Kaksio 60 neliötä. Mahtuuko sinne..
yksi aikuinen, kaksi lasta, kaksi koiraa ja kissa.
Asuuko kukaan näin? Onko mahdollista?
Ero tuli eikä ole varaa isompaan...
Kommentit (51)
Miksi kaikki lemmikit jäävät sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Kun sanot, ettei isompaan ole varaa, oletko huomioinut, että lasten lähivanhempana saat lapsilisiin yh-korotuksen, ja sen lisäksi saat lasten isältä elatusmaksut (tai Kelasta elatustuen). Selvitä Kelasta, mihin muihin tukiin teillä on oikeus.
En ollut. Niistähän tulee jo niin paljon, että voin tosiaan vuokrata isomman asunnon.
Kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua enää lapsia tai lemmikkejä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elukat krematorioon tai myyntiin.
Ahdasta 2:n lapsen kanssa, mutta kai niinkin asutaan.
En mä pysty noista luopumaan. Ihan kamala ajatus.
Ap
No sit sä saat sen kuvion toimimaan ja lopetat sen itkemisen. Jumalan tähären, ota itseäsi niskasta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua enää lapsia tai lemmikkejä.
Ap
Omia lapsiaan ei halua?!
Meitä asui 55 m2 kaksiossa 2 aikuista ja 3 lasta. Se on järjestelykysymys ja toimi muutaman vuoden ajan, kunnes muutimme isompaan.
Nuo eläimet tekevät ap:n suunnitelman vähän epäilyttäväksi ja luulen, että 2 koiraa ja kissa tarvitsisivat isomman asunnon, vaikka siellä olisi vain 1 ihminen.
Kylläpäs täällä on paljon tilaa tarvitsevia ihmisiä.
Muutenhan tuo kuulostaa mun mielestä hyvältä psitsi kissan osalta, se varmaankin tarvitsisi uuden perheen, sopivammasta talosta.
60 neliössä ne huoneetkin on jo isoja, niin että makkari olisi helppo jakaa lasten kesken. Koirat ei sisällä niin tilaa tarvitse ulkonahan niitä lenkitetään kotona sitten enemmän lepäilyä ja aivotyöskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on paljon tilaa tarvitsevia ihmisiä.
Muutenhan tuo kuulostaa mun mielestä hyvältä psitsi kissan osalta, se varmaankin tarvitsisi uuden perheen, sopivammasta talosta.60 neliössä ne huoneetkin on jo isoja, niin että makkari olisi helppo jakaa lasten kesken. Koirat ei sisällä niin tilaa tarvitse ulkonahan niitä lenkitetään kotona sitten enemmän lepäilyä ja aivotyöskentelyä.
Ei välttämättä. Minulla oli kaksio 50-luvun talossa, 61m². Keittiö oli yhtä iso kuin muut huoneet. Eikä keittiöön voi ajatella tilanjakoa jonkun makkariksi.
Mun kaksion makkari on niin iso, etä pystyy hyvin jakamaan 2 osaan ja sinne matuu 2 asumaan.
Olkkariin mahtuu sohvan päälle parvisänky tai sitten ruokailutilaan. Elukat mahtuu hyvin sekaan.
Riippuu paljonlti asunnon mallista ja asukkaiden ideointikyvystä.
Kun sanot, ettei isompaan ole varaa, oletko huomioinut, että lasten lähivanhempana saat lapsilisiin yh-korotuksen, ja sen lisäksi saat lasten isältä elatusmaksut (tai Kelasta elatustuen). Selvitä Kelasta, mihin muihin tukiin teillä on oikeus.