Oletko koskaan ihastunut mieheen, joka ei pidä naisista?
Siis homoseksuaaliin? Itse olen huomannut että useat heistä ovat puoleensavetäviä. Sellaiset joista ei edes luulisi, että ovat ei-heteroja.
Kommentit (20)
Useimmat miehistä eivät pidä naisista, tuskin edes ihmisinä pitävät.
Toisin päin. Miehistä pitävä mies ihastui minuun, naiseen. Hän oli asiasta erittäin hämmentynyt. Niin kyllä vähän minäkin. Mutta pääsi onneksi aika pian yli ihastumisestaan.
Siinä on naiset vain tiellä, kun tosimiehet n a i.
Vierailija kirjoitti:
Syy on siinä että naiset eivät osaa käyttäytyä, koska ovat liian herkkiä eikä tunteet pysy kurissa. Eli se on ihan teidän oma vikanne. Nykyaikana naisen ei enää tarvitse kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta teoista ja sanoistaan.
Kyllä sen pitää naista aidosti rakastava ja arvostava heteromies (herrasmies) olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on siinä että naiset eivät osaa käyttäytyä, koska ovat liian herkkiä eikä tunteet pysy kurissa. Eli se on ihan teidän oma vikanne. Nykyaikana naisen ei enää tarvitse kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta teoista ja sanoistaan.
Asiallisestikin voisi yrittää kommentoida.
Ap
Voi, vaikka kuinka usein! Onneksi olen itsekin mies.
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin. Miehistä pitävä mies ihastui minuun, naiseen. Hän oli asiasta erittäin hämmentynyt. Niin kyllä vähän minäkin. Mutta pääsi onneksi aika pian yli ihastumisestaan.
No miksi et antanut sille?
Yleensähän naiset leimaavat homoksi kaikki miehet jotka eivät tanssi heidän pillinsä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän naiset leimaavat homoksi kaikki miehet jotka eivät tanssi heidän pillinsä mukaan.
Niin, se on defenssi. Kun oma itsetunto ei kestä torjutuksi tulemista, täytyy uskotella itselleen miehestä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallisestikin voisi yrittää kommentoida.
Ap
Todistit juuri sen ettet kestä totuutta ja vänkäät vastaan ja syytät epäasialliseksi, vaikka juuri kerroin sinulle totuuden jota et kestä. Te olette kaikki tuollaisia. Ihan kaikki ja sen takia minä teitä vihaan.
Kiukuttelusi on lapsellista, etkä sinä puhu totuuksia vaan kerrot mielipiteesi. Älä huoli. Olen minäkin miesten kanssa siihen tottunut, että jos ei kiukuttelulla niin sitten uhkailulla ja karjumisella oma agenda läpi. Kompromissit on täysin mahdoton ajatus. Joko nainen alistuu miehelle tai täysi sota. Jota yksin pitää mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä löytyy pahimmat draamakuninkaat. Jokainen tuntee ystäväpiiristä tällaisen hankalan oikukkaan miehen. Nykyaikana nainen voi sanoa myös vastaan, se on joillekin miehille uutta.
Kyllä olen ja ajatellut asian niin, että en edes halua seksuaalista kanssakäymistä ihastumisesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tämä. Oli oikein ihana ja komeakin poika vielä, mutta niin paljon nuorempi ja muutenkin sopimaton juttu työkuvioiden takia, että en sitten lähtenyt mitään virittelemään sen kanssa. Vaikka houkutti kyllä.
Varmaan joka kerta kun olen vieläkin sinkku :D
No enpä ole :o Onko mulla jotenkin poikkeuksellisen tarkka gaydar?
Saahan sitä ihailla ja ihastuakin. Miksi ei?
Olen monta kertaa!