ei ole mikään ihan kevyt. Lisäksi sitä ei oikein voi pitää kuin leteillä, koska muuten sitä tukkaa on joka paikassa, ainakin jos asuu merenrantakaupungissa, jossa tuulee aina.

Asun Turussa. Hiukset on poninhånnällä. Eivät lentele tuulessa, mutta jäävät kyllä helposti olkalaukun olkainhihnan alle.

Vierailija
62/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka on lantiolle saakka, olisi pidemmät jos suoristaisin mutta ei tätä kiharaa jaksa suoristella.

Mä tykkään näistä❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sellasen saa kasvatettua?

Ainakaan se ei kasvanut minulla, kun aikoinaan (muodin aikaan) permanenttailin hiuksia ja otin raitoja. Siis 80-luvulla. Kaveri sanoi, että hänellä lkoi kasvaa, kun lopetti. Totta oli. Permanenttiaikaqn kasvoi maksimissaan olkapäille asti.

Kaikki muukin käsittely on huonoksi. Ainoastaan hiustenkuivaajaa käytän. En lakkaa, en suoristusrautaa en värjäile.

Pötypuhetta. Olen tuo 45 vuotias, jolla on lähes vyötärölle ulottuvat hiukset ja olen värjännyt/värjäyttänyt niitä 13 vuotiaasta saakka. Niissä on ollut aikoinaan myös permis monen monta vuotta ja hiukset kasvavat oikein mainiosti.

Ehkä sulla on sitten paksumpi hiuslaatu.

Mulla ja mun kaverilla katkeili hiukset olkapääpituisiksi, kun permanenttasimme ne.

Vierailija
64/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset. Yltävät häntäluuhun. Latvat trimmaan 6kk välein, että ne ei hapsota tai ohene. Harjaan ne 2 kertaa päivässä, pesen 3-4 kertaa viikossa ja kerran viikossa kunnollinen syväkosteuttava hoitoaine. En käytä niihin ikinä mitään kuumia rautoja tai fööniä, jotta ne eivät kuivu liikaa.

Ovat latvaan asti paksut ja hyväkuntoiset. Saahan niistä kuulla vit tuilua, että leikkaa hippi tukkas ja, että oisin nätimpi lyhyemmillä ja ei ne miehet nyt noin pitkistä tykkää. Mutta onneks mua ei kiinnosta, koska mä itse pidän näistä just näin ja jos joku mies ei huoli mua, koska mun hiukset on liian pitkät niin se ei varmaan muutenkaan oo sellainen, jonka perään kannattaa itkeä.

Vierailija
65/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän outoina, niinkuin esimerkiksi pitkää partaakin vaikka olisikin hyvin hoidettu.

Vierailija
66/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein vyötärölle. Minusta ne sopii tyyliini, mutta ovat usein ponnarille etenkin näin kesäaikana koska ne ärsyttävästi liimaantuu ihoon kiinni. Usein on lattiat täynnä hiuksia ja joskus ne osuvat kastikkeeseen. Monesti vessassa käydessäni, pönttöön tipahtaa hius housuista tms.  Siis parhailta ne näyttää kun ne kihartaa mutta ei sellaista jaksa joka viikko tehdä. Saahan niihin kaikkia kivoja lettikampauksia jne

Vierailija
67/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset. Yltävät häntäluuhun. Latvat trimmaan 6kk välein, että ne ei hapsota tai ohene. Harjaan ne 2 kertaa päivässä, pesen 3-4 kertaa viikossa ja kerran viikossa kunnollinen syväkosteuttava hoitoaine. En käytä niihin ikinä mitään kuumia rautoja tai fööniä, jotta ne eivät kuivu liikaa.

Ovat latvaan asti paksut ja hyväkuntoiset. Saahan niistä kuulla vit tuilua, että leikkaa hippi tukkas ja, että oisin nätimpi lyhyemmillä ja ei ne miehet nyt noin pitkistä tykkää. Mutta onneks mua ei kiinnosta, koska mä itse pidän näistä just näin ja jos joku mies ei huoli mua, koska mun hiukset on liian pitkät niin se ei varmaan muutenkaan oo sellainen, jonka perään kannattaa itkeä.

Täällä myös lähes samat - sillä erotuksella etten ole koskaan saanut päin naamaa (enkä selkäni takana ainakaan niin että olisin itse kuullut) veetuilua tukastani, yleensä se on asia jota vieraatkin uskaltavat kehua. Ainoastaan lettiin tarttuminen ärsyttää, en halua että vieraat tai puolitutut koskevat minuun, varsinkaan päähäni vaikka se olisi kuinka nopea sipaisu ja kehuminen. 

Vierailija
68/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että tuolla ihmisellä on varmaan paljon niskavaivoja, ja kiitän luojaani, että teininä uskalsin leikkauttaa hiukseni niskapituiseksi vanhusten surusta piittaamatta. Pitkä tukka aiheuttaa jännitystä niskaan, koska se tukka ei ole mikään ihan kevyt. Lisäksi sitä ei oikein voi pitää kuin leteillä, koska muuten sitä tukkaa on joka paikassa, ainakin jos asuu merenrantakaupungissa, jossa tuulee aina.

Asun Turussa. Hiukset on poninhånnällä. Eivät lentele tuulessa, mutta jäävät kyllä helposti olkalaukun olkainhihnan alle.

Tää on kyllä kieltämättä ärsyttävää!

Vierailija
69/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli vyötärön ylettyvä vähän luonnonkihara, paksu tukka. Siitä on paljon vaivaa, hiukset jäävät esim. autossa turvavyörullaan tai oven väliin jos ei ole varuillaan. Paljon tulee kommenttia ja ihmiset usein jostain syystä näkevät asialliseksi käydä hiuksiini kiinni. Baarissa se on hyvin yleistä, että tullaan lääppimään, kerran joku nainen kaivoi harjan laukustaan ja halusi harjata hiuksiani (?). Myös mm. työhaastattelussa haastettelija on tarttunut hiuksiin kehuen niitä, kun olin pois jo lähdössä. Moni huokailee, että olispa mullakin tollainen, enkä tiedä yhtään että mitä siihen vastaisi. Yleensä sanon jotain tukan huonoista puolista, kuten siitä että se on kesäisin tosi kuuma. Ihmisten ilmoilla pidän hiuksia yleensä auki, koska se on kaunein niin, ja kotona käytännöllisellä mutta rumalla kotinutturalla.

Mutta minusta hiukseni ovat kauniit. Ja on kiva, että mussa on edes jotakin joka kiinnittää huomiota positiivisella tavalla.

Vierailija
70/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut, hyväkuntoiset, noin vyötärölle asti ulottuvat hiukset. Nuorempana oli vielä pidemmät.

Vuoden-parin välein leikkautan lapaluumittaan, ja siitä ne sitten kasvavat kunnes alkavat olla niin pitkät että hermo menee ja saan aikaiseksi käydä kampaajalla. Latvat ei hapsuunnu eikä kaksihaaraisia ole, vaikka leikkausväli on noin pitkä.

Moni on hiuksia kehunut, ja osa miehistä käy niihin kuumana, esim. kesken työpäivän on joskus tullut kommenttia, että ”sun hiukset on niin ihanat, älä ikinä leikkaa” tms. Onpa joku rohjennut kertoa, että kuvittelee miltä se näyttää kun harrastan seksiä hiukset auki, mikä on kyllä asia josta en välittäisi kuulla... Monesti on myös kysytty hiustenhoitovinkkejä, joita minulla ei ole, koska kyseessä on perintötekijät, enkä käytä muuta kuin shampoota.

Varmasti kaikki ei tykkää, onhan ne huomiotaherättävät, eikä neutraalit joihin kukaan ei kiinnitä huomiota. Olen vain uskomattoman laiska, ja tämä on minulle helpoin hiusmalli, sellainen ”pese ja pidä”.

Vierailija
71/72 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina vähän mieleen sellainen tunika ja legginsit -tyyppi tai vaihtoehtoisesti hippi. Ehkä kotiäiti tms.

Vierailija
72/72 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Ja mietin ja mietin, mutta en ajattele oikeastaan mitään. Ne on hiukset. Jokaisella ne on, ainakin osan elämän aikaa. Enpä ole nähtävästi sen ihmeemmin toisten kuontaloita miettinyt 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme