Tuttavani joi työpaikan juhlanvietossa ainakin 3 puolen litran siideriä
Sanoin hänelle, että ongelmalle kannattaisi ehkä tehdä jotain. Hän suuttui minulle sen jälkeen ja läksi vihaisesti tiehensä. Olin siis kuskina hänelle juhlissa ja nyt en tiedä kuinka lähestyä häntä.
Kommentit (16)
Onko tämä se sama tuttava jonka mökkisyömisiä kyttäät? Kuinka se vielä sietää sun seuraasi? Ja ehditkö itse elää ollenkaan vai kuluuko kaikki aika kyttäämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Siis what?? Toihan on kutakuinkin suositusrajoissa, mitä sä horiset siellä?
Pienikokoinen nainen kyseessä. Käyttäytyi täysin holtittomasti juhlissa.
Varmaan sama jolla on ylipainoinen kesämökkikaveri.
Minä join puolen litran pullon Leijonaa ja oluet päälle. Missä ongelma?
Taidat olla hysteerikko.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi örvellystäsi.
Ymmärsit väärin. Olin hänelle kuskina ja join juhlissa pelkkää vettä.
Tottahan sitä pitää juoda kun tarjotaan ja etenkin jos ilmaista.
Saattoipa työkaverilla oksenuksen paikka kun kotiin pääsi ja jonkinmoinen krapulankin aamulla.
Kenties kuitenkin kannatti nappaila vuo sidukat , jos oli hauskaa illanvietossa ja sai rentotoutua.
Harvempi ilmaisista juomista kieltäytyy, jos ei sairas tai täydellinen absolutisti.
Arunkoista juhannusta ap:lle kuitenkin, vaikka viestistä olikin moralisoiva sävy, mutta mitäs:
Onni yksillä kesä kaikilla!
Tähän on vaikea sanoa muuta kuin huutista.
Tuo määrä vastaa viittä ravintola-annosta, eli viittä pientä olutta/siideriä. Jos yhden 5-6h illanvieton aikana juo tuollaisen määrän, se ehtii jo melkeinpä palaa siinä juodessa. Toki jos tunnin sisään juo niin voi jo vähän humahtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi örvellystäsi.
Ymmärsit väärin. Olin hänelle kuskina ja join juhlissa pelkkää vettä.
Ja olit silti kekkereiden ankein örvelö. Pyydä anteeksi.
Teitkö itse muuta kuin laskit toisen juomisia?
Kaikenlaisia kyttääjiä sitä onkin!?! Ihan niiku kolme puolen litran sidukkaa?? Tsiisus!
Pidätkö aidosti kenestäkään ihmisestä?
Siis what?? Toihan on kutakuinkin suositusrajoissa, mitä sä horiset siellä?