Mikä hitto meidän videoissa on vikana? Ov
Mulla menee hermot tuon masiinan kanssa. Mitään ei oikein viitsi enää katsoa noilla, kun video alkaa n. viiden minuutin katselu kerran jälkeen pätkimään, vaikea selittää, ei tule lumisadetta, mutta kuva ikään kuin pysähtyy vähäksi aikaa ja tulee valkoisia viivoja. Videon iällä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Välillä masiina myös katkaisee virran.
Jos äänittää jotain, niin tuo sama ilmiö tapahtuu ja/tai yli äänitetyn ohjelman äänet kuuluu ohjelman läpi.
Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Esim. tänään nauhoitin tuon Selviytyjät jakson ja masiina katkaisi itse itsestään virran kolmesti. Ja nuo edellisen ohjelman äänet kuuluu läpi.
Masiina on ostettu vuonna 2000 tai 2001, en muista kumpaisena. Eli eivät ole edes vanhatkaan. Osaiskos joku auttaa, että mikä helvetti noita vaivaa? Multa on mennyt jo 10 Selviytyjät jaksoa perseelleen tuon nauhoituksen takia (mulla on kaikki kaudet nauhalla).
Ja välillä nauhoituksessa käy niin, että se jotenkin " pomppii kohtauksesta toiseen" . Esim. lause jää hassusti kesken, tyyliin: Tule tänne, mennään kotiin. Niin tuo lause onkin sitten kasetilla näin: Tule mennään kotiin.