Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko miehesi pukemaan vaaleanpunaista kauluspaitaa?

Vierailija
18.06.2020 |

Miehelläni on paljon valkoista, herkän vaaleanpunaisia paitoja mustien lisäksi ja ne sopivat miehelle hyvin. Kaveripiirin naiset ja muutama mies on katsonut kieroon ja kysynyt onko mieheni bi?! Ei ole vaikka tykkää panostaa pukeutumiseen. Heidän miehet ei koskaan pukeutuisi vaaleanpunaiseen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on useampi vaaleanpunainen kauluspaita. Sopii hänelle erinomaisesti ja näyttää niissä komealta. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että jollain miehellä olisi niin heikko itsetunto että kuvittelee värin vaikuttavan miehekkyyteensä.

Täällä Briteissä cityn pukumiehiä näkee vaaleanpunaisissa pidoissa päivittäin, ihan tavallista. Jos väri on pukeva ja miellyttää omaa silmää miksei sitä voisi käyttää?

Vierailija
42/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suostuisi? Miksi It's joku hänet pitäisi tuohon suostutella?

Hän ei pukeudu vaaleanpunaisee kauluspaitaan koska sellaista ei löydy hänen vaatekaapistaan.

Suomessa näkee harvoin hyvin pukeutunutta miestä. Puhumattakaan että miehet käyttäisivät pukeutumisessa hempeitä pehmeitä värejä.

Kyse varmaan makuasioista. Jos katsoo vaatekuvastoja niin aika usein tuputetaan hempeitä ja pehmeitä värejä miesten(kin?) vaatteissa. Mutta ne näyttävät ainakin omaan makuun valjuilta ja "harmailta", paradoksaalisen pappamaisilta jonka illuusion rikkoo vain nuori malli. Tämä Ei tarkoita että pitäisi räikeistä kuosista, logoista ja teksteistä puhumattakaan.

Ainakin itse pidän pääsääntöisest ja alitajuisesti ns.lämpimistä väreistä. Usein muodikkaisssa vaatteissa suositaan kylmiä, hempeitä, tavallaan feminiinisiä värejä miesten vaatteiden kontekstissa. Kamalan näköisiä myös nuoren mallin päällä. Tämä muoti tullee meille lähinnä Ruotsista. Sen sijaan esimerkiksi saksalaisissa verkkokaupoissa on perinteisempi värimaailma. Lämpimiä mutta ei hempeitä värejä. Muutos on tapahtunut 2000-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suostuisi enää, koska vaaleanpunaiset kauluspaidat menivät pois muodista jo kauan sitten

Itse asussa ne ovat klassikko, eli aina muodissa.

Vierailija
44/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa kaveripiirissä vaaleanpunainen paita herättää mitään ajatuksia?

Miehelläni 40+ on vaaleanpunaisia paitoja.

Pojallani (16 v) on erityisen paljon vaaleanpunaisia paitoja, koska pitää väristä erityisesri.

Isälläni (70+) on vaaleanpunaisia paitoja.

Mieheni on "business"-tyyppiä, poika herkkä taiteilija ja isäni raavas perussuomalainen. Pinkit paidat (kauluspaidat, t-paidat ja pikee-paidat) vaan on yhteistä.

Ei kai se herätä mitään ajatuksia, mutta monet eivät vaan pidä siitä väristä ja sen takia eivät pukeudu vaaleanpunaiseen. Onhan noita muitakin värejä, joista itse ei pidä, mutta toisille sopii. 

Mulle vaaleanpunainen tuo mieleen vauvan ja aikuinen joka käyttää vaaleanpunaista on jotenkin överi yrittäessään söpöillä. Tyyliin Tuksu.

Vierailija
45/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu Style for Men - Ja olet Mies.

Vierailija
46/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu Style - Miehille, jotka kulkevat omia polkujaan.

Vierailija
47/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaaleanpunainen vaan se kaulupaita, siihen ei varmaankaan suostuisi.

Vierailija
48/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa kaveripiirissä vaaleanpunainen paita herättää mitään ajatuksia?

Miehelläni 40+ on vaaleanpunaisia paitoja.

Pojallani (16 v) on erityisen paljon vaaleanpunaisia paitoja, koska pitää väristä erityisesri.

Isälläni (70+) on vaaleanpunaisia paitoja.

Mieheni on "business"-tyyppiä, poika herkkä taiteilija ja isäni raavas perussuomalainen. Pinkit paidat (kauluspaidat, t-paidat ja pikee-paidat) vaan on yhteistä.

Ei kai se herätä mitään ajatuksia, mutta monet eivät vaan pidä siitä väristä ja sen takia eivät pukeudu vaaleanpunaiseen. Onhan noita muitakin värejä, joista itse ei pidä, mutta toisille sopii. 

Mulle vaaleanpunainen tuo mieleen vauvan ja aikuinen joka käyttää vaaleanpunaista on jotenkin överi yrittäessään söpöillä. Tyyliin Tuksu.

Mulle taas vaaleanpunainen on possun väri jonkun vähemmän hoikan päällä. En tajua Tuksutyylisiä pulleroita, jotka liikkuu possupuku päällä julkisesti. Itse en siis käytä vaaleanpunaisia vaatteita. Eikä pullerolle kyllä ne muutkaan pastellit sovi ainakaan t-paidat tai housut. Joku neuletakki vielä käy tai huivi asusteena.

Vierailija
49/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun koulun kovis tuli joskus pinkissä vyössä kouluun virne kasvoillaan. Miehille feminiinisen värin pitäminen on vitsikästä ja kovista.

Vierailija
50/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mut ei sille sovi se väri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän