Kenen seurassa vietät juhannusta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Yksin. Umpikuumassa asunnossa tietokoneen äärellä töitä tehden.
Välillä silmäilen vauvapalstaa ja Hesaria.
Hieman myöhemmin käyn pyöräilemässä mutta kovin pitkää lenkkiä en tee. Illalla valmistan itselleni salaatin.
Huomisaamuna ehkä käyn salilla. Sitten jatkan työntekoa.
Tietokone höyryten kun painaa ja niska limassa, niin kämppäkin kuumenee vaan lisää... ? 😰😁
Yksin, ihan omasta tahdosta. Klo 18.55 alkaen Hercule Poirotin seurassa.
Pinkkien kumisaappaiden ja tiskihanskojen kanssa neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri
Miehen ja kissan kanssa. Molemmat ovat nyt päiväunilla, ihanan rauhallista. Helsingissä olemme kotosalla, ei jaksa enää "vanhoilla" päivillä hirveästi lähteä mihinkään vouhottamaan. Olemme 50+ ikäisiä.
Luultavimmin itseni. Jos kutsu käy keväisen poikani perhettä moikkaamassa, lähinnä lapsia, tyttö 1,5 v ja tänään kolme vkoa täyttävä poika. Mumman rakkaat.
Tyttären mökille pyöräilen uimaan (11 km) uudella sähköpyörälläni, jos vointi sallii, olen lääkekuurilla, lääkkeet tekee välillä huonon olon. Tuntuvat vaivaan auttavan, joten kyllä tämän kestää.
Vierailija kirjoitti:
Yksin, ihan omasta tahdosta. Klo 18.55 alkaen Hercule Poirotin seurassa.
Samat suunnitelmat.
Hyvää juhannusta!
Minä vietän Juhannusta meidän piirin kesken. Joku kaukasempi sululainen tulee mukaan venettä ja merta katsomaa. Kaikki on valmina ja pidän päikkäreitä viileässä.
Lasteni ja miehen kanssa, kunhan illalla kotiutuu töistä.
Yksin. Vaihtoehtona sukulaiset, nyt päätin näin.
T. Vanha täti
Vietän sitä omassa seurassani, aivan kuten kaikkia muitakin 365 päivää vuodessa. Joku voisi kutsua minua nolife-reppanaksi, itse nimittäisin itseäni suureksi mystikoksi ja omien polkujeni kulkijaksi :o
Poikaystävän ja hänen vanhempiensa. Ei kylläkään vietetä juhannusta, mutta heidän seurassaan olen tänään. Mennään päivälliselle anoppilaan. Asun maassa, jossa ei vietetä juhannusta. Juhannus on minulle rakas juhla, mutta se ei tunnu miltään jos ei ole Suomen luonnossa. Eli skippaan tämän vuoden.