Miksi jotkut väittää että tissittömyydestä on haittaa?
Oikeasti miehet pitää tissittömistä laudoista, koska niiden tissit ei riipu.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on pienet ja riippuvat? Ei haittaa minua, eikä pitäisi haitata myöskään sellaista joka minua rakastaa, muilla ei olekaan väliä.
Jos on pienet ja ruipuvat niin miehet hylkää seksin jälkeen
No näin ei ole kertaakaan käynyt.
Ja jos kävisi, niin sehän olisi vaan helpotus, koska haluan että mieheni on rinnalla silloinkin jos sattuisin neliraajahalvaantumaan.
Olisiko suhteenne kuitenkin avoin niin, että mies voi harrastaa seksiä rakastajansa kanssa? Ei tunnu oikein reilulta estää kumppania harrastamasta seksiä vain siksi, että sinä et voi.
Ei olisi. Minusta ihminen joka ei kykene hillitsemään ja hallitsemaan himojaan on yhtä epäluotettava kuin ihminen joka toisen kanssa pelkästä rahasta. Että jos rahat loppuu ja joutuu kaurapuurolle olisi se syy hylätä toinen? Sen takia niin moni suhde varmaan kaatuu, jos ainoa tarkoitus on hyötyä toisesta.
Minun kanssani ei kenenkään tarvitse olla ja haluan kumppanin joka haluaa olla kaikista maailman vaihtoehdoista juuri minun kanssani. Mikään pakko ei ole olla.
Seksi on kuitenkin parisuhteen perustarve siinä missä keskustelut, keskinäinen luottamus tai läheisyyskin. Jos sinä et voi kävellä, toisen tulee käyttää pyörätuolia? Itse en pystyisi koskaan tuollaiseen itsekkyyteen. Olisin vain iloinen, että toinen saa seksiä muualta, jos minä en sitä voi antaa.
Kuulostat hyvin seksivihamieliseltä, jos seksissä on kyse vain "himojen hallitsemisesta".
Ihan hyvin miehet pärjäävät ilman tissejä, ehkä jopa paremmin kuin naiset. Imetys on ainoa, jossa niistä on apua, mutta siinäkään hommassa koolla ei ole mitää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut miehiä muuta kuin kertapanoon. T. Aa-kuppinen lauta 31 v (eli sanoisin kyllä että niistä on haittaa meille ketkä haluaisimme suhteen)
Ensimmäinen tyttöystävä oli kai D-kuppinen, nykyisen ihastuksen tisseistä ei ole mitään tietoa, tyyliin, onko niitä ollenkaan. Silti, jos vain saisin hänet parisuhteeseen, olisin onnellinen.
t: tisseistä innostuva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut miehiä muuta kuin kertapanoon. T. Aa-kuppinen lauta 31 v (eli sanoisin kyllä että niistä on haittaa meille ketkä haluaisimme suhteen)
Ensimmäinen tyttöystävä oli kai D-kuppinen, nykyisen ihastuksen tisseistä ei ole mitään tietoa, tyyliin, onko niitä ollenkaan. Silti, jos vain saisin hänet parisuhteeseen, olisin onnellinen.
Kumman?
Mulla on hyvin pienet rinnat hoikassa kropassa, ystävällä hyvin suuret rinnat muodokkaassa kropassa. Kummallakaan ei ole koskaan tuottanut ongelmia löytää komeita miehiä. En tiedä miksi näitä tissikeskusteluja pitää jatkuvasti käydä, kun oikeasti niillä ei ole hyvän kumppanin löytymisen kannalta _mitään_ väliä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CAh_D4EF5NZ/
Olet oikeassa. Kiiralla on tosi pienet rinnat ja en usko että se haittaa 99% miehistä. Huh huh mikä kroppa.
Oikeastiko kuvittelet oman naismakusi vastaavan neljän miljarin miehen makua? Kaikkien homojenkin? Ei teiltä pallillisilta ainakaan itseluottamusta puutu.
Vierailija kirjoitti:
Laiha ja pienirintainen naisvartalo on ehdottomasti haluttavin!
Pedofiiliperttien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman?
Juu kuvittelin joskus, etten syttyisi alle C-kuppisesta naisesta, tän ekan tyttösystävän jälkeen. (Ihan niinkun olisin tiennyt kuppien koosta yhtään mitään.)
Nykyinen ihastus - kolmisenkymmentä vuotta myöhemmin - ilmeisesti aika lauta treenatuilla pakaroilla, mutta vasta keskusteluiden jälkeen olen aivan kiimassa.
Juu ei se ole tisseistä kiinni. Mutta jos häpeää itseään, se saattaa muodostua monelle ongelmaksi. En minäkään ottaisi miestä, joka häpeilisi itseään.
AA 43 v, toista kertaa naimisissa