Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette extra pitkistä hiuksista jotka ulottuvat takapuoleen saakka?

Vierailija
19.06.2020 |

Mielipiteitä? :)

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisipa loistavaa, jos niiden omistaja lahjoittaisi ne peruukeiksi hiuksensa menettäneille syöpäsairaille lapsille! Miten hyvä mieli siitä tulisi kaikille, ja pitkätukkainenkin pääsisi tukkansa kanssa helpommalla vastedes.

Googlaapa, ap.

Kenelle kaikille tulisi hyvä mieli? Sille yhdelle lapselle?

Vierailija
42/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No liian pitkä tukka ei ole kaunis. Mulla oli itselläkin nuorempana takapuoleen saakka. Huh, sitä piti pitää jatkuvasti kiinni ja pesuun meni aikaa. Eikä se es näyttänyt hyvältä näin jälkeenpäin , kun mulla oli joku ihme vimma näyttää painolta ja värjäsin sitä tummanruskeaksi🙈.

Nykyisin on kainaloon saakka, luonnollinen väri( tummanvaalea) ja tätä voi oikeasti laittaa kiinni erilailla tai jättää auki, jaksaa tehdäkin jotain.

Minusta on olemassa erinlaista kauneutta hiuksissa, joitain pukee raidoitettu polkka, toista tumma siili, yhtä punainen kiharapilvi jne.

Siis miltä? o.O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseat on, järkyttävät. Tai jos siihen leikkaa sivusiilin niin ok.

Vierailija
44/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavan kauniit, niin naisella kuin miehelläkin.

Vierailija
45/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin räväkät raidat pitää olla, mieluiten myös sivusiili.

Vierailija
46/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellasen saa kasvatettua?

Vierailija
47/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina, että kun pitkätukkaiset vessassa kännissä, niin eikö joskus tukka paskotu tai kuseennu.

En ole ikinä kännissä.

T. Pitkätukkainen

Vierailija
48/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän tietty, koska itsellä on sellaiset.

Vierailija
49/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Mulla on sellaiset. Istuessa pitää varoa, ettei mene vessanpyttyyn ja kun kurkottaa alaspäin, täytyy varoa, ettei poninhånnällä oleva tukka mene vaikka kastikkeeseen tai maaliämpäriin. se saattaa tulla sieltä selkäpuolelta yhtäkkiä. Lisäksi on hankalaa harjata selväksi mont kertaa päivässä, kun takkua ne latvat herkästi.

Olen pyytänyt monta kertaa miestä leikkaamaan. Ei vaan viitsi vissiin.

Lapaluiden alaosan kohdalle ulottuva tukka on sopiva. Ylipitkä on rumakin.

Vierailija
50/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellisten panettelua, koko ketju.

Vierailija
51/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli aikoinaan pitkä tukka takapuolelle asti ja se jäi usein sängyssä miehen kanssa reuhatessa itseni alle ja sai olla koko ajan repimässä pois niska kenossa.

Nyttemmin olen pitänyt long bobia kunnes taas aloitin kasvattaa taas pitkää. Nyt on sitä pituutta että auki pitäessä roikkuu inhottavasti tarjottimella kun ottaa ruokaa työpaikan linjastolta.

Mutta kasvatan vähän vielä, haluan sen verran mittaa että letille laittaessa yltä edestäpäin rinnan alle.

Vierailija
52/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan se ei kasvanut minulla, kun aikoinaan (muodin aikaan) permanenttailin hiuksia ja otin raitoja. Siis 80-luvulla. Kaveri sanoi, että hänellä lkoi kasvaa, kun lopetti. Totta oli. Permanenttiaikaqn kasvoi maksimissaan olkapäille asti.

Kaikki muukin käsittely on huonoksi. Ainoastaan hiustenkuivaajaa käytän. En lakkaa, en suoristusrautaa en värjäile.

Vierailija
53/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tykkää. Itselläni oli pitkät hiukset kauan, kunnes kyllästyin niihin täysin. Sen jälkeen olen alkanut tykkäämään muillakin ihmisillä vähän lyhyemmistä hiuksista. En toki ajattele mitään pahaakaan. Oma tukka, oma päätös.

Vierailija
54/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämodernit, hippimäiset, tai köyhä nainen joka kasvattaa niitä myydäkseen ne hiusjatkeiksi.

Vierailija
55/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisipa loistavaa, jos niiden omistaja lahjoittaisi ne peruukeiksi hiuksensa menettäneille syöpäsairaille lapsille! Miten hyvä mieli siitä tulisi kaikille, ja pitkätukkainenkin pääsisi tukkansa kanssa helpommalla vastedes.

Googlaapa, ap.

Kenelle kaikille tulisi hyvä mieli? Sille yhdelle lapselle?

Mun ystävä teki jotain yhteistyötä sen englantilaisen princess-järjestön kanssa. Heillä on sellainen ongelma, että eivät voi hyödyntää läheskään kaikkia hiuksia, joita saavat. Usein lähetetty tupsu on joko liian lyhyt, ei tarpeeksi tasapaksu (kapenee liikaa), liian ohut hiuslaatu käsittelyyn tai liian huonokuntoinen hius. Suurin osa lahjoituksista menee roskiin, valitettavasti.

Tästä on kerrottu myös suoraan järjestön toimesta. Ne ohjeet pitää lukea ja noudattaa kirjaimellisesti.

Vierailija
56/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä peruukkeja tehdään lähinnä intialaisten jne hiuksista. Muut hiuslaadut ei kestä tai kihartuvat tms.

Vierailija
57/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot hot hot! Tykkään. :)

Vierailija
58/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan se ei kasvanut minulla, kun aikoinaan (muodin aikaan) permanenttailin hiuksia ja otin raitoja. Siis 80-luvulla. Kaveri sanoi, että hänellä lkoi kasvaa, kun lopetti. Totta oli. Permanenttiaikaqn kasvoi maksimissaan olkapäille asti.

Kaikki muukin käsittely on huonoksi. Ainoastaan hiustenkuivaajaa käytän. En lakkaa, en suoristusrautaa en värjäile.

Pötypuhetta. Olen tuo 45 vuotias, jolla on lähes vyötärölle ulottuvat hiukset ja olen värjännyt/värjäyttänyt niitä 13 vuotiaasta saakka. Niissä on ollut aikoinaan myös permis monen monta vuotta ja hiukset kasvavat oikein mainiosti.

Vierailija
59/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä sukupuolesta riippumatta jos on hyväkuntoinen ja huollettu, valitettavasti usein näkee karrelle blondattuja joista ei haluta napsia senttiäkään ja lopputulos on kuiva ja hapsottava röllitukka (Tuksu oli joskus hyvä esimerkki pultsarimaisesta "glamourtukasta").  Hyvät pidennyksetkin ovat sellaisia joista ei näe kauempaa jo ihan sen kunnosta että seassa on lisäkehiusta.

Vierailija
60/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti: kyllä mä mietin jos se tukka heilahtelee vapaana tuolla pyllyn päällä että missä kaikkialla se ehtiikään päivän aikana heilahdella. Eli pidän vähän epäsiistinä. Sitten jos on useimmiten napakasti kiinni niin ei siinä mittään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä