Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät pidä nakeista eivätkä makkarasta?

Vierailija
18.06.2020 |

Minusta ne ovat lasten ruokaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n nakit olivat ennen hyviä, mutta nykyään karmeaa sontaa. Haisevat pahalle ja maistuvat todellakin teurasjätteelle. Ennen söin kylmänä niitä mutta nyt ei edes keittäminen poista sitä paskan makua.

Sama juttu balkan makkaran kanssa. Oli erinomaista vielä 90-luvulla, mutta sitten tapahtui jotain joka toi paska-aromin siihenkin..

Nykyään en syö mitään nakkeja enkä makkaroita. Hyi.

Vierailija
22/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan niistä tykännyt, joskus ala-asteella niitä pakko syötettiin, viimeiset 30 vuotta olen ollut ilman. Sianlihaa en pysty myöskään syömään, naudanliha on ainoa lihatuote mitä syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon, mutta en syö nisäkkäiden lihaa. Aika harvasta kaupasta olen löytänyt kalkkunan grillimakkaraa. Maistuu muuten ihan samalta kuin sian makkara.

Vierailija
24/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunakuitua, rypsiöljyä, syanidisuola ja glutamaatteja en syö.

Vierailija
25/27 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitä kiertotaloutta, että perunankuoret myydään perunakuituna kalliilla hinnalla?

Vierailija
26/27 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkaraa tai nakkeja olen syönyt viimeksi 70-luvulla. Enpä tullut edes ajatelleeksi. Muistan kyllä hyvin, kun nuotiolla kesäisin käristimme makkaraa, olihan se siihen aikaan herkkua. Sitten tuli muuta, arvoja ja etiikkaa ja sensellaista, ja sai jäädä makkaransyönti. Erikoista muistella tätä. Ikävää toki niiden syötyjen eläinten, teurasjätteiden tai mitä olivatkaan kannalta. RIP.

Olet niin vanha, että jos vielä joskus aiot makkaraa maistaa, niin alkaisi olla viimeiset hetket.

Vierailija
27/27 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin jonkun jauhettua ihoa söisi 😝 näyttää siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän