Olen syönyt tänään purkillisen maapähkinävoita
Normaaliruuan lisäksi. Toissapäivänä sama. En tiedä mikä minun on, kun tekee vain mieli ahmia. Tuntuu, ettei muulla ole väliä.
Kommentit (10)
Ahdistaako sua jokin?
Itsellä helle on vienyt ruokahalun kokonaan. Äsken päivän ekan aterian perunan ja pari kananmunaa paistettuna vihannesten kanssa ja olis pärjännyt ilmankin.
Miten sä voit ahmia maapähkinävoita kun se takertuu kieleen ja kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitat?
82-62-92
Ap
Maapähkinävoi on hyvää. Mutta en voi syödä kuin pienen lusikallisen keralla, koska on tosiaan niin tahmeeta ja aika täyttävää. Ostan 100%sta, ostatko eri laatua?
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako sua jokin?
Itsellä helle on vienyt ruokahalun kokonaan. Äsken päivän ekan aterian perunan ja pari kananmunaa paistettuna vihannesten kanssa ja olis pärjännyt ilmankin.Miten sä voit ahmia maapähkinävoita kun se takertuu kieleen ja kurkkuun?
Ahdistaa joo. Olen aika herkkä ja stressaan asioita etukäteen. Ärsyttävä piirre.
Hyvin pystyn syömään, tungen kitalaen täyteen ja sitten nielen niin kauan kuin tarpeen. Ja uusi lusikallinen kitaan. Aamulla herään huonoon oloon, mutta silti ostan uuden purkin. Huoh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Maapähkinävoi on hyvää. Mutta en voi syödä kuin pienen lusikallisen keralla, koska on tosiaan niin tahmeeta ja aika täyttävää. Ostan 100%sta, ostatko eri laatua?
100% syön. On sentään terveellistä. Tosin vähempikin määrä kieltämättä riittäisi mun tapauksessa.
Ap
Ahmitko siis vain maapähkinävoita?
Oisko joku puutos mikä pistää himoitsemaan. Oletko laihiksella? Saatko tarpeeksi rasvaa muusta ruuasta?
Vierailija kirjoitti:
Ahmitko siis vain maapähkinävoita?
Oisko joku puutos mikä pistää himoitsemaan. Oletko laihiksella? Saatko tarpeeksi rasvaa muusta ruuasta?
Kyllä muutakin menee kiitettäviä määriä. Suklaata, keksejä, sipsejä, suolaista piirakkaa, sämpylöitä ja voita. Ei kaikkia päivittäin sentään, mutta kun sorrun noihin, menetän helposti hallinnan syömisessä. Olen laihduttanut kevään aikana neljä kiloa ja yrittänyt syödä riittävästi. Käytän rasvaa ruuanlaitossa ja voita leivän päällä ihan päivittäin, siksi ihmettelenkin miksi mun tekee mieli rasvaa noin paljon.
Ap
Ja sitten vaa'alle.