Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette extra pitkistä hiuksista jotka ulottuvat takapuoleen saakka?

Vierailija
19.06.2020 |

Mielipiteitä? :)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat paksut ja hoidetut, eikä latvat hapsota, niin nätit ovat.

Vierailija
2/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä melko epäsiistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina, että kun pitkätukkaiset vessassa kännissä, niin eikö joskus tukka paskotu tai kuseennu.

Vierailija
4/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekispä mieli napsasta saksilla.

Vierailija
5/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä muuten näyttää...

Vierailija
6/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän pituinen tukka hoitaa, jos tulee lapsien (tai jotain muuta) kautta täitä, ne kun ovat yksi h€lvetti lyhyessäkin tukassa poistaa. Mutta muuten varmaan nätti, jos paksut hiukset.

Vierailija
7/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopis kyllä hypistellä niitä, koska olen hiusfettari. Muuten en välitä susta pätkääkään :)

Vierailija
8/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää positiivista huomiota erikoisuudellaan. 

Joskin on toki mainittava ettei hiusten mitta enää "normaalipitkien" jälkeen juuri lisää naisen kauneutta. Joskaan ei toki vähennäkään.

Vierailija
9/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein mitta naisilla on rintojen alapuolelle/alaselkään ulottuvat. Takapuolen päälle menevät ovat mielestäni liian pitkät, mutta jos tykkää pitää niin mikäs siinä :)

Vierailija
10/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vielä muutama viikko sitten pyllyn alapuolelle yltävät hiukset. Olin jo pitkään halunnut lyhentää niitä reilusti, ja nyt ne ovat melkein lapaluiden alareunaan.

Olivathan ne painavat, eikä ihan miten tahansa voinut laittaa kampausta, kun eivät ne ohuetkaan olleet. Viimeiset pari vuotta pidin niitä lähinnä ponnarilla. Auki ei voinut pitää ollenkaan, lähti järki. Nyt voin olla jopa hiukset auki.

Ja viimeiset pari vuotta vitkuttelin hiusten pesun kanssa. Kuivaamiseen meni niin paljon aikaa, ettei huvittanut olla kovin usein pesemässä hiuksia.

Jos joku sellaisia haluaa pitää niin pitäkööt. Mutta mikään paremmuuden mitta pitkät hiukset eivät mielestäni ole. Varsinkaan, jos hiukset ovat ohuet ja/tai huonokuntoiset. Mutta hyväkuntoiset ja paksut hiukset ovat ihan ok, jos ne kantajalleen sopivat. Minä näytin hyvältä pitkähiuksisena, ja näytän hyvältä näin lyhythiuksisenakin :)

Tuskin enää koskaan kasvatan yhtä pitkiä hiuksia, oli niissä kuitenkin vaivaakin.

Vierailija
11/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon pitkät, ei enää viehättävät vaikka olisivat hyväkuntoiset. Katsopa kuvia Tuksusta.

Vierailija
12/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää typerältä, tulee jotenkin viidakkoihmisvibat. Hiusten kauneus ei ole suoraan verrannollinen niiden pituuteen vaikka jotkut ihmiset niin tuntuu ajattelevan. Lapaluumittaiset on parhaat, vyötärölle ulottuvat jo liian pitkät.

Vierailija
13/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihanilta! Mutta tuntemani naiset joilla on todella pitkä tukka pitävät sitä useimmiten kiinni, mikä on sääli. Toki ymmärrän asian käytännön syistä. Eilen näin pyöräilevän naisen jolla oli punainen tukka poninhännällä ja hiukset ulottuivat pyörän penkille asti :) 

N27

Vierailija
14/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu olla miehellä, muuten en häntä huoli. Ilman tukkaa miehessä ei ole ulkonäöllisesti mitään kiinnostavaa.

Vierailija
15/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällaiset, työlääthän ne toki on, mutta koska en värjää, ovat hyväkuntoiset. Välillä kampauksien teko on haastavaa. Muutaman lahkolaistukkakommentin olen saanut, mutta muuten ainakin päin naamaa palaute on ollut positiivista.

Ihan hauska bongailla muilta vastaavia, mutta jokainen pitäköön sellaisia hiuksia kuin itse tykkää. En tiedä, miksi minulla pitäisi olla mielipide jonkun toisen ihmisen - joka ei ole kumppanini - hiuksista. 

Vierailija
16/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman näköiset ja epäsiistit noin pitkinä, olipa sitten miten hyväkuntoiset tahansa. Paras mitta naiselle on vähän olkapäiden yli. Saa kiinni, näyttää siistiltä, imartelee iästä riippumatta nuoria ja vanhempia.

Vierailija
17/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu vähän muutenkin niistä hiuksista, että minkälaiset ne on. Onko hyväkuntoiset, huonokuntoiset, kiharat, jne. Mutta yleisesti ottaen, en ajattele niistä oikein mitään. Ehkä vaan jos näen jollain extra-pitkän tukan, ajattelen, että onpa pitkä tukka.

Vierailija
18/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niillä on sitten varmaan hätätilassa hyvä niiden kantajan pyyhkiä peffaansa ...

Vierailija
19/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne eivät näytä hyville kellään.