Auttakaa naiset miesasiassa kunnollinen vai renttu?
Tilanteeni..olen tapaillut muutaman vk lähes täydellistä miestä. Hän on todella ihastunut minuun, on ystävällinen, hyvä keskustelemaan, komea, hänellä on hyvä työ ja asiat muutenkin kunnossa.
Mut sitten... työpaikallani on mies, joka ei ole yhtään mun tyyppinen, oli välillä jopa töykeä mua kohtaan. Mutta mää en voi sille mitään, että tossa miehessä on jotain mikä kiinnostaa aivan helkutisti. Ehkä se on se, että tuo mies ei ole helppo vaan ennemmin semmoinen paha poika, vaikka nykyään elääkin kunnollista elämää.
Millä saan ton toisen miehen mielestä pois? Joudun kuitenkin näkemään häntä 5pv/vk. Haluisin keskittyä luomaan tuota uutta suhdetta, mutta työkaveri kummittelee liikaa mielessä.
Kysykää lisää, jos ei ottanut mitään selvää:)
Kommentit (8)
No jos mitään auttaa, niin olin samassa tilanteessa kerran. Minä otin sen työpaikan töykeen hurmurin, joka osottautui juuri niin töykeeksi puheiltaan ja käytökseltään, että kadun ikuisesti.
Että ota se kunnollinen. Hurmuri hurmaa ja sitten totuus paljastuu -.-
Et ole ihastunut kumpaankaan, etsi kolmas.
Mä ottaisin sen johon olen ihastunut. Ihan sama onko renttu vai ei. Ei mikään ole ikuista, nautin mieluummin tästä hetkestä. Olen itsekin vähän renttu.
Jos pitää valita, tietää, ettei ole ihastunut kumpaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää valita, tietää, ettei ole ihastunut kumpaankaan.
Juuri näin. Kokonaisvaltainen ihastus täyttää koko mielen eikä siinä tilassa edes näe ketään muita. Kannattaa luottaa siihen epävarmuuteen nimenomaan epävarmuutena molemmista ehdokkaista, ei valintatilanteena näiden välillä.
Etsi aloittaja se kolmas mies, josta oikeasti olet kiinnostunut.
Pitkän kokemulsen omaavana isoäiti-ikäisenä annan neuvon: Elämä on lyhyt, ota molemmat ja sitten etsi joku, johon oikeasti rakastut.
Up