Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette extra pitkistä hiuksista jotka ulottuvat takapuoleen saakka?

Vierailija
19.06.2020 |

Mielipiteitä? :)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisipa loistavaa, jos niiden omistaja lahjoittaisi ne peruukeiksi hiuksensa menettäneille syöpäsairaille lapsille! Miten hyvä mieli siitä tulisi kaikille, ja pitkätukkainenkin pääsisi tukkansa kanssa helpommalla vastedes.

Googlaapa, ap.

Vierailija
22/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku amish tai muu superuskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tuolla ihmisellä on varmaan paljon niskavaivoja, ja kiitän luojaani, että teininä uskalsin leikkauttaa hiukseni niskapituiseksi vanhusten surusta piittaamatta. Pitkä tukka aiheuttaa jännitystä niskaan, koska se tukka ei ole mikään ihan kevyt. Lisäksi sitä ei oikein voi pitää kuin leteillä, koska muuten sitä tukkaa on joka paikassa, ainakin jos asuu merenrantakaupungissa, jossa tuulee aina.

Vierailija
24/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavat, riippuen tytöstä tietenkin. Seuraan yhtä tyttöä joka on kasvattanut hiuksiaan koko elämän ajan ja se näkyy.

Vierailija
25/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias ja hiukseni ovat noin kymmenen sentin päässä vyötäröstä. Hiukset ovat paksut, luonnonkiharat ja hyvässä kunnossa, sen näkee jo kaukaa ja niitä kehutaan päivittäin. Tällä hetkellä hiukset ovat ranskalaisella letillä ja töissä pidän niitä yleensä letillä tai jollakin nutturalla, mutta bäyttävimmät ne ovat tietenkin auki. Minua ei olla ikinä luultu miksikään lahkolaiseksi ja varsinkin miehet tuntuvat tykkäävän hiuksistani, myös oma mieheni.

En tietoisesti ole kasvattanut hiuksiani, mutta kasvakoon, kun kerran kasvavat.

Vierailija
26/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiihottavat. Jos nainen on päällä, hiukset heiluvat ihanasti päälläni.

Takaapäin on ihanan näköistä kun hiukset valuvat pitkin selkää.

Sopii niin hoikalle kuin pullealle

Vierailija
27/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Suurimman osan elämääni minulla on ollut sellaiset.

Vierailija
28/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina, että kun pitkätukkaiset vessassa kännissä, niin eikö joskus tukka paskotu tai kuseennu.

🤣🤣🤣

Vierailija
29/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että tuolla ihmisellä on varmaan paljon niskavaivoja, ja kiitän luojaani, että teininä uskalsin leikkauttaa hiukseni niskapituiseksi vanhusten surusta piittaamatta. Pitkä tukka aiheuttaa jännitystä niskaan, koska se tukka ei ole mikään ihan kevyt. Lisäksi sitä ei oikein voi pitää kuin leteillä, koska muuten sitä tukkaa on joka paikassa, ainakin jos asuu merenrantakaupungissa, jossa tuulee aina.

Täh? Mikä ruikkuniska sinä oikein olet, jos pelkäät niskavaivoja hiusten takia? :D

Vierailija
30/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin vähän kateellinen, kun itsellä on niin ohut tukka, että ei voi kovin pitkäksi kasvattaa. Toisaalta vähän säälisin, koska niiden hoitaminen ei varmasti ole helppoa. Mutta siis pidän pitkiä hiuksia kauniina. :)

Vierailija
31/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liian pitkä tukka ei ole kaunis. Mulla oli itselläkin nuorempana takapuoleen saakka. Huh, sitä piti pitää jatkuvasti kiinni ja pesuun meni aikaa. Eikä se es näyttänyt hyvältä näin jälkeenpäin , kun mulla oli joku ihme vimma näyttää painolta ja värjäsin sitä tummanruskeaksi🙈.

Nykyisin on kainaloon saakka, luonnollinen väri( tummanvaalea) ja tätä voi oikeasti laittaa kiinni erilailla tai jättää auki, jaksaa tehdäkin jotain.

Minusta on olemassa erinlaista kauneutta hiuksissa, joitain pukee raidoitettu polkka, toista tumma siili, yhtä punainen kiharapilvi jne.

Vierailija
32/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan pitkähiuksisena niskavaivoja ollut.

Vierailija
33/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takapuoleen asti pitkät hiukset. Hiukset on tosi paksut ja hyväkuntoiset. Mulla ei periaatteessa oo koskaan ollu mitään kiinnostusta kasvattaa pitkiä hiuksia, mutta siinähän nuo menee. On kyllä vaikeaa pestä näitä, shampoota kuluu ja kuivumisessa menee aikaa (en halua käyttää kuivaajaa).

Ovat myös tosi usein tiellä. Pidän paljon hiuksia kiinni. Jotenkin näihin kuitenkin on niin tottunu, etten halua leikkauttaa lyhyempiä. Vaikka tykkään kyllä paljon myös lyhyimmistä hiuksista.

Ei mulla oo oikein mitään mielipiteitä pitkistä hiuksista. Ne voi olla kauniit tai rumat. Lyhyetkin hiukset voi olla kauniit. Monilla on pitkät hiukset, jotka on ohuet ja ns. lehmännuolemat eli päätä myötäilevät. Monille tälläiselle sopis lyhyempi malli hiuksiin. 

Vierailija
34/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Olis kyllä kiihottavat. Jos nainen on päällä, hiukset heiluvat ihanasti päälläni.

Takaapäin on ihanan näköistä kun hiukset valuvat pitkin selkää.

Sopii niin hoikalle kuin pullealle

Miksi miehet aina fantasioi hiuksista?

Vierailija
35/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavat, riippuen tytöstä tietenkin. Seuraan yhtä tyttöä joka on kasvattanut hiuksiaan koko elämän ajan ja se näkyy.

Tytöstä? Kuka tässä mistään tytöstä on puhunut? Hiuksista puhuttiin.

Vierailija
36/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, perskarvat.

Vierailija
37/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni niistä tulee semmoinen ”tukkanainenfiba” eli siipä se ihminen on sitten nähty. En pidä ollenkaan.

Vierailija
38/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suhtaudun omiin pitkiin hiuksiini hiukan keräilijämäisesti. Ne ovat nyt alaselkään, en tiedä, kasvavatko vielä. En ole koskaan kuulunut tyyliltäni valtavirtaan enkä tavoittele sen estetiikkaa, joten liian pitkät hiukset sopivat mun olemukseen hyvin.

Vierailija
39/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mikä ruikkuniska sinä oikein olet, jos pelkäät niskavaivoja hiusten takia? :D

Minulla on todella paksu tukka, ja kun se vielä aikoinaan ulottui peffan päälle, niin kyllä se vain painoa toi. Sitten kun leikkasin sen lyhyeksi, tuntui kuin pää olisi ollut vieterin nokassa, heilui sinne tänne, kun takapaino puuttui. Niskasäryt hävisivät.

Sitähän ei voi ymmärtää, jos oma tukka on hiirenhäntä tai pälvikalju.

Vierailija
40/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän pituinen tukka hoitaa, jos tulee lapsien (tai jotain muuta) kautta täitä, ne kun ovat yksi h€lvetti lyhyessäkin tukassa poistaa. Mutta muuten varmaan nätti, jos paksut hiukset.

kyllä täit lähtee ihan yhtä helposti pitkästäkin tukasta kuin lyhyestä. Shampoot päähän ja kampausta. En mä niitä yksitellen ala poistaa, kuolleet lähtee kampaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän