Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä on mennyt juhannus päin helvettiä?

Vierailija
19.06.2020 |

Mulla on mennyt tähän mennessä huonommin kuin kohtalaisesti. Vtuttaa aika rankasti. Mites muilla?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt päin mitään sentään, mutta jotenkin on koronakevään jäljiltä tuntunut perhe-elo aika raskaalta. Normaalisti lapset ovat välillä olleet isovanhemmilla, ei nyt mitään joka viikko, mutta tyyliin kerran kuussa ja vähän on voinut sen suhteen ottaa ajoittain rennommin. Nyt on tosiaan melkein puoli vuotta takana ilman yhtään vapaata lastenhoidosta.

Ei tämä maailmaa kaada ja nautin kyllä perheestä. Joskus vaan tekisi mieli vaikka mennä miehen kanssa terassille muutamalle tms.

Mulla ei ole 14 vuoteen ollut kertaakaan lapsivapaata. Tukiverkoton ei saa lapsiaan koskaan mummolaan kun sellaista ei ole... tämä se vasta käy pitkän päälle uuvuttamaan... mies toki hoitaa lapsia mutta kahdestaan ei olla päästy koskaan mihinkään. Isovanhemmat ei ole nähneet lapsenlapsia kuin kerran.

Toi on tylsää. Mun vanhemmat on myös tuollaisia, ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehen vanhemmat onneksi vähän aktiivisempia, mutta heillä alkaa jo olla ikää sen verran, että nyt koronan aikana ei ole haluttu ottaa yhtään riskiä.

Vierailija
42/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut mielenkiintoinen alku juhannukselle. Tv meni rikki, kaiuttimet meni rikki ja auto meni rikki. Mies lähti eilen illalla kavereita moikkaamaan ja palasi tänään päivällä kolmen maissa kotiin kännissä kuin käki. Nyt lähti pihalle grillaamaan, kauhulla odotan mitä on lopputuloksena. Palaako ukko vai kenties talo. Noh, taidan siemailla hieman viiniä ja uppoutua hyvään kirjaan. Turha tässä on enää mistään stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut mielenkiintoinen alku juhannukselle. Tv meni rikki, kaiuttimet meni rikki ja auto meni rikki. Mies lähti eilen illalla kavereita moikkaamaan ja palasi tänään päivällä kolmen maissa kotiin kännissä kuin käki. Nyt lähti pihalle grillaamaan, kauhulla odotan mitä on lopputuloksena. Palaako ukko vai kenties talo. Noh, taidan siemailla hieman viiniä ja uppoutua hyvään kirjaan. Turha tässä on enää mistään stressata.

Juhannusriemua!

Vierailija
44/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta en vaan jaksa tätä kuumuutta.

Mitkään normaalit toimet ei nyt auta.

Huono olo, päätä särkee ja olen kiukkuinen.

Vierailija
45/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vuokramökillä ja tämä ei ehkä ihan vastannut kuvaustaan. Olemattoman pieni piha-alue ja kökkö ranta. Naapuri melkein kiinni mökissä... piti olla iso piha/tontti ja kuvissakin näytti siltä. Rannastakin oli napattu varsin jännittävästä kulmasta kuva, näytti todellisuutta hienommalta.

Selviän kyllä, mutta hieman oli odotukset korkeammalla. Onneksi on hyvää ruokaa ja seuraa, se kuitenkin tekee juhannuksen.

Vierailija
46/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain semisti ärsyttää kun mies on kiskonut viikon neloskaljaa ja eilenkin kaljapäissään toikkaroi pitkin asuntoa niin, ettei mikään huonekalut meinanneet pysyä pystyssä. Selitti kaikkea omituista puhe sammaltaen ja silmät päässä seisoen. Sitten kalja tekee vielä sille sen jumalattoman kuorsauksen, eilen sitten kuorsasi niin lujaa koko yön että edes sohvalla en saanut nukuttua. Ja tänään heti jatkuu. Ja omien sanojensa mukaan "ei ole alkoholisti". Joo ei. Päätä särkee univaje ja hermo menee tähän joka vapaalla tapahtuvaan kalsarikännäämiseen. Vuoden olen asiasta jankannut eikä mikään muutu, taitaa olla päätösten aika. Lapsia ei ole enkä tähän suhteeseen tekisikään.

Vierailija
47/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä etenkin crohnikolle, mulla muu sairaus, mutta tämäkin onnistunut viemään multa kaiken: uran, ihmissuhteet, kaiken ja lopulta mahdollisuudet ja kiinnostuksenkin enää edes yrittää mitään, sairaus pilaa aina lopulta kaiken. Vie fyysiset ja psyykksiet voimavarat aika hyvin ja loputtomaan köyhyyteen ja syrjäytymiseen ainakin minut jo ennestäänkin köyhän vei. Ei oo mullakaan enää kun henki jäljellä, mut sekin turha,kun ei ole elämänhalua enää em.syistä:(

Kun nuorena sairastuu, ihmiset hylkäävät ja järjestelmä ei auta, kun olet liian nuori (tai hyväkuntoinen muiden mielestä)eläkkeelle tms. Jäät vaan loputtomaan köyhyyden, työkkärin ,kelan ym.byrokratian limboon keskenäsi pyörimään. Ketään ei kiinnosta miten ja millä elätät itsesi. Näin ainakin mulle käynyt.

Vierailija
48/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin huono fiilis... Itkin.

Rupes surettamaan ja hävettämään kun meillä ei taaskaan ole miehen kanssa mitään suunnitelmia. Miestä se ei haittaa. Roikkuu tyytyväisenä netissä.

Aloin muistella entisiä kavereitakin, joilla ei koskaan ollut mulle aikaa kesäisin. Joko olin kesät töissä tai ypöyksin yksiössäni...

Miksi en kelpaa? Olisi kiva kutsua joskus vaikka vieraita, mutta ei ole keitä kutsua. Ei ole mitään elämässä, paitsi työt ja netissä roikkuminen. Säälittävää...

Vierailija
49/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt juhannus? Mulla on keskikesä joka päivä. ja hellettä pukkaa.

Vierailija
50/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä vietä juhannusta,enkä ota paineita. usein ei ole rahaakaan, oon huomannu et jotkut kivat jutut kuten piirtäminen tai kodin kaappien siivous parantaa mielialaa jos ei ole menos minnekään. kaupunkilaisena käyn usein hautausmaalla kävelyllä jos kaunis päivä. siellä ei ole juoppoja ja kaupanpäälle voi ihailla kukkia ja etsiä erikoisia hautaveistoksia, ei maksa mitään. seurakunnil on joissan paikkakunnil juhannustapahtumia en tiedä onko koronan takia nyt.

Vierailija
51/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli niin paha olo että olen itkenyt. En voi lähteä ulos.

Olen vankina kerrostalossa.

Ei ole ketään.

Voisko olla jotain yksinäisten ihmisten juhannuskokoontumisia. Olisin heti mukana!

Vierailija
52/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes surettamaan ja hävettämään kun meillä ei taaskaan ole miehen kanssa mitään suunnitelmia. Miestä se ei haittaa. Roikkuu tyytyväisenä netissä.

Aloin muistella entisiä kavereitakin, joilla ei koskaan ollut mulle aikaa kesäisin. Joko olin kesät töissä tai ypöyksin yksiössäni...

Miksi en kelpaa? Olisi kiva kutsua joskus vaikka vieraita, mutta ei ole keitä kutsua. Ei ole mitään elämässä, paitsi työt ja netissä roikkuminen. Säälittävää...

Keksi joku harrastus? Me ollaan ratkaistu nämä yksinäiset ja mökittömät jussit olemalla yleensä matkoilla tai menemällä huvipuistoon, koska meillä on lapsia ja siellä on yleensä väljempää.

Vierailija
53/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulin yksin kotiin koska alkoi heikottamaan tuo sää (pidän kesästä mutta en siedä hellettä ja jatkuvaa auringonpaistetta) ja mulla on vielä menkat eli etoo j akoko ajan pitää juosta ripulilla. Huomenna ehkä uusi yritys. Olispa viileämpää :(

Vierailija
54/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut päivätkin menee päin helvettiä tän astman kanssa. Ei mitenkään tää päivä eroa muista.

Vierailija
55/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen Juhannus jo 56. vuotta. Tappavan tylsä, odotan maanantaita.

Vierailija
56/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin minun elämästä! Nyt sinnittelen vielä tämän kerran ja seuraava Juhannus tulee olemaan toisenlainen, sen päätin, kun yksin yhdessä ollessa koen niin raskaana nämä päivät, tili ja pää tyhjänä!

Vierailija
57/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksenonnellisuus määritelllään suhteessa alkoholin promilleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi