Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussigrilliin vegeä?

Vierailija
18.06.2020 |

Osa bileporukoista ei syö punaista lihaa. Mitä kaikkea voisin grillata, kasviksia, katkaa, kalaa? Onko hyviä uusia reseptejä. Raparperiäkin voi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökööt heiniä. Grillaaminen on lihansyöjille

Vierailija
22/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tässähän ei kyseessä ole minkään tason kasvissyöjät joten relatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako joku teistä älyköistä ihan vastatakkin aloittajan kysymykseen, vai mikä motiivi on tulla länkyttämään jonniin joutavia? Tosi leppoisia lihiksiä kyl! :D jos ITSE haluaa kasvissyöjiin varautua, niin kasvisnakkeja, täytettyjä paprikoita, tai vaikka salaattia patongilla höystettynä voisi esimerkiksi olla ihan jees.

Vierailija
24/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako joku teistä älyköistä ihan vastatakkin aloittajan kysymykseen, vai mikä motiivi on tulla länkyttämään jonniin joutavia? Tosi leppoisia lihiksiä kyl! :D jos ITSE haluaa kasvissyöjiin varautua, niin kasvisnakkeja, täytettyjä paprikoita, tai vaikka salaattia patongilla höystettynä voisi esimerkiksi olla ihan jees.

Vegeälykkö laittaa salaattia grilliin :DDDDDDDDD

Vierailija
25/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat syödä samaa kuin kastemadot; kompostia.

Vierailija
26/26 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegeälykkö laittaa salaattia grilliin :DDDDDDDDD

Patongin höysteeksi dille...