Miten kestän syksyllä alkavassa työpaikassa???
Naisvaltaisella sos- ja terv. alalla pitäisi jaksaa olla se 6 kk - olen ihan masiksessa jo nyt.
Kommentit (5)
Miten te muut herkät ihmiset jaksatte olla näissä naisvaltaisissa paikoissa, jotka täynnä työhönsä kyllästyneitä riivinrautoja ja henkisesti sairaita "työkavereita"?
Itse olin vähän samanlaisessa työssä määräaikaisena vuoden.
Alku meni todella hyvin. Sitten tulikin konflikti erään työntekijän kanssa...kuulin kun hän haukkui minut. Kuulemma tein kaikki määrin.
Loppuaika olikin henkisesti hankalaan. Työnantaja kun uskoi tätä haukkujaa. Muiden mielestä tein työt ihan hyvin.
Lopuksi jopa pelkäsin, että olisivat jatkaneet työsuhdetta.
Ymmärrän Ap:ta. Mutta tee työsi hyvin ja varaudu hankaliin työtovereihin. Yritä kumminkin kaveerata edes vähän jonkun kanssa.
Äkkiä se 6 kk menee. Tsemppiä.
Itse tein sen päätöksen, että hankiuduin siivousalalle ja teen itsenäistä työtä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut herkät ihmiset jaksatte olla näissä naisvaltaisissa paikoissa, jotka täynnä työhönsä kyllästyneitä riivinrautoja ja henkisesti sairaita "työkavereita"?
Minä en ainakaan jaksaisi. Onneksi on muitakin aloja.
Tiedän jo entuudestaan mitä se tulee olemaan - taistelua, kyräilyä, selkäänpuukotusta, ilkeitä puheita ym ym kiusaamista.