Se fiilis kun eksät haikailee perään
Ai että, mä niin nautin kun taas kävi näin! Joskus aiemmin olen ihmetellyt, että mitä sitä nyt jaksaa jotain vuosien takaista tapailua muistella, ärsyttikin se, että olisit nyt silloin ottanut. Mutta nyt kyllä lämmitti mieltä kun yksi eksä yli 10 vuoden takaa laittoi kaveripyyntöä ja heti viestiä perään. Olin siis niin ihastunut tähän mieheen silloin! Hän oli vaan juuri eronnut pitkästä suhteesta, eikä halunnut aloittaa uutta (ainakaan minun kanssani). Se oli viimeinen kerta sinkkuna kun tuli itkettyä niin maan katkerasti, että taasko tämä meni tähän... Nykyään kun olen naimisissa aivan ihanan ihmisen kanssa ja lapsiakin on, niin tuntuu vaan todella tyydyttävältä. Siis jes! Nyt se kaipaa, mutta ei enää saa.
Kertokaa omia kokemuksia!
Kommentit (25)
Ei kiitos, ei vaan enää vanhat tapaukset kiinnosta, eikä edes imartele.
Ne on niin nähty silloin suhteen aikana, ettei enää halua olla missään tekemisissä. Samoin kuin tuo aiempi sanoi, ei edes imartele.
Minä kyynisenä ihmisenä ajattelen vain, että siellä se laittaa kaikille entisille heiloille viestiä ja katsoo, kuka tarttuu täkyyn. En mä ajattele, että se oikeasti minun perääni haikailee. Kunhan tylsyyksissään kokeilee, kenestä saisi juttu- tai jotain muuta seuraa.
Siis missä mielessä tuo on ollut eksä jos hän ei halunnut aloittaa suhdetta kanssasi?
Hyhyh - jokin sielussasi ei tyydyty kun noin nautit.
Eikö ole normaalia, ettei heti erottuaan aloita uutta suhdetta? Turhaan olet katkera. Mulle on käynyt muutaman kerran niin, että myöhemmin olisin kelvannut, mutta koska oma kiinnostukseni oli sammunut, ihan yksi lysti.
Kyllä minuunkin on otettu yhteyttä, mutta en ole ajatellut, että ihan haikailee perään.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. En tykkää. Yksi ex änkesi baarissa viereen vaikka juttelin toisen miehen kanssa. Ja sanoin exälle kohteliaasti, että saanko olla rauhassa, niin jäi vaan siihen.
tiesikö exä olevansa exä?
Vaikutat todella lapselliselta ihmiseltä. Eikä se avioliittosikaan taida niin onnellinen olla kuin hehkutat. Jos olisi, sinua ei kiinnostaisi pätkääkään mitkään eksät, vaan keskittyisit siihen omaan mieheesi.
"Lällällää etpäs saa mua kiinni" Näin leikkii tuossa 3- ja 5-vuotiaat lapseni. Kuulostavat ihan sinulta.
Lämmittää mieltä, että joku ottaa sinuun yhteyttä vuosien jälkeen? Eikö tuo yleensä ole merkki vain siitä, että heillä on mennyt joku juttu mönkään/eivät saa muitakaan/heillä menee huonosti, kun pitää tarttua johonkin "viimeiseen oljenkorteen" eli ihmiseen johon olettavat olevan saumoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyynisenä ihmisenä ajattelen vain, että siellä se laittaa kaikille entisille heiloille viestiä ja katsoo, kuka tarttuu täkyyn. En mä ajattele, että se oikeasti minun perääni haikailee. Kunhan tylsyyksissään kokeilee, kenestä saisi juttu- tai jotain muuta seuraa.
Jotenkin nää viestit sattuu vielä aina viikonloppu-iltoihin ja naiset ottaa tosissaan :D
Onko tämä provo? Aloittaja hehkuttaa omaa parisuhdettaan, mutta saa suurta tyydytystä jostain entiselle ihastukselle kostamisesta. Olet siis edelleen katkera. Ei kuulosta kovin hyvältä.
Sinulla on huono itsetunto, olet katkera ja kostonhaluinen. Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olin kanssa tulossa sanomaan 😁
No jos se "exä" kännissä vonkaa kaikkea mikä liikkuu ei se tarkoita, että se sinut takaisin haluaisi :D
Joo. Tuntuu olevan yleistä että kun nyksän kanssa tulee riitaa niin aletaan kaipailemaan exää kännissä iltaisin jos vaikka heruis.
Ja kohta oot estoissa kun saavat sovittua :D
Parasta on just se kun itse on mennyt eteenpäin elämässä. Itse olen edelleen timmi ja komea, työelämässä hyvässä asemassa ja kaunis vaimoni on minua seitsemän vuotta nuorempi. Exä on ylipainoinen yh-mamma joka nyt vissiin haikailee itselleen kaltaistani hyvää miestä. Surullista tavallaan, että ymmärtää vasta nyt mitä menetti.
Yäk. En tykkää. Yksi ex änkesi baarissa viereen vaikka juttelin toisen miehen kanssa. Ja sanoin exälle kohteliaasti, että saanko olla rauhassa, niin jäi vaan siihen.