Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se fiilis kun eksät haikailee perään

Vierailija
18.06.2020 |

Ai että, mä niin nautin kun taas kävi näin! Joskus aiemmin olen ihmetellyt, että mitä sitä nyt jaksaa jotain vuosien takaista tapailua muistella, ärsyttikin se, että olisit nyt silloin ottanut. Mutta nyt kyllä lämmitti mieltä kun yksi eksä yli 10 vuoden takaa laittoi kaveripyyntöä ja heti viestiä perään. Olin siis niin ihastunut tähän mieheen silloin! Hän oli vaan juuri eronnut pitkästä suhteesta, eikä halunnut aloittaa uutta (ainakaan minun kanssani). Se oli viimeinen kerta sinkkuna kun tuli itkettyä niin maan katkerasti, että taasko tämä meni tähän... Nykyään kun olen naimisissa aivan ihanan ihmisen kanssa ja lapsiakin on, niin tuntuu vaan todella tyydyttävältä. Siis jes! Nyt se kaipaa, mutta ei enää saa.

Kertokaa omia kokemuksia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan superihastunut yhteen mieheen. Tapailtiin reilu puol vuotta mut sit se alkokin seurustella toisen kanssa. No nielin pettymykseni vaikka oli vaikeaa, olin niin ihastunut ja mun mielestä törkeesti vaihtoi lennosta.

Jokusen vuoden päästä seurustelin tahollani ja kuulin että tän ihastuksen suhde oli päättynyt. Tää ihastus sitten otti yhteyttä ja pyyteli kahville, oli ihana sanoa että en harrasta kahvitteluja muiden miesten kanssa :)

Vierailija
22/25 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut exät kehtaavat ottaa yhteyttä uudestaan?

Mulla on yksi mies, jota en ole enää edes nähnyt 5 vuoteen. Teki paskamaisesti mulle aikoinaan ja erottiin. Tasaisesti hän lähettää viestiä "Mitä kuuluu, nähtäiskö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut exät kehtaavat ottaa yhteyttä uudestaan?

Mulla on yksi mies, jota en ole enää edes nähnyt 5 vuoteen. Teki paskamaisesti mulle aikoinaan ja erottiin. Tasaisesti hän lähettää viestiä "Mitä kuuluu, nähtäiskö"

Sitä sanotaan, että miehillä on heikompi tunneäly ja sosiaaliset taidot kuin naisilla, niin näkyykö se sitten tällaisina lähestymisinä? Ei mietitä sen syvällisemmin omaa aiempaa käyttäytymistä ja sitä millaisrn mielikuvan jätti vaan pokkana laitetaan viestiä.

Vierailija
24/25 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti narskuhenkinen exä yhteyttä 20 vuoden jälkeen. Erottiin siis siksi että käytti henkistä väkivaltaa. Tuo yhteydenotto oli minusta täydellinen esimerkki narskun käyttäytymisestä; jotenkin kuvittelee että minä olen odottanut kaikki nämä vuodet vain häntä? Kun nyt ilmoitti eronneensa ja olevansa vapaa.

Vierailija
25/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. En tykkää. Yksi ex änkesi baarissa viereen vaikka juttelin toisen miehen kanssa. Ja sanoin exälle kohteliaasti, että saanko olla rauhassa, niin jäi vaan siihen.

Miksi se noin teki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän