Prinsessa Dianasta tulossa elokuva – Twitterissä leimahti raivo, kun pääroolin näyttelijän nimi julkistettiin: "Eiväthän he edes näytä samalta"
Kommentit (11)
Ihmettelen tuota Kristen Stewartin hehkutusta. Mun mielestä varmaan huonoin näyttelijä mitä tiedän, naisella on ainoastaan yksi ilme, jolla vetää jokaisen roolin.
Itse elokuvasta ei kommentoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota Kristen Stewartin hehkutusta. Mun mielestä varmaan huonoin näyttelijä mitä tiedän, naisella on ainoastaan yksi ilme, jolla vetää jokaisen roolin.
Itse elokuvasta ei kommentoitavaa.
Jokin yhdysvaltojen oma Krista Kosonen siis?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on valkoinen! Musta näyttelijä se pitää olla!
Musta mies olisi mielestäni paras vaihtoehto.
Ps. Kristen stewart on surkea näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Se eka dianaleffa oli hyvä, kun näyttelijä oli saatu oikeasti näyttämään dianalta. Kristenistä tulee mieleen kalmankalpea luunaama, ikuinen vamppyyrityttö. Olis niitä pyöreitä poskia löytyny...
Siis sehän oli ihan yhtä luokatonta sontaa kun Monacon Grace jonka pääosassa oli Nicole Kidman. Olin todella yllättynyt että noin nimekkäät näyttelijät olivat suostuneet tollassiin ö-luokan elokuviin. Näistä kahdesta oikeasta naisesta oli tehty ihan kun jotain saippuasarjan hyviksiä tai Disney prinsessoja. Pistää vieläkin vihaksi noin mauton rahastus heidän nimillään:/
Mun mielestä joko Hailey Baldwin tai sitten joku Kardashianeista sopisi parhaiten.
Se eka dianaleffa oli hyvä, kun näyttelijä oli saatu oikeasti näyttämään dianalta. Kristenistä tulee mieleen kalmankalpea luunaama, ikuinen vamppyyrityttö. Olis niitä pyöreitä poskia löytyny...