Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiasentonne?

Vierailija
17.06.2020 |

Mitä asentoja käytätte ja vaihteletteko niitä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari on naisen jalat miehen olkapäillä. Tämä sekä ykköseen että kakkoseen.

Vierailija
2/58 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle. Käytössä kaikenlaisia muitakin, mutta tuo on mun lemppari. Varsinkin kun mies ottaa lanteista kiinni ja panee lujaa.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla selällään. Joskus kyljellään.

Vierailija
4/58 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegging kaksipäisellä sträppärillä ns lähetyssaarnaaja-asennossa (eli mies selällään), tai doggystyle samalla konseptilla.

Vierailija
5/58 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tylsää, mutta ihan perus lähetyssaarnaaja. Tunnen miehen painon ja ihanan läheisyyden. Nykyisen kumppanin kanssa myös luontevaa katsoa silmiin, mikä aiemmin tuntui typerältä tuijotuskilpailulta.

Vierailija
6/58 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus ihan ehdottomasti. Pidän siitä, että saan olla päällä ja ohjat ovat minulla. Onneksi nykyinen mies rakastaa myös tuota asentoa, joten pääsen nykyään ratsaille lähes aina.

Vierailija
7/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtimet kaivoon asento.

Vierailija
8/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon lempiasento on maata kyljellään polvet lukittuna toisiinsa ja leikkiä kuollutta. Mä sit taas oon vieressä polvillani ja kerjään.

9/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paras ja useimmiten on kanssa kyljellään, jalka ylhäällä jolloin jalat aivan levällään..miehellä käsi sitten tekee kaikkea kivaa samalla. Rietasta ja ihanaa!

Vierailija
10/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus niin että mies on puoliksi istuvassa asennossa, siis sellaisessa löhöasennossa. Esim sohvalla ihan mahtavaa. Tykkään ratsastaessa "esiintyä" ja liikkua seksikkäästi ja saan valita tahdin.

Tai sitten takaapäin melkein miten vaan, kyljellään, polvillaan, suihkussa, maaten. Takaa on mahtavaa.

Lähetyssaarnaajan eri variaatiot, eli nostelen jalkoja eri asentoihin, kierrän ne miehen ympärille, jalat koukussa, jalat miehen hartioilla yms.

Vaikea valita sitä ihan parasta, mutta vastaan nyt ratsastuksen. Vaihdellaan aina asentoa seksin aikana ainakin kerran tai kaks, joskus useammin. Parasta on jos mies käskyttää uuteen asentoon.

Vierailija
11/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus niin että mies on puoliksi istuvassa asennossa, siis sellaisessa löhöasennossa. Esim sohvalla ihan mahtavaa. Tykkään ratsastaessa "esiintyä" ja liikkua seksikkäästi ja saan valita tahdin.

Tai sitten takaapäin melkein miten vaan, kyljellään, polvillaan, suihkussa, maaten. Takaa on mahtavaa.

Lähetyssaarnaajan eri variaatiot, eli nostelen jalkoja eri asentoihin, kierrän ne miehen ympärille, jalat koukussa, jalat miehen hartioilla yms.

Vaikea valita sitä ihan parasta, mutta vastaan nyt ratsastuksen. Vaihdellaan aina asentoa seksin aikana ainakin kerran tai kaks, joskus useammin. Parasta on jos mies käskyttää uuteen asentoon.

Hani, kuulostaa hyvälle.

Vierailija
12/58 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lähetyssaarnaaja. Vaimolla on todella isot luomurinnat. Ja tiukka pillu. Upea yhdistelmä lähetyssaarnaajassa. En montaa minuuttia kestä, kun on pakko vetää kalu ulos, ja laukean isoille rinnoille

Vierailija
13/58 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, paras tunne ikinä. N36

Vierailija
14/58 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin joka kerta alusta loppuun. Pimppaan niin että nainen kontillaan ja mies polvien varassa. Peppuun niin että nainen pylly pystyssä ja mies jalkojen varassa. Molempien ehdoton suosikki.

Vierailija
15/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAT (coital alignment technique) ja ratsastus.

N44

Vierailija
16/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuihmisenä takaapäin. Vaimo pienikokoinen ja hyvinkin fitissä kunnossa varsinkin peppuosasto. Pelkkä visuaalinen nautinto on jo niin upea kun treenattu pyöreä peppu on pystyssä ja saa painella kivikovaa kalua takaapäin. Myös siten että vaimo on kyljellään jalat koukussa ja itse polvillaan niin ikään takaapäin. Tämä asento on peppuseksiinkin yllättävän helppo. Naisen helppo olla rentona. Miinuksena molempiin reikiin meinaa helposti tökkiä liian syvälle.

Vierailija
17/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naista paskareikään ilman kumia tietysti.

M40

Vierailija
18/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kyljellään, naamat toisiinsa päin ja mies jää mun jalkojen väliin. Mun alempi jalka menee miehen kyljen alta ja alemman käden voi kietoa hänen hartioilleen. Mitä ylemmäs saan ylemmän jalan nostettua, sen syvemmälle mies pääsee. Ihana asento, kun saa olla ihan kiinnikkäin ja nähdä toistensa ilmeet. Tuossa ei pysty painamaan hirveän kovaa, mutta onpahan hellä lämmittely- ja välijäähdyttelyasento. Ja tuntuuhan se pirun hyvältä, kun mies painelee hitaasti niin syvälle kuin pystyy.

Takaapäin mahallaan on kyllä myös kiva.

Vierailija
19/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kyljellään, naamat toisiinsa päin ja mies jää mun jalkojen väliin. Mun alempi jalka menee miehen kyljen alta ja alemman käden voi kietoa hänen hartioilleen. Mitä ylemmäs saan ylemmän jalan nostettua, sen syvemmälle mies pääsee. Ihana asento, kun saa olla ihan kiinnikkäin ja nähdä toistensa ilmeet. Tuossa ei pysty painamaan hirveän kovaa, mutta onpahan hellä lämmittely- ja välijäähdyttelyasento. Ja tuntuuhan se pirun hyvältä, kun mies painelee hitaasti niin syvälle kuin pystyy.

Takaapäin mahallaan on mun lemppari, saan voimakkaimmat orgasmit siinä. Onko tälle asennolle nimeä, tietääkö joku? Siis että mä makaan mahallani ja mies on mun päällä?

Vierailija
20/58 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin mahallaan on mun lemppari, saan voimakkaimmat orgasmit siinä. Onko tälle asennolle nimeä, tietääkö joku? Siis että mä makaan mahallani ja mies on mun päällä?

Ohis, onko miehelläsi pitkä vai miten se ylettyy pohjaan asti?

Minusta tuntuu, että tuo olisi minunkin lempiasento, tykkään olla vatsallaan, kun mies työntää sormet sisään takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan