IL juhannusheilatesti - mulle tuli Sanna Marin, vaikken oo mistään samaa mieltä Sanna kanssa!
En nyt tajua. Joo voisin kyllä viettää juhannuksen Sannan kanssa ja juosta alastomana pellolla aamu-kasteessa ja kyllä sopisi intiimikin kanssakäyminen mutta erimieltä olen kaikesta muusta. Miksi testi antoi Sannan?
t.Jeppe
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1cfb2f5b-e01a-4d22-aab7-8b3cb3…
Kommentit (25)
N50+ kirjoitti:
Olen bi, joten tein molemmat testit. Naispuoliseksi heilaksi suositeltiin Karita Mattilaa, ihan OK. Mutta miesheila oli Matti Vanhanen, hyi oksennus.
Sain samat, Karita ja Vanhanen. Tein molemmat vaikken olekaan bi. Mitä vikaa oikeasti on Matti Vanhasessa? Ihan tavallinen perusmies?
Joku haittaohjelma troijalainen, en vienyt loppuun.
Sain / saan Matti Vanhasen.
Sääli Mattia.
Olen juuri oikea henkilö höyläämään sen olemattoman ihmiselämän vieläkin pienemmiksi siivuiksi.
Varsinkin NYT...
Tuokaa mulle Matti tai mä pistän kokoks koko maan!
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Olen bi, joten tein molemmat testit. Naispuoliseksi heilaksi suositeltiin Karita Mattilaa, ihan OK. Mutta miesheila oli Matti Vanhanen, hyi oksennus.
Sain samat, Karita ja Vanhanen. Tein molemmat vaikken olekaan bi. Mitä vikaa oikeasti on Matti Vanhasessa? Ihan tavallinen perusmies?
Mitä vikaa? a) kepulainen b) poliitikko c) täysin huumorintajuton. Pidän hauskoista miehistä, en ymmärrä miksi testi tyrkytti täydellistä vastakohtaa. Ennemmin viettäisin juhannuksen vaikka Sami Hedbergin kanssa, mutta hän ei tainnut olla tarjolla.
Sami Kuronen! Olisi voinut mennä huonomminkin.
Naisista tuli Annamari Korte, plääh.