Paljonko laittaa VHS- elokuville hintaa tori.fi:ssa? Leffoissa hintalaput +-100mk
Olisiko 5 euroa kohtuullinen pyynti kappaleelta tai esim. kymmenen elokuvaa yhteishintaan 40 euroa?
Kommentit (26)
VHS on ongelmallinen formaatti. Toki harvat ja valitut keräilijät ovat valmiita lapioimaan suurempiakin summia harvoista ja valituista elokuvista, lähinnä niiden keräilyarvon vuoksi. Aniharvalla on enää jäljellä VHS nauhuria jolla elokuvia katselisi, ja digitointi ei useinkaan ole kannattavaa, yllättävän paljon niitä vanhojakin elokuvia on tarjolla jo muissa formaateissa valmiina.
Paras olisi jos et edes laittaisi niitä kasetteja torille, vaan joko katselisit keräilijöiden foorumeiden kautta josko niillä on mitään arvoa, ja sen jälkeen arvottomat voisi paikkakunnan roskalava-ryhmän kautta tarjota jakoon ilmaiseksi, tai vaihtoehtoisesti niistä voisi kutoa maton.
Fiksumpaa VHS-kasetteja on kerätä kuin muumi-mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpaa VHS-kasetteja on kerätä kuin muumi-mukeja.
ei ole. Muumi-mukista sentään voi juoda. Vhs kasetti on taas ongelmajätettä...
Vierailija kirjoitti:
VHS-keräilijät on äärimmäisen harvassa. ehdoton maksimi 1 euro kpl, mutta 50snt lähempänä oikeaa.
Paitsi että kannattaa selvittää, onko jotain harvinaisuuksia. Niistä ei eurolla tarvitse luopua.
Muutenhan perus-vhs:t ei ole minkään arvoisia ja joutaa kaatopaikalle. Itse hävitin lähes koko satojen kasettien kokoelman 4-5 vuotta sitten, tarjosin niitä ihan ilmaiseksi eteenpäin mutta ei niitä silloinkaan kukaan halunnut.
Olen kirpparilla laittanut hinnaksi 50 snt/kpl. Muumit menivät kaupaksi, por*o jäi käsiin. Tuolla ne miehen vanhat por*no-VHS:t nyt pölyttyvät kaapissa ja odottavat taas kerran menoa kirpparipöytään. Aika monta kertaa olen ne kiikuttanut jo takaisin kotiin kirpparilta. Yleensä vien myymättömät kamat Konttiin, mutta eihän noita nyt kehtaa mihinkään viedä.
Kuraa.