IL juhannusheilatesti - mulle tuli Sanna Marin, vaikken oo mistään samaa mieltä Sanna kanssa!
En nyt tajua. Joo voisin kyllä viettää juhannuksen Sannan kanssa ja juosta alastomana pellolla aamu-kasteessa ja kyllä sopisi intiimikin kanssakäyminen mutta erimieltä olen kaikesta muusta. Miksi testi antoi Sannan?
t.Jeppe
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1cfb2f5b-e01a-4d22-aab7-8b3cb3…
Kommentit (25)
Olen bi, joten tein molemmat testit. Naispuoliseksi heilaksi suositeltiin Karita Mattilaa, ihan OK. Mutta miesheila oli Matti Vanhanen, hyi oksennus.
Itse pääsisin poraamaan Sara Sieppiä luonnonhelmassa tuon testin mukaan.
Sanna tuli vaikka en vastannut että puhutaan politiikkaa. Kun saisikin Sannan...lurps.
Halusin Sannan ja vastasin että perheen kanssa renroutuu ja skumpat ja mansikat niin Sannan sain. Otan ilolla.
Minullekin tuli ko. testissä Sanna. Poliittisesti olemme erilaidoilla, mtta en tiedä hänen juhannustapojaan, joten odottelen innolla häntä kylään tänne mökilleni puolen päivän jälkeen.
Visky Rosti
ei ei ei eim, sori vicky ikä voi olla vain numero, mutta liian suuri numero minulle
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli annemari korte :D
Mulle kanssa annemari korte.
Olisi varmaan ihan soiva peli.
Oliko tuossa testissä naisten mahdollista edes saada ketään komeaa seuralaista vai oliko kaikki vaihtoehdot noita hirvityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuossa testissä naisten mahdollista edes saada ketään komeaa seuralaista vai oliko kaikki vaihtoehdot noita hirvityksiä?
Mulle tuli Pete Parkkonen, en tiedä kuka hän on. Onko hän hirvitys vai komea seuralainen?
Vierailija kirjoitti:
Jethro!
Menen juomaan itseni hengiltä.
Mulla tuli sama, meinasi aamukahvit tulla väärää kautta ulos.
Mitä niillä mielipiteillä on väliä. Vetävä mimmi, joten anna mennä.