Muita kenellä on mennyt juhannus päin helvettiä?
Mulla on mennyt tähän mennessä huonommin kuin kohtalaisesti. Vtuttaa aika rankasti. Mites muilla?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus - ja koko elämä - on päin helvettiä. Sietämättömän kuormittava ja stressaava epävarma elämäntilanne jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa stressi syömään terveyden.
Eikö sille asialla jo kannattais tehdä jotain. Kaikki ongelmat tällaisessa maassa on ratkaistavissa. Jos olet lihava niin laihdutat. Jos olet huonossa suhteessa niin eroa. Jos olet työssä josta et pidä niin vaihda alaa. Jos sulla on aina paha olo niin käy lääkärissä. Jos olet liian laiska muuttamaan tapojasi, niin oman käden oikeudellä pääset täältä pilaamasta muiden fiiliksiä. Röyh!
Kiitos olipa ”lämminhenkinen” viesti. Ongelma liittyy työpaikn vaihtoon, isoon velkataakkaan ja sitä kautta moneen muuhun (ei voi ostaa asuntoa, autoa). Mistä päättelit että stressi johtuu lihavuudesta? Olen hoikka mutta jos OLISIN lihava niin se on vasta pieni murhe.
On varmaan hyvä mieli ilkkua uupuneelle?Vaihda työpaikkaa, maksa velkasi ja opettele elämään niin ette saldo paulu yli rajojen.
Työpaikan vaihtoa tässä 4v yritetty. Velar ei ät ole omiani. En jaksa näitä pätijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin paha olo että olen itkenyt. En voi lähteä ulos.
Olen vankina kerrostalossa.
Ei ole ketään.
Mikset pääse ulos? Siellä on kiva ilma mennä vaikka jätskikiskalle tai lukemaan puistoon kirjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas puolestani iloitsen siitä kun aplla on mennyt Juhannus päin helvettiä. Naurattaa kun aikuista lapsettaa. Mitäs siihen sanot ap? Pysyykö tunteet kurissa vai skitsahdatko? :D
En ole apo, mutta ehdotan sinulle lääkitystä. Ei ole ihan tervettä tuollainen.
Länsimainen lääkitys ei lääkitse mitään muuta kuin lääkebisneksen lompakoita. Minusta taas tervettä ei ole s eettä inistään koko ajan joutavista eikä kestetä arjen ja nykymaailman realiteetteja. Osta otsellesi dildo jos ahdistaa. Jos sinulla ei ole varaa oikeaan dildoon, niin ulosta kondomiin ja pakasta se.
ULI VALI ULI VALI ULI VALI ULI VALI.
Ihminen kuuluu luontoon ja maalle. Ei kaupunkiin.
Vattu mitä ku-si-päisiä ilkkujia ketjussa. Mt-ongelmia? Ilkeilijät kaivautuneet poteroistaan.
On, oikeastaan koko kesä. Sairastan Crohnin tautia neljättä vuotta ja nyt se on ollut pahempana kuin koskaan aiemmin. Ei ihan kauheasti huvita enää elämä.
Vierailija kirjoitti:
On, oikeastaan koko kesä. Sairastan Crohnin tautia neljättä vuotta ja nyt se on ollut pahempana kuin koskaan aiemmin. Ei ihan kauheasti huvita enää elämä.
Kohta tuo yksi ketjun ilkeilijä ehdottaa sulle, no jotain ikävää. Älä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus - ja koko elämä - on päin helvettiä. Sietämättömän kuormittava ja stressaava epävarma elämäntilanne jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa stressi syömään terveyden.
Eikö sille asialla jo kannattais tehdä jotain. Kaikki ongelmat tällaisessa maassa on ratkaistavissa. Jos olet lihava niin laihdutat. Jos olet huonossa suhteessa niin eroa. Jos olet työssä josta et pidä niin vaihda alaa. Jos sulla on aina paha olo niin käy lääkärissä. Jos olet liian laiska muuttamaan tapojasi, niin oman käden oikeudellä pääset täältä pilaamasta muiden fiiliksiä. Röyh!
Voiko näin pahaa ihmistä olla? En tajua.
Kaikki on hyvin tässä hetkessä. Nyt on perjantai. Käyn kävelyllä, saunon ja juon vähän virvokkeita. Älkää ahdistuko turhista odotuksista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään.Mikset pääse ulos? Siellä on kiva ilma mennä vaikka jätskikiskalle tai lukemaan puistoon kirjaa!
Itkeneen näköinen.
Olen syönyt liikaa. Kahden viikon laihdutus uhkaa nollautua tällä menolla.
No vituttaa aika huolella, vartaissa potut jäi raaoiksi, sipulit paloi ja lihat hiilty. Joutuu saaatana taas sitten kiskoon kaljaa koko rahan edestä, NÄLISSÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas puolestani en ymmärrä noin yliherkkiä vätyksiä voikaan nykyään edes olla olemassa, ettei kestetä yhtään mitään. Rukoilen joka yö Saatanaa, että alkaisi kolmas maailmansota, jotta teidän kaltaisitsa inisijöistä päästäisiin eroon. Ei jaksa kuunnela tuota jatkuvaa parkua tyhjästä. JOS TEILLÄ ON PASKA MIES JA TYÖ NIIN TEHKÄÄ ASIALLE JOTAKIN SAATANANHUORAT
Nyt u-l-i miestä raivostuttaa oma typerä elämä, sitten se pitää purkaa viattomiin. Sillälailla! Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas puolestani en ymmärrä noin yliherkkiä vätyksiä voikaan nykyään edes olla olemassa, ettei kestetä yhtään mitään. Rukoilen joka yö Saatanaa, että alkaisi kolmas maailmansota, jotta teidän kaltaisitsa inisijöistä päästäisiin eroon. Ei jaksa kuunnela tuota jatkuvaa parkua tyhjästä. JOS TEILLÄ ON PASKA MIES JA TYÖ NIIN TEHKÄÄ ASIALLE JOTAKIN SAATANANHUORAT
Kerropa, oi lempeyden ja viisauden valo, omat elämänohjeesi kun olet Niiiin paljon parempi ihminen? (Eiku... se olikin ihmissaastaa)
Ei nyt päin mitään sentään, mutta jotenkin on koronakevään jäljiltä tuntunut perhe-elo aika raskaalta. Normaalisti lapset ovat välillä olleet isovanhemmilla, ei nyt mitään joka viikko, mutta tyyliin kerran kuussa ja vähän on voinut sen suhteen ottaa ajoittain rennommin. Nyt on tosiaan melkein puoli vuotta takana ilman yhtään vapaata lastenhoidosta.
Ei tämä maailmaa kaada ja nautin kyllä perheestä. Joskus vaan tekisi mieli vaikka mennä miehen kanssa terassille muutamalle tms.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun saan olla yksin. Ihan normaali perjantai. Miksi juhannukselle pitää ladata niin suuret odotukset?
Just näin. Vuoden yksi suurimmista viinanjuontijuhlista, ei mitään muuta. Lavasteeksi jotain grillausjuttuja ja saunomista. Väläyttäkääpä kaveripiirille, että vietetään juhannusta, mutta ei osteteta viinaa.
No, nykyajan teinit ovat luopumassa räkäkännijuhannuksista. Mutta vanhemmalle polvelle juhannus on vain oiva tekosyy vetää kaksin käsin viinaa.
Viettäkää normaali perjantai, ei tule mistään pahamieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt päin mitään sentään, mutta jotenkin on koronakevään jäljiltä tuntunut perhe-elo aika raskaalta. Normaalisti lapset ovat välillä olleet isovanhemmilla, ei nyt mitään joka viikko, mutta tyyliin kerran kuussa ja vähän on voinut sen suhteen ottaa ajoittain rennommin. Nyt on tosiaan melkein puoli vuotta takana ilman yhtään vapaata lastenhoidosta.
Ei tämä maailmaa kaada ja nautin kyllä perheestä. Joskus vaan tekisi mieli vaikka mennä miehen kanssa terassille muutamalle tms.
Mulla ei ole 14 vuoteen ollut kertaakaan lapsivapaata. Tukiverkoton ei saa lapsiaan koskaan mummolaan kun sellaista ei ole... tämä se vasta käy pitkän päälle uuvuttamaan... mies toki hoitaa lapsia mutta kahdestaan ei olla päästy koskaan mihinkään. Isovanhemmat ei ole nähneet lapsenlapsia kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään.Mikset pääse ulos? Siellä on kiva ilma mennä vaikka jätskikiskalle tai lukemaan puistoon kirjaa!
Itkeneen näköinen.
Siksi laitatkin isot aurinkolasit tai sanot kysyjille että allergioita.
No ei nyt ihan päin persettä, mutta turhan kuuma on sisällä. Käytiin hietsussa uimassa ja siellä tuli kuulutus että sinilevää löytynyt, joten jäi vähän lyhkäiseksi se uimareissu. Äsken grillattiin ja söin vähän liikaa herkullisia uusia perunoita ja täytettyjä sieniä. Lapsilla on vähän kinaa lautapelistä.