Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö exänne hautajaisiin? Tai haluaisitteko exänne tulevan sinun hautajaisiisi?

Vierailija
17.06.2020 |

Exän kanssa on lapsia ja niillä lapsenlapsia, ihania.
Exä kuolee, tai sinä kuolet. Miten hautajaiset?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu exästä. Jos hyvät välin niin joo jos huonot niin ei

Vierailija
2/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka surevat tai muistelevat hyvällä tai haluavat tukea surijoita, ovat tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuoli jo silloin, kun sain uuden rakkauden.

Miksi haudata hänet kahteen kertaan?

Vierailija
4/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope 

Zinc

Vierailija
6/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin eksän hautajaisiin, jos kutsuttaisiin. Emme kuitenkaan ole niin läheisiä, että olettaisin kutsua tulevan. En ole suoraan eksääni yhteydessä, mutta onhan meillä yhteinen, aikuinen lapsi, ja eksän nykyinen puoliso on FB-ystäväni (FB:n ulkopuolella emme käytännössä pidä yhteyttä). Jos yhteinen lapsemme kokisi tärkeäksi kutsua eksäni minun hautajaisiin niin minulle se olisi siinä tilanteessa ihan totaalisen yhdentekevää, vai mitä oikein arvelit? :-DDDD

Vierailija
7/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exäni hautajaisissa ja nimeni oli kuolinilmoituksen surijoissa. Yhteisen lapsemme toivomuksesta.

Ostin hänen leskenä vieressä.

Vierailija
8/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kuollut, niin aika sama kuka sinne tulee tai ei tule. Itse en menisi exän hautajaisiin.

Vierailija
9/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä varmaan supisisi hiljaa jotain mystistä arkun ääressä ja koko seurakunta jäisi miettimään, mitä vaan se mahtoi sanoa.

Hyvä tilannehuumori.

Vierailija
10/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu exästä. Jos hyvät välin niin joo jos huonot niin ei

Kuinka monta sinulla heitä siis on, kun noin vastaat?

Vierailija
11/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei.

Vierailija
12/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sen hautajaisiin enkä todellakaan halua että se änkeää minun hautajaisiin.

Vierailija
13/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menisin. Ei tulis riitaakaan.

Vierailija
14/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sama ketä minun hautajaisiini tulee tai on tulematta. Mitäpä minä siitä enää tiedän siinä vaiheessa.

Menisinkö itse exän hautajaisiin? Riippuisi täysin siitä millaisissa väleissä erottiin ja onko pidetty yhteyttä vielä.

Vierailija
15/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sosiopaatteja täällä. Exän kanssa kuitenkin apn esimerkissä lapset hankittu, ja menneisyyttä on ollut, niin varmasti siellä hyviäkin aikoja ollut. Mutta ei, kuoleman jälkeenkin ollaan katkeria pahoista asioista.

Vierailija
16/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin siinä muistotilaisuudessa,ruokaillessamme panoja exäni kanssa. Nuorena parina villiä seksiä miltei milloin ja missä vain. Myöhemmin sitten pikaisia panoja harvakseltaan...ja ajatusten askarrellessa ihan muissa. Lähinnä tyhjentämistä ja vastaanottamista vailla mitään tunteita.

Vierailija
17/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolen, en halua päästää exääni hautajaisiini.

Se antaisi peppua pastorille, suntiolle ja arkunkantajillekin muistotilaisuudessa.

Vierailija
18/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi ja läheiseni pitävät taatusti huolen, että hänkään ei minun hautajaisiini tule. Sitä k'sipäätä ei minun haudalleni kaivata. Lapset totta kai saavat mennä isänsä hautajaisiin, jos haluavat. Ovat kuitenkin aikuisia silloin, jos kerran jo lapsenlapsiakin on. Eivät siis tarvitse minua mukaansa. 

Vierailija
19/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menisin eksän hautajaisiin, jos kutsuttaisiin. Emme kuitenkaan ole niin läheisiä, että olettaisin kutsua tulevan. En ole suoraan eksääni yhteydessä, mutta onhan meillä yhteinen, aikuinen lapsi, ja eksän nykyinen puoliso on FB-ystäväni (FB:n ulkopuolella emme käytännössä pidä yhteyttä). Jos yhteinen lapsemme kokisi tärkeäksi kutsua eksäni minun hautajaisiin niin minulle se olisi siinä tilanteessa ihan totaalisen yhdentekevää, vai mitä oikein arvelit? :-DDDD

Mihin hautajaisiin kutsutaan? Muistotilaisuus on eri asia.

Vierailija
20/34 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi