Miten voisi ruveta yksityisetsiväksi? Tarvitsen jotain säpinää kun lapsetkin muuttavat kotoa :D
Mutta ei minusta ole sellaiseksi avioliittojen testaajaksi, ei kukaan uhreista lähtisi mun matkaan vaan saisivat puhtaat paperit. Jotain kyttäyskeikkaa voiskin hoitaa? Ja olen hyvä päättelemään asioita :D
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kyttää ensiksi naapureita ja myy tiedot kylän kyylille ja pettäjien puolisoille.
No kun en mä utelias varsinaisesti ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttää ensiksi naapureita ja myy tiedot kylän kyylille ja pettäjien puolisoille.
No kun en mä utelias varsinaisesti ole ollenkaan.
En tarkoittanutkaan että pitäisi utelias olla vaan hyvää harjoitusta.
Sun pitää palkata "iskukeikoille" joku ulkopuolinen, komea/ kaunis. Katsos ei kaikkea tarvitse hoitaa itse. ;)
Mikä saa sinut olettamaan, että sulla on osaamista vaikkapa tuohon hommaan?
Jos säpinää kaipaat niin ihan viimeiseksi sinun kannattaa yksityietsivän hommia edes miettiä. Tein niitä hommia nuorena eikä yhtenäkään päivänä ollut pienintäkään säpinän poikasta, en tosin mitään pyssy pauketta kaivannutkaan, mutta en myöskään tuntikausien istumista ja kyttäämistä ja ainoa jännittämisen aihe oli se tuleeko kusi housuun vai jaksanko vielä pari tuntia pidätellä, tai kolme tai neljä... Joo, lähde vaikka kauppaan täyttämään hyllyjä tai postiljooniksi, ne ovat sentään kunnon hommia.