Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneksi julkkikseksi sinua on luultu?

Vierailija
18.06.2020 |

Tästä on jo vuosia, mutta Anna-Mari Bergiksi,vai mikä se pikkujulkkis olikaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Loomaniksi kerran kirpputorilla, kun ostin kummipojalle lahjoiksi leluja ja lastenvaatteita. On myös luultu Matti Vanhaseksi Forssan Citymarketissa, jonkun näkövammaisen toimesta. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
22/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Raunioksi. Olin muinoin kesätöissä kaupan kassalla, ja asiakas toi Seura-lehden ja sanoi, että tuo teidän kassatyttö on aivan Johannan näköinen, katsokaa. Olin aika mielissäni.

.

Vierailija
24/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2003-2004 ehkä. Ohiajavasta autosta Tampereen Tammelassa hyppäsi nuori mies ja juoksi perään, kysyi nimmaria. Kysyin että anteeksi mitä, niin hänen mielestään olin selvästi Rakel Liekki. Kesti vähän aikaa että uskoi etten ole ja ihmetteli samaa näköä. Siinä autossa oli joku kaveriporukka tai kaverukset. Sama yökerhossa keskustassa, tanssilattialla joku nuori mies huuteli että "mitä Rakel", yritin selittää etten ole ja sain vastaukseksi "niin varmaan!". Ei uskonut etten ole, taisi naureskella. Tanssilattialla oli tiivis ja outo tunnelma, koska muutama nuori mies tuijotti silmät kiiltäen, ainakin se yksi kysyjä erityisesti ja tanssilattialla siirtyivät lähemmäs muistaakseni. Taisi tulla lähtö siitä paikasta äkkiä. En mielestäni erityisesti muistuta Rakelia, siihen aikaan olin hoikempi ja muutama sama piirre kuten suomalaisilla voi olla keskenään.

Vierailija
25/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandra Bullock. Nuorempana. Minulla oli tummanruskea tukka ja tummat kulmat. Oikeasti olen todella vaalea.

Vierailija
26/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä Jazzien aikaan olin joogaamassa Porin Yyterin uimarannalla bikinit päällä hellekeli kun oli. Pari ohikulkevaa jäbää kysyi olenko Krista Kiuru vaikka en edes tiedä kuka se on.

Vierailija
27/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellie Goulding