Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen salattu elämä paljastui

Vierailija
18.06.2020 |

Ollaan seurusteltu vuosi, ei siis asuta yhdessä. Mies on alusta asti vakuutellut olevansa rehellinen, uskollinen jne... Mun kaveri oli löytänyt ukon monesta eri seksiryhmästä facesta, mä laitoin nyt liittymispyynnön noihin ryhmiin ja oon koko yön lukenut ukon herutteluita.
Vonkaa nuorilta naisilta tapaamisia, ylistää hoikkia naisia (mä olen hieman pyöreä), haluaa kimppakivaa ja kehuu käyvänsä useasti Tinder-treffeillä.

Mun mielialat vaihtuu raivosta itkuun. Mies tiesi, etten kestä yhtään valehtelua, koska edellinen mies teki sitä. Nyt juhannuksena ei nähdä mutta ensi viikolla kyllä.

Miten hitossa mä haltsaan tän?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tapais sitä enää ollenkaan. Laittaisin viestin ja siihen tuon mitä tännekin kirjoitit. Miksi hemmetissä sä ottaisit sen selittelemään sinne mustaa valkoiseksi?

Vierailija
2/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juhannuksen panonsa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miten haltsaat? Kerrot ukolle, että seksivonkailut yms on nähty ja lopetat suhteen siihen. Käy sptautitesteissä.

Vierailija
4/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Otan osaa, voimia!

Onneksi nyt eikä vuosien kuluttua.

Onko mies esittänyt siis sitoutunutta ja rakastanutta?

Vierailija
5/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on alusta asti vakuutellut olevansa rehellinen, uskollinen jne"

Eikä sinulla tuossa kohtaa hälytyskellot soineet? Ihminen, jolle rehellisyys ja uskollisuus ovat itsestäänselvyyksiä, ei vakuuttele niitä.

Vierailija
6/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tuollaisia miehiä löytyy aika paljon ja eri ikäluokista. Minäkin sain kolmen vuoden seurustelun jälkeen selville että mies oli jossain herkku chatissä, ei kuulemma ollut aikomustakaan tavata ketään livenä mutta jakoi seksifantasioitaan tuntemattomien kanssa. Oli kova kolaus suhteelle ja luottamus meni vaikka mies on tämän jälkeen omien sanojen mukaan lopettanut nämä touhut...

Vierailija
7/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis ihan avoimesti ollut mun kanssa, tykkäsi päivitellä Faceen yhteisiä kuvia. 

Mä haluisin nähdä sen naaman kun sanon ton kaiken. Loukata niin pkeleesti. Puhelimessa olisi eri. Takaisin en tota ota, ukkokin tiesi että se on yhdestä mokasta poikki kun näistä aikoinaan keskusteltiin.

Vierailija
8/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin seksiryhmät? Toimiiko nämä vain Porvoossa? 

Vierailija
9/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis ihan avoimesti ollut mun kanssa, tykkäsi päivitellä Faceen yhteisiä kuvia. 

Mä haluisin nähdä sen naaman kun sanon ton kaiken. Loukata niin pkeleesti. Puhelimessa olisi eri. Takaisin en tota ota, ukkokin tiesi että se on yhdestä mokasta poikki kun näistä aikoinaan keskusteltiin.

Voi kuule tuollaiset paatuneet tyypit ei ole moksiskaan paljastumisesta. Saat vain kuraa niskaasi, usko minua. Tyylikäs poistuminen vähin äänin on parasta itsellesi. Kannattaa pohtia miestyyppiä, johon viehdyt, jos tällaista on tapahtunut jo useamman kerran. 

Vierailija
10/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se niin tyhmä että omalla nimellään etsii seksiseuraa vielä jostain julkisesta face-ryhmästä? 😮 Tsemppiä sulle, pusket vaan yli, tuo "mies" on ala-arvoinen moukka ja kaiken lisäksi käsittämättömän tyhmä.

Vierailija
11/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tällaiset myös uutena tietona :D

Vierailija
12/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäisin etten tiedä asiasta mitään j kutsuisin kaikki naiset koolle kun mies seuraavan kerran tulee käymään. Tai menisin naisten kanssa ovelle juttelemaan ilman ilmoitusta.

Vierailija
13/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebook kieltää kaiken seksuaalisen, haitallisen ja irstaan sisällön , mutta mammat toki nielee tämänkin

Vierailija
14/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä suljettuja  ryhmiä.

Kiltit ja Pervot K18

Makuuhuoneiden salaisuudet

Lortot

Lortot vastaan runkkarit

Mäkin oon joissakin ryhmissä ja melkoisat heruttelua sieltä löytyy. Ja omilla profiileilla siellä ollaan, todella typerää on omaa persekuvaa jakaa tuolla omalla naamalla

Vierailija
15/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebook kieltää kaiken seksuaalisen, haitallisen ja irstaan sisällön , mutta mammat toki nielee tämänkin

Ks. Lorttoliiton lihatiski ja vaikka kilttien ja pervojen ryhmä.

Vierailija
16/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä suljettuja  ryhmiä.

Kiltit ja Pervot K18

Makuuhuoneiden salaisuudet

Lortot

Lortot vastaan runkkarit

Mäkin oon joissakin ryhmissä ja melkoisat heruttelua sieltä löytyy. Ja omilla profiileilla siellä ollaan, todella typerää on omaa persekuvaa jakaa tuolla omalla naamalla

no eipä noista haeta seksiseuraa. jos haetaan niin sitten ollaan jo valkoroskamaksimus. 

ja kertoo  kaiken aloittajankin tasosta. mutta nielkää mammat, nielkää. miesvihaprovoille ei tule loppua. 

Vierailija
17/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sä et tiedä kuinka paljon yksityisviestejä tuolla käydään. Mä kommentoin kerran yhtä julkaisua ja heti ole mesessä yli 30 viestiä. Olen myös harrastanut seksiä tuolta bongaamani miehen kanssa.

Tervetuloa mammat nykyaikaan. 

Vierailija
18/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi otat screenshotot kaikesta, sillä miehesi kieltää kuitenkin kaiken. Tai lähetät ne hänelle wa:saa ja lopuksi ilmoitat, että tämä oli tässä.

Vierailija
19/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan suhteen, älä edes kerro syytä. Tai sanot, että olet niin huono sängyssä ja peeeenis on pieni.

Vierailija
20/28 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?! Mieskö yrittää hankkia seksiseuraa toisen selän takana? Siis tätä ei ole kyllä koskaan ennen tapahtunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi