Keneksi julkkikseksi sinua on luultu?
Tästä on jo vuosia, mutta Anna-Mari Bergiksi,vai mikä se pikkujulkkis olikaan.
Kommentit (27)
Lisätään, että en itse nähny/näe yhdennäköisyyttä, mutta jotain samaa pitkänenäistä ketunkuonoista on. Laittakaas muutkin omaa mielipidettä luulosta. Ja kelpaa nekin, että joku on samannäköisenä pitänyt.
Ap
Minun on kuulemma pakko olla Linda Lampeniuksen pikkusisko. Silloin kun olin 16v. Christina Aquileraksi myös verrattu. En nyt tiedä oonko kauheen ylpeä näistä. Molemmat kauheita bimboja😁
80-luvulla multa tultiin pyytämään nimmareitakin, kun luultiin Tiina Lillakiksi. Olin kasvoista ja hiuksista ihan samannäköinen kuin hän, mutta en enää nykyään ollenkaan.
Jenni Vartiaiseksi, useita kertoja. Siis oikeasti tultu kysymään.
No on mulla pitkä tumma tukka ja korkeat poskipäät, mutta silmät on isommat enkä ole ihan niin lyhyt kuin Jenni. Sehän on siis tosi pieni.
Mr. Lothariksi. Ihan tultu kysymään, kun olen ajellut Ferrarilla pumppu auton hattuhyllyllä käyttövalmiina.
Minua on kerran juoksulenkillä luultu Virpi Kuituseksi (nyk. Sarasvuo). Yksi nainen jäi miehensä kanssa katsomaan kun vedin sauvojen kanssa mäkitreeniä. Lopulta tulivat kysymään, olenko Virpi.
Kieltämättä olin silloin vähän imarreltu, kun en kuitenkaan pitänyt itseäni ihan niin kovakuntoisena. Tästä on aikaa, koska Kuitunen kilpaili silloin vielä aktiivisesti.
Anne Pohtamoksi siis silloin nuorena.
Ja Goldie Hawniksi.
Katsojien silmissä vikaa Anna ja Goldie kuiten aika erinäköisiä.
Niko Ranta-ahoksi. Täällä av:lla.