Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurakunnasta tuli rippileirimaksu

Vierailija
18.06.2020 |

Lapsen isän nimellä minun osoitteeseen. Ex ei ole tässä asunnossa koskaan asunut. Ärsyttää tuollainen. Isän nimen ja puh numeron nyt ihan varuilta laitoin esitietolappuihin. Missään tekemisissä ei olla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä virheen he tekivät jos sinä itse olet laput täyttänyt?

Vierailija
2/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä varalta laitoit isän tiedot lappuihin jos ette ole missään tekemisissä etkä haluakaan olla?

Vierailija
4/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeni ja osoitteeni lapuissa ensimmäisenä. Silti isän nimellä lähetetään lasku minun osoitteeseen. Isän osoitetta en edes tiedä.

Vierailija
5/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä varalta laitoit isän tiedot lappuihin jos ette ole missään tekemisissä etkä haluakaan olla?

Isä kyllä saa omasta puolestaan maksaa lastensa leirit kun ei ole muuten osallistunut ja ollut halukas osallistumaan perheen elämään.

Vierailija
6/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsi on kuitenkin tekemisissä isänsä kanssa. Isä kuitenkin virallisesti on huoltaja, vaikka ei huolla.

Vierailija
7/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on perheen pää ja vastuussa lasten kristillisestä kasvatuksesta. Piste.

Vierailija
8/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne varmaan lähetetään isän nimellä.

Mistä ne voi tietää ettei se sun ukko asu enää kotona.

Vierailija
9/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkkäränkkä soittaa nyt seurakuntaan ja pyytää oikaisua tai sitten maksaa laskun ja on hiljaa.

Oma mokasi.

Vierailija
10/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä.... 🙄

Vierailija
11/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat Iltalehteen ja Iltsanomiin ja pyydät juttua heti. Otat kuvan itsestäsi ja siitä kirjeladkusta ja lähetät toimitukseen. Käy kampaajalla ensin.

Vierailija
12/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kirjoittanut kuoreen, että ei asu täällä ja lähettänyt takaisin. Miksi ylipäätään avasit toisen nimelle osoitetun kirjeen?

Vierailija
13/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille alkoi tulla kirkko ja kaupunki -lehti ainoastaan miehen nimellä. Äysyynnyttäni asiasta sain selitykseksi, että se tulee perheen vanhimman henkilön nimellä ja mies on minua vuoden vanhempi. En sit tiedä et oliko hätävalhe, kun ei eivät voineet myöntää pitävänsä miestä perheen päänä :)

Vierailija
14/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lähihuoltaja? Jos olet niin silloin maksat.

Vierailija
15/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä AP:n ärsytyksen syy tässä oli, mutta eikö teille muille kommentoijille mitenkään ota pannuun se, että lasku laitetaan MIEHEN nimellä? Siis joo, eivät seurakunnassa varmaankaan tiedä, että pariskunta on eronnut jne., mutta jos AP:n täyttämissä tiedoissa  ensimmäisenä on äidin nimi, niin minkä kivikautisen ajatusmallin mukaan laskuun kaivetaan kuitenkin jostain lisätiedoista isän nimi?! Ai, niin perheenpää hoitaa tietysti raha-asiat, eihän me hupakot sellaista mitään ymmärretä...

Vierailija
16/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siis laittaa exmiehesi maksajaksi kaikkiin niihin laskuihin, joita et itse halua maksaa. Kätevää.

Vierailija
17/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille alkoi tulla kirkko ja kaupunkiin -lehti ainoastaan miehen nimellä. Äysyynnyttäni asiasta sain selitykseksi, että se tulee perheen vanhimman henkilön nimellä ja mies on minua vuoden vanhempi. En sit tiedä et oliko hätävalhe, kun ei eivät voineet myöntää pitävänsä miestä perheen päänä :)

Jos ois tullu sun nimellä niin oisitko tyytyväinen? Eikö se ois ollu yhtä kamalaa että pitäisivät sinua perheen päänä?

Vierailija
18/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille alkoi tulla kirkko ja kaupunki -lehti ainoastaan miehen nimellä. Äysyynnyttäni asiasta sain selitykseksi, että se tulee perheen vanhimman henkilön nimellä ja mies on minua vuoden vanhempi. En sit tiedä et oliko hätävalhe, kun ei eivät voineet myöntää pitävänsä miestä perheen päänä :)

Ei ole hätävalhe: meille tulee minun nimelläni, koska olen kuukautta vanhempi kuin mieheni.

Vierailija
19/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä AP:n ärsytyksen syy tässä oli, mutta eikö teille muille kommentoijille mitenkään ota pannuun se, että lasku laitetaan MIEHEN nimellä? Siis joo, eivät seurakunnassa varmaankaan tiedä, että pariskunta on eronnut jne., mutta jos AP:n täyttämissä tiedoissa  ensimmäisenä on äidin nimi, niin minkä kivikautisen ajatusmallin mukaan laskuun kaivetaan kuitenkin jostain lisätiedoista isän nimi?! Ai, niin perheenpää hoitaa tietysti raha-asiat, eihän me hupakot sellaista mitään ymmärretä...

Rippileirin laskutus menee sen mukaan kuka on virallisissa papereissa merkitty lasten päöadialliseksi huoltajaksi. Jos tän ketjun väitteet pitää paikkansa niin se huoltaja on lasten isä eli tämä exä vaikka tämä ei lapsia edes pääasiallisesti hoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan