Nätti edestä, kauhea sivuprofiili
Tiedän ettei ole maailman suurin ongelma mutta syö omaa itsetuntoa kyllä.
Minulla on kapea mutta iso nenä, edestäpäin se näyttää hyvältä, sivusta ennemminkin noidan nenältä.
Huulet on kauniin muotoiset, mutta pienet, eli sivulta ne taas ei näytä yhtään miltään. Ja leukakin on pieni ja siro, edestä ihan ok mutta sivulta ei minkäännäköinen. Lähinnä vain korostaa tuota tuulenhalkojaa pienuudellaan.
Että niin. Kunhan halusin vain purkaa ajatukseni jonnekkin ja ehkä saada vertais”tukea”.
Kommentit (6)
Näytät mielestäsi rumemmalta sovuprofiilista, koska et ole tottunut katsomaan itseäsi niin. Näkymä suoraan edestä on sinulle tuttu peilistä, joten pidät sitä hyvänä ja normaalina. Itsekin aina säikähdän, että voi luoja miten tyhmältä näytän sivulta päin. Mutta ihan oikeasti, et varmaan katso tuomitsevasti muita ihmisiä, edestä etkä sivulta? Älä tee sitä itsellesikään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pissii sellaisilla vehkeillä kun on sattunut saamaan. Koita keksiä jotain parempaa ajateltavaa sen sijaan että märehdit asioita joille ei voi mitään.
Olen kyllä koittanut.. siis mennyt vuosia elämästä niin, etten vahingossakaan katsoa itseäni sivusta, esim. sovituskoppien peileistä. Mutta aina välillä vahingossa katsoo tai joku ottaa kuvan tms. Silloin sitä miettii kuinka ällöttävä on ja mitä oikein muka kuvittelin kun ajattelin että näytän ihan ookoolta kun kotoota lähdin ja edestäpäin katsoin.. juu ei :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pissii sellaisilla vehkeillä kun on sattunut saamaan. Koita keksiä jotain parempaa ajateltavaa sen sijaan että märehdit asioita joille ei voi mitään.
Olen kyllä koittanut.. siis mennyt vuosia elämästä niin, etten vahingossakaan katsoa itseäni sivusta, esim. sovituskoppien peileistä. Mutta aina välillä vahingossa katsoo tai joku ottaa kuvan tms. Silloin sitä miettii kuinka ällöttävä on ja mitä oikein muka kuvittelin kun ajattelin että näytän ihan ookoolta kun kotoota lähdin ja edestäpäin katsoin.. juu ei :(
Tiedän tunteen ja symppaan kyllä sun ajatuksia, mutta oikeesti: ME EI OLLA ÄLLÖTTÄVIÄ, me ollaan naisia ja ihan varmasti omalla tavallamme upeita. Yritetään muistaa se!
Äidilläni on samanlaiset piirteet, hän on todella kaunis. Pienellä nenällä hän olisi vähemmän kaunis, nenä tuo ryhtiä kasvoihin.
Et vain itse sitä huomaa.