Vaatteet päällä ok, uikkarissa hirviö
Olen keski-ikäinen tavisnainen. Olen vaatteet päällä ihan ok näköinen. Mikään ei roiku tai pullota. Nyt ostin uikkarin. Hui kamala mikä siellä peilissä oli. Näytin aivan järkyttävältä. Lantio ja takapuoli, yäk. Kummaa tässä on, että ihan nakuna en mielestäni ole mitenkään oudon mallinen. Ihan tavis.
Onko muita, jotka uikkari päällä ovat muhkuraisia, paksureitisiä, lättäpersuksisia mummoja. Vaatteet päällä taas ihan kohtuutimmejä hoikkia urheilijoita?
Kommentit (15)
Joo vähän samaa ilmiötä. Olen kolmekymppinen mies. Vaatteet päällä (jopa ihan näin kesäisin shortseissa ja t-paidassa) näytän normaalipainoiselta, ehkäpä jopa lihaksikkaalta. Nakuna tai uimahousut jalassa peilistä katsoo pullapoika jolla on vähän roikkumahaa ja miestissit. Karmea näky.
Minä 50v neljä lasta synnyttänyt mummo vasta näky olenkin uikkareissa, mutta mitä väliä?
Näytän mielestäni bikineissä hyvältä mutta kokouikkarissa hirveältä. Tissit latistuu ja roikkorinnat oikein korostuu kokouikkareissa. N39
Kukaan ei ole täydellinen. Opetelkaa pitämään itsestänne juuri sellaisina kuin olette. Silloin ei muidenkaan arvostelut kosketa yhtään.
Ah.
Viime päivinä on ollut kamalasti ihmisiä jotka häpeävät ulkonäköään. Todella outoa.
Sama juttu! Olen 160-senttinen ja 48-kiloinen 45-vuotias nainen. Kesävaatteet päällä vartalo on ok mutta biksut kun vetää päälle niin perse ja reidet näyttävät jättikokoisilta ja muhkurat näkyvät rumasti. Keskivartalokin on jotenkin tanakka. Pitäis muutama kilo tiputtaa jotta kehtais mennä uimarannalle mutta se vaatii niin tiukkaa ruokavaliota etten ole laiskuuttani kyennyt.
Millainen uikkari? Biksut on usein paljon imartelevammat kuin sellainen nakinkuori.
N41
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen. Opetelkaa pitämään itsestänne juuri sellaisina kuin olette. Silloin ei muidenkaan arvostelut kosketa yhtään.
Ah.
Viime päivinä on ollut kamalasti ihmisiä jotka häpeävät ulkonäköään. Todella outoa.
Aina niitä on ollut. Ap, mene nakurannalle. Siellä on kaikennäköisiä ihmisiä, eikä kukaan kauhistele ketään.
Joo, paitsi että tuohon huomioon riitti omalla kohdalla ihan vaan toppi ja sortsit eli uikkaria tai biksuja en aio edes kokeilla.
Tosin just tänään näin itseni tuollaisesta kaupan sisäänkäynnillä olevasta telkkariruudusta ja oikeasti, mä näytin aivan järkyttävän lihavalta. Oikein kunnon maskuliininen matami siellä lyllersi vaikka just olin kotoa lähtiessäni katsonut itseäni peilistä ja näytin ihan ookoolta ja suht timmiltäkin..
161/85
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä hirviö siellä uikkarissa on? Merihirviö? Aja se pois!
Suohirviö varmaan. Harmaa, läikikäs, muhlueainen nahka. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä hirviö siellä uikkarissa on? Merihirviö? Aja se pois!
Suohirviö varmaan. Harmaa, läikikäs, muhlueainen nahka. :)
Ap
Siis muhkurainen
Minulla ei ole bikinejä enää, sillä en tuntenut niissä oloani mukavalta, mutta enpä tunne kyllä uimapuvussakaan. Olen hankkinut lukuisia oikeasti kauniita kokouikkareita on helmoja, on erilaisia leikkauksia ja värejä ja sitten kun joku pitäisi laittaa päälle, niin ei. Yläosa on ihan ok, miehusta ja vyötärö ovat ihan sitä mitä tiedän olevankin, mutta reidet ja polvet... Voi itku.
Olen pelkkää pulleaa reittä ja polvet menevät siihen samaan linjaan, kunnes vasta polven alla kapenee taas ihan säädylliseksi, tosin pohkeeni ovat aika isot taas. Pyöräilen paljon ja työssäni kuljen hyvin paljon rappusia, joten reidet ja pohjökeet ovat muhkeat jo niidenkin takia, mutta kyllä niistä löytyy ylimääräistäkin. Niinpä olen ratkaissut asian kauniilla rantahuivilla, jonka kiedon vyötärölle. Se tekee itse asiassa kaikki uima-asut kauniiksi ja mielenkiintoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ah.
Pidän itsestäni kovasti enkä häpeä ulkonäköäni. Silti tiedän näyttäväni uikkarissa laihalta suohirviöltä.
En ole sokea, enkä valehtele itselleni olevani missiainesta. En nimittäin ole.
Aion siinä uikkarissa uida. Juhannuksena mökillä (muiden nähden) ja myöhemmin uimahallissa. Eikä hävetä yhtään.
En myöskään osaa koripalloa, saksaa tai suunnistusta. Ei harmita nuokaan.
Ap
Sama täällä. En voinut kuin nauraa, kun katsoin peilistä uimapuku päällä itseäni. Näky oli niin irvokas. Rip uiminen.