Lempiasentonne?
Kommentit (58)
Takaapäin hyvä ja erityisesti jos itse stimuloin klitorista.
Toki parhaat orgasmit saan suuseksillä, en tiedä kyllästynkö ikinä.
Mies on vain alkanut vähentää kielihoitoja-huoh
Takaapäin miten vaan, mutta paras mahallaan tai lusikassa. Paitsi jos miehellä iso, niin liian pylly pystyssä tuntuu epämukavalta.
Itselle nautinnollisin on ratsastus niin, että olen kuitenkin enemmän makuullani miehen päällä enkä pystyssä istumassa. Myös lähetyssaarnaaja on ihana, siitä kun nostaa vielä jalat miehen hartioille ja keinutaan yhdessä ja pitkään. Takaapäin on kivaa antaa, koska mies nauttii siitä ehkä eniten, mutta itselleni on tärkeää olla myös kasvokkain, suudella ja halata.
Vierailija kirjoitti:
Doggystyle. Käytössä kaikenlaisia muitakin, mutta tuo on mun lemppari. Varsinkin kun mies ottaa lanteista kiinni ja panee lujaa.
N31
Se lujaa paneminen on kyllä nautinnollisesti kaikista huonointa, siinä saa hädin tuskin lastin lentämään vaikka tunnin jyystäis, puhumattakaan siitä että orgasmi toisensa perään tulisi. M33v
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja takaapäin on ihan ehdoton. Ainoa huono puoli vaan siinä, että mies laukeaa tässä asennossa aika nopeeta. On kuulemma niin kiihottavan näköistä? Ja jos vielä mies hiplaa anusta peukalollaan ja työntään senkin hellästi sisään....niin aaaah!
Itselleni taas takaapäin varsinkin jos se menee sellaiseksi kovaksi jyystöksi lasti ei lennä millään, se on asento joka ei oikein tunnu hyvältä... Jos taas on vaihtelua ja välillä oikein hidasta niin huh huh... M
Nainen makaa selällään pöydällä josta on helppoa työntyä sisään joko suorolla tai kielellä.
M73.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuntuu pitävän doggystylestä. Kertokaa naiset, mikä siitä tekee niin huipun?
Se tuntuu tuhmalta pyllistää ja tykkään myös siitä että siinä mies kontrolloi. Alkaa jo siitä kun mies käskee kontilleen ja nostaa pyllyn ylös. Mies voi sitten lykkiä hitaasti tai täysillä tai jotain siitä väliltä. Mies voi myös kosketella joka paikkaa, tukistaa, kosketella kakkosta… Sit kun mies on isompi ja ottaa lanteista kiinni ja hyppyyttää niin et välillä ei edes polvet osu enää alustaan… mmmmmm
Alko tekee mieli.
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuntuu pitävän doggystylestä. Kertokaa naiset, mikä siitä tekee niin huipun?
Se tuntuu tuhmalta pyllistää ja tykkään myös siitä että siinä mies kontrolloi. Alkaa jo siitä kun mies käskee kontilleen ja nostaa pyllyn ylös. Mies voi sitten lykkiä hitaasti tai täysillä tai jotain siitä väliltä. Mies voi myös kosketella joka paikkaa, tukistaa, kosketella kakkosta… Sit kun mies on isompi ja ottaa lanteista kiinni ja hyppyyttää niin et välillä ei edes polvet osu enää alustaan… mmmmmm <3
Alko tekee mieli.
Minusta se vaan tuntuu kaikista parhaalta.
Illan ja yön möyhennetyksi tulemisen ja lyhyiden yöunien jälkeen sellainen lähäri, jossa mies on aktiivinen ja saan sängyssä vain nauttia miehen lämpimästä vartalosta, kiihtyvistä työnnöistä ja lähestyvän orgasmin väreilystä, on vaan niin parasta. Tosin tuohon vaiheeseen pääsee vasta sitten kun on ensin saanut paikat helliksi yön aikana ratsastelemalla ja etenkin takaa pitkään ja kunnolla.
N98 kirjoitti:
Illan ja yön möyhennetyksi tulemisen ja lyhyiden yöunien jälkeen sellainen lähäri, jossa mies on aktiivinen ja saan sängyssä vain nauttia miehen lämpimästä vartalosta, kiihtyvistä työnnöistä ja lähestyvän orgasmin väreilystä, on vaan niin parasta. Tosin tuohon vaiheeseen pääsee vasta sitten kun on ensin saanut paikat helliksi yön aikana ratsastelemalla ja etenkin takaa pitkään ja kunnolla.
Tämä tuntuu hyvältä myös minusta. Pimeässä naisen päälle ja työntyminen lämpimään ja liukkaaseen vakoon. Ei muuta aistimusta kuin lämmin iho ja naisen hengitys ja pieni vaikerrus. Tätä jatkuu spienen ikuisuuden, vain me kaksi yhtyneenä peiton alla, ihanaa ja taivaallista :-)
Meillä ratsastus on suosikki. Takaapäin harvoin, koska kaluni liian pitkä ja vaimoa sattuu. Kyjlellään takaapäin onnistuu paremmin, ei mene niin syvään. lähestyssaarnaaja alussa ja loppuhuipennukset ja parhaat kyydit saamme, kun vaimo ratsastaa. Samalla saan ihailla hänen peppua, karvaista pillua ja sinne uppoavaa kaluani pelistä. Hän säätelee vauhdin ja kulman, minä nautin kyydistä.
Takaapäin on parasta, niinkuin monessa muussakin perheessä, myös sängyn päässä on suosikkejamme, rouva selälleen pylly reunalla, seison ja panen, tissit heiluu kivasti ja voi hieroa klittaa. Pikkusen korkeampi sänky hankittiin jotakin vuosia sitten ja sanottiin siitä on parempi nousta ylös, oikeampi syy oli parempi panna päädyssä, muttei sitä viitsi ihan anopille kertoa :)
Eikös paras ole se jossa nainen hieroo tussua teidän naamaa vasten ja puristelee tissejä samalla?
Kaikki harvoin saatu on hyvää.
T: aiemmin vastaillut N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kyljellään, naamat toisiinsa päin ja mies jää mun jalkojen väliin. Mun alempi jalka menee miehen kyljen alta ja alemman käden voi kietoa hänen hartioilleen. Mitä ylemmäs saan ylemmän jalan nostettua, sen syvemmälle mies pääsee. Ihana asento, kun saa olla ihan kiinnikkäin ja nähdä toistensa ilmeet. Tuossa ei pysty painamaan hirveän kovaa, mutta onpahan hellä lämmittely- ja välijäähdyttelyasento. Ja tuntuuhan se pirun hyvältä, kun mies painelee hitaasti niin syvälle kuin pystyy.
Takaapäin mahallaan on kyllä myös kiva.
Takaapäin mahallaan on mun lemppari, saan voimakkaimmat orgasmit siinä. Onko tälle asennolle nimeä, tietääkö joku? Siis että mä makaan mahallani ja mies on mun päällä?
Ohis, onko miehelläsi pitkä vai miten se ylettyy pohjaan asti?
Minusta tuntuu, että tuo olisi minunkin lempiasento, tykkään olla vatsallaan, kun mies työntää sormet sisään takaapäin.
Eräs nainen piti tästä kovasti, hän sai parhaat orgasmit juuri tuolleen tiukassa otteessa ollessaan. Tuntui kuulemma jotenkin turvalliselta, oli helppo laueta. Kai se pituus sitten tuntui hyvältä hänestä myös, eipä tullut puheeksi.
Ratsastamalla saan parhaat orkut. Voin määrätä tahdin ja juuri kun tulen mies ottaa lantiosta kiinni ja panee kovasti eikä lopeta enne kuin laukeam toisen kerran
X-asento, eli minä kiinnitettynä sänkyyn ja mies nai. Kai tämäkin on siis melko lähellä lähetyssaarnaaja asentoa ja lähnaseksiä.