Jussigrilliin vegeä?
Osa bileporukoista ei syö punaista lihaa. Mitä kaikkea voisin grillata, kasviksia, katkaa, kalaa? Onko hyviä uusia reseptejä. Raparperiäkin voi?
Kommentit (26)
... tässähän ei kyseessä ole minkään tason kasvissyöjät joten relatkaa.
Meinaako joku teistä älyköistä ihan vastatakkin aloittajan kysymykseen, vai mikä motiivi on tulla länkyttämään jonniin joutavia? Tosi leppoisia lihiksiä kyl! :D jos ITSE haluaa kasvissyöjiin varautua, niin kasvisnakkeja, täytettyjä paprikoita, tai vaikka salaattia patongilla höystettynä voisi esimerkiksi olla ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako joku teistä älyköistä ihan vastatakkin aloittajan kysymykseen, vai mikä motiivi on tulla länkyttämään jonniin joutavia? Tosi leppoisia lihiksiä kyl! :D jos ITSE haluaa kasvissyöjiin varautua, niin kasvisnakkeja, täytettyjä paprikoita, tai vaikka salaattia patongilla höystettynä voisi esimerkiksi olla ihan jees.
Vegeälykkö laittaa salaattia grilliin :DDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegeälykkö laittaa salaattia grilliin :DDDDDDDDD
Patongin höysteeksi dille...
Syökööt heiniä. Grillaaminen on lihansyöjille