Tuleeko raskaustestiin aina haalea viiva, vaikka ei olisikaan raskaana?
Viikon sisään 2 testiä oon tehny ja molemmissa vain himmeä viiva ja testiviiva ihan voimakkaan punainen. Eli raskaana tuskin siis olen, menkat myöhässä 5 päivää.
Kommentit (8)
Tee vielä yksi testi vaikka muutaman päivän kuluttua, kyllä viivan pitäisi siitä vahvistua piukkuhiljaa.
että jos ilmestyy kaksi viivaa vaikka kuinka olisi himmeä, niin positiivinen on!! Onnea
siis jos haaleakin viiva jos testin ohjeissa että 2 viivaa on plussa. Terveisin labran täti
tärpätä. Esikoinen sai alkunsa heti kun jätin pillerit, ekasta kierrosta. Menkkoja ei tänäänkään näkynyt, niin että toivossa on hyvä elää. Esikoisella viiva oli tosi tumma, nyt tosiaan vain haalea viiva. Noh, odotellaan ja katsellaan. Kiitos onnitteluista :)
vastauksista kiitollinen ap
ekasta yhtä vahva kuin kontrolliviivakin. Toisesta en aluksi edes havainnut viivaa kun vähän hämärässä katsoin. Tarkemmin kun tihrustin niin olihan siellä jotain :)
Ja aivan normaalit raskaudet molemmat.
Tein taas testin ja nyt näytti jo ihan voimakkaan viivan. Nyt voin uskoa, että raskaana olen. Jos kaikki menee hyvin, vauva syntyy maaliskuussa!
Onnellinen ap kiittää vastauksista!